معرفی نسل جدید کارت های حافظه سامسونگ برای اسمارت فون ها و تبلت های باریک

نمایش خبر

تاریخ : 1391/8/28
برچسب‌ها : حافظه ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : سامسونگ علاوه بر آنکه یکی از بازیگران اصلی دنیای اسمارت فون ها است، ید طولایی در تولید انواع کارت های حافظه دارد. امروز این شرکت کره ای از نسل جدید کارت های حافظه 64 گیگابایتی از نوع eMMC خبر داد که از تکنولوژی 10 نانومتری استفاده می کنند. eMMC در اصل مخفف عبارت Embedded Multimedia Card بوده و به معنای "کارت های حافظه چندرسانه ای جاسازی شده" می باشد. این کارت های حافظه از نوع حافظه های فلش NAND هستند که قابلت های خوبی همچون سرعت بیشتر در فراخوانی اطلاعات را دارا بوده و بوت شدن سریعتر دستگاه ها را امکان پذیر می سازد. به گفته سامسونگ، تولید این حافظه 64 گیگابایتی از اواخر ماه گذشته آغاز شده است.

قائم مقام بازاریابی محصولات حافظه ای سامسونگ، "میونگو کیم" می گوید: «این حافظه های جدید، کوچک و پرسرعت سامسونگ، پیشرو بودن ما در صنایع مربوط به مموری کارت ها را تقویت می کند. ما بدنبال گسترش سری کارت های حافظه eMMC با این طراحی و ساختار جدید هستیم تا بتوانیم با به بکارگیری بهتر حافظه در پردازنده ها و دیگر اجزای کلیدی که زیربنای اکثریت پلتفرم های پیشرفته موبایل هستند، پذیرش و کارایی قابل قبولی در سیستم داشته باشیم. این امر باعث می شود ما در تامین تقاضاهای آنی و سریع بازار با سرعت بالایی عمل کنیم و بتوانیم ویژگی های بهتری برای موبایل های آینده فراهم سازیم.»

Samsung eMMC

کارت های حافظه eMMC، بیست درصد کمتر از حافظه های موجود در اسمارت فون ها و تبلت ها فضا را اشغال می کنند. بد نیست بدانید این حافظه ها 30 درصد هم سریع تر از کارت های حافظه فعلی عمل می کنند. در نتیجه تولید و ساخت این حافظه ها منجر به تولید تلفن های هوشمند و تبلت هایی خواهد شد که باریکتر از قبل هستند و سرعت عملکرد بالاتری خواهند داشت.

منبع : Samsung


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا