بیش از 10 درصد گشت و گذارهای اینترنتی توسط اسمارت فون ها و تبلت ها انجام می شود

نمایش خبر

تاریخ : 1391/8/15
برچسب‌ها : مرورگر Browser ، آمار Statistics

واحد خبر mobile.ir : "نت اپلیکیشنز" (Net Applications) یک شرکت تحلیلگر وب است که بیشتر اخبار مربوط به مرورگرهای وب را منتشر می کند. در آخرین مطالعات این شرکت مشخص شده که ماه گذشته 10.3 درصد گشت و گذارهای اینترنتی از طریق اسمارت فون ها و تبلت ها صورت گرفته است.

اگر به آمار منتشر شده در ماه آوریل این شرکت (6 ماه پیش) دقت کنیم، متوجه رشد چشمگیر استفاده از مرورگرهای این وسائل می شویم، چرا که این میزان از 7.3 درصد به 10.3 درصد رسیده است، یعنی 3 درصد رشد. این برای اولین بار در طول تاریخ است که این عدد از 10 می گذرد.

Mobile Browsing Statistics - October 2012

نمودار بالا: درصد مرور وب توسط اسمارت فون ها و تبلت ها

بد نیست بدانید 60 درصد از این مرورها توسط وسایلی انجام می شوند که مجهز به پلتفرم iOS بوده اند، 27 درصد هم متعلق به اندرویدی ها بوده است. سهم ویندوزفون، بلک بری، سیمبین و ... هم بر روی هم تنها 13 درصد!

Mobile Browsing Statistics - October 2012

این روند رو به رشد نشان دهنده علاقه کاربران به استفاده روزافزون از مرورگرهای اسمارت فون ها و تبلت هاست.

Mobile Browsing Statistics - October 2012

با اطلاعات بالا می توان جایگاه اول و دوم نوع مرورگرها را هم حدس زد: جایگاه اول را سافاری با 60.31 درصد و جایگاه دوم را مرورگر اندروید با 25.95 درصد تصاحب کرده اند. اپرا مینی هم توانسته 8.24 درصد از کاربران موبایلی را وادار به استفاده کند. در آخر هم باید به مرورگر بلک بری با 1.32 درصد و مرورگر سیمبین با 0.89 درصد اشاره کرد.

Mobile Browsing Statistics - October 2012

منبع : netmarketshare.com


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا