MWC 2013: حضور ال جی در کنگره جهانی موبایل با مجموعه ای متنوع از گوشی های هوشمند

نمایش خبر

تاریخ : 1391/12/8
برچسب‌ها : کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress (MWC) ، اندروید Android ، LG Optimus G Pro E985 ، LG Optimus F7 ، LG Optimus F5 P875 ، LG Optimus Vu II ، LG Optimus L7 II P710 ، LG Optimus L5 II E460 ، LG Optimus L3 II E430 ، ال جی LG

واحد خبر mobile.ir : کمپانی کره ای ال جی در کنگره جهانی موبایل 2013 حضوری پررنگ داشت و 8 اسمارت فون مختلف را در معرض دید بازدیدکنندگان از غرفه خود قرار داد. این 8 گوشی از چهار خانواده مختلف F ،Vu ،G و L II از محصولات سری اپتیموس ال جی بودند و شاهد به کار گیری آخرین فناوری های این کمپانی کره ای در آنها خواهیم بود. هر گوشی بخشی از این فناوری ها را در مرکز توجه خود دارد.

ال جی اندیشه های بزرگی در سر دارد و هدف جاه طلبانه خود را فروش 10 میلیون اسمارت فون در هر سه ماهه و دو برابر کردن فروش گوشی های LTE در سال 2013 قرار داده است.

اسمارت فون های خانواده G و Vu اسمارت فون های شاخص ال جی هستند که رده بالای بازار را هدف قرار داده اند. اما ال جی بخش پر مخاطب و عمومی تر بازار را نیز فراموش نکرده و سری های F و L II را برای شبکه های 4G LTE و 3G در نظر گرفته است.

Optimus G Pro از سری LG Optimus G :

عضوی جدید خانواده Optimus G ال جی Optimus G Pro نام دارد که به تازگی در بازار کره جنوبی معرفی شده است. این اسمارت فون از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Full HD IPS بهره می برد و ویژگی های جدیدی را از نظر تجربه کاربری -- نظیر ضبط دوگانه (Dual Recording) و پانورامای واقعیت مجازی -- ارائه می دهد.

اسمارت فون قبلی این خانواده -- با نام Optimus G -- که با صفحه نمایشی کوچکتر (4.7 اینچی) در سال میلادی گذشته به بازار راه یافت نخستین گوشی مجهز به پردازنده چهارهسته ای Snapdragon S4 کوالکام بود و کمپانی ال جی را در پیشرو بودن در حوزه چهار هسته ای ها مطرح نمود. Optimus G از ویژگی های جدیدی در تجربه کاربری -- نظیر Quick Memo ،Q Slide و Live Zooming -- بهره می برد و به دلیل برخورداری از سرعت و کارایی بالا، صفحه نمایش با کیفیت بالا، به کار گیری فناوری پیشرفته 4G LTE و طراحی مناسب با استقبال خوبی مواجه شد و ال جی توانست آنرا در بیش از 50 کشور به فروش رساند.

ال جی امیدورا است که Optimus G Pro نیز بتواند همانند Optimus G موفقیت های زیادی را در بازار اسمارت فون های سطح بالا کسب کند.

LG Optimus G Series - سری اپتیموس جی ال جی

برای مقایسه مشخصات گوشی های Optimus G و Optimus G Pro ال جی در قالب یک جدول می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

Optimus Vu II از خانواده Optimus Vu:

سری Optimus Vu شامل محصولاتی با صفحه نمایش های بزرگ است که تا حدودی تلفیقی از ویژگی های اسمارت فون و تبلت را برای کاربر فراهم می آورند و از این رو به این محصولات فبلت (فون / تبلت) هم اطلاق می شود. عضو جدید این سری Optimus Vu II نام دارد که البته پیش از این نسخه ای از آن با نام Optimus Vu II F200 راهی بازار کره جنوبی شده و در نمایشگاه CES امسال نیز ال جی آنرا به نمایش گذاشت. ظاهراً ال جی قصد دارد این فبلت مجهز به صفحه نمایش 5 اینچی را در سطح گسترده تری در بازار جهانی عرضه کند.

محسوس ترین تغییر ظاهری Optimus Vu II نسبت به نسخه قبلی -- یعنی Optimus Vu -- کاهش سطح گوشی به دلیل کاهش حاشیه های آن و از سوی دیگر افزایش ضخامت این گوشی است. مهمترین تغییرات داخلی نیز تغییر پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی Tegra 3 ان ویدیا به پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی MSM8960 Snapdragon کوالکام، کاهش حافظه از 32 گیگابایت به 16 گیگابایت، افزایش RAM از 1 گیگابایت به 2 گیگابایت و اضافه شدن پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت است.

LG Optimus Vu Series - سری اپتیموس وی یو ال جی

برای مقایسه مشخصات گوشی های Optimus Vu II و Optimus Vu ال جی در قالب یک جدول می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

Optimus F7 و Optimus F5 از سری Optimus F:

سری Optimus F یک سری جدید برای اسمارت فون های ال جی محسوب می شود که قرار است اسمارت فون های 4G LTE با قیمت مناسب را با هدف کسب سهم از میانه بازار در خود جای دهد. گوشی های Optimus F7 و Optimus F5 نخستین اعضای سری Optimus F محسوب می شوند که در این میان Optimus F7 را می توان برتر از برادر خود دانست. ال جی قصد دارد تا با کمک این گوشی ها کاربرانی از بخش میانی بازار را که از شبکه های 3G استفاده می کنند و می خواهند از امکانات شبکه های 4G LTE بهره مند گردند به سمت محصولات خود جلب نماید و به هدف خود برای دو برابر کردن فروش گوشی های LTE در سال 2013 نزدیک تر شود.

LG Optimus F Series - سری اپتیموس اف ال جی

برای مقایسه مشخصات گوشی های Optimus F7 و Optimus F5 ال جی در قالب یک جدول می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

Optimus L5 II ،Optimus L7 II و Optimus L3 II از سری  Optimus L II:

گوشی های خوش استیل سری L II ال جی نیز رده های میانی و پائینی بازار اسمارت فون ها را برای شبکه های 3G هدف قرار داده اند و می توان آنها را آپدیت شده نسل قبلی -- یعنی گوشی های سری L -- دانست. ال جی عناصر خاصی را -- نظیر یک LED هوشمند که به عنوان کلید Home استفاده می شود -- در طراحی این گوشی ها به کار برده. مدل های دو سیم کارته این گوشی ها نیز به بازار عرضه خواهد شد.

LG Optimus G Series - سری اپتیموس جی ال جی

برای مقایسه مشخصات سه گوشی سری L II در قالب یک جدول می توانید به اینجا مراجعه نمائید.

منبع : LG Newsroom


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا