گوگل پلی یک ساله شد - هدایای گوگل به مناسبت سالگرد تولد گوگل پلی

نمایش خبر

تاریخ : 1391/12/16
برچسب‌ها : گوگل Google ، اندروید Android ، گوگل پلی Google Play

واحد خبر mobile.ir : سال گذشته در چنین روزی گوگل فروشگاه الکترونیکی گوگل پلی (Google Play) را راه اندازی نمود. در اصل این فروشگاه ابتدا در اکتبر سال 2008 با نام اندروید مارکت راه اندازی شد، اما گوگل در 6 مارس 2012 با ایجاد تغییرات و بهبودهایی در آن و ادغام اندروید مارکت و گوگل میوزیک، نام فروشگاه الکترونیکی خود را به گوگل پلی تغییر داد. بدین ترتیب این کمپانی تلویحاً تأکید بیشتری بر روی جایگاه سرگرمی در این فروشگاه نمود.

کاربران در گوگل پلی می توانند در کنار نرم افزارها و بازی ها مواردی نظیر فیلم ها، برنامه های تلویزیونی، موسیقی ها، کتاب ها، مجلات و خلاصه بسیاری از محتواهای دیبیتال را بیابند و از این محتواها بر روی اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی خود بهره گیرند. با استفاده از سرویس ابری، امکان همگام سازی محتوای دیجیتال بر روی رایانه، اسمارت فون ها و تبلت ها نیز توسط گوگل پلی برای کاربران فراهم شده است.

Google Play 1st Birthday

اینک گوگل با اعلام یک سالگی گوگل پلی، هدایا و تخفیف هایی را برای کاربران این فروشگاه در نظر گرفته:

«درست یک سال پیش بود که ما این فروشگاه شگفت انگیز را بر روی interwebs راه انداختیم تا بهترین محتواهای دیجیتال را ارائه کنیم. از آنجایی که بهترین ضیافت ها آنهایی هستند که شما را با یک هدیه راهی خانه کنند، ما نیز امروز تولدمان را با کیسه ای پر از هدایا جشن می گیریم. در برداشتن این هدایا که تنها در مدت محدودی ارائه می شوند تأخیر نکنید. ما این جشن را در طول هفته حتی با هدایا و تخفیفات بیشتری بر روی موسیقی ها، فیلم ها، کتاب ها، مجلات و برنامه های تلویزیونی در کنار هدایای ویژه ای از میان بازی ها ادامه خواهیم داد. نخستین سال باورنکردنی بوده و ما امیدواریم تا در سال های پیش رو نیز هدیه سرگرمی دیجیتال را با شما به اشتراک گذاریم.»

یک کارت هدیه 15 دلاری از Fancy، تخفیف 10 درصدی Hotels.com، تخفیف 50 درصدی فیلم کنگ فو پاندا، برخی موسیقی ها و کتاب های رایگان و بسیاری از تخفیفات و هدایای دیگر را می توانید در صفحه ویژه سالگرد یک سالگی گوگل پلی مشاهده نمایید.

Google Play 1st Birthday Deals

منبع : Google Play


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا