IFA 2012 - معرفی نمایشگاه بین المللی محصولات الکترونیکی در برلین

نمایش خبر

تاریخ : 1391/6/8
برچسب‌ها : IFA 2012 ، IFA ، نمایشگاه

واحد خبر mobile.ir : هر ساله شهر برلین آلمان میزبان نمایشگاهی با نام IFA است که به منظور نمایش محصولات الکترونیکی برگزار می شود. این نمایشگاه که از سال 1924 به صورت سالانه یا دو سالانه برگزار می شود، از اعتبار و شهرت بالایی برخوردار بوده و حتی میتوان آن را نسخه اروپایی نمایشگاه CES آمریکا دانست.

امسال نیز این نمایشگاه در تاریخ 31 آگوست تا 5 سپتامبر (10 تا 15 شهریور) برگزار می شود، البته دو روز قبل از باز شدن درهای این نمایشگاه بر روی عموم، شرکت های حاضر در طی کنفرانس خبری، محصولات خود از جمله تلویزیون، اسمارت فون، تبلت، لپ‌تاپ و غیره را معرفی می کنند.

IFA 2012

از جمله مهمترین رویدادهای این نمایشگاه نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کنفرانس خبری سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 2، تبلت های مبتنی بر ویندوز 8، دوربین Galaxy S و تلویزیون های OLED.

کنفرانس خبری سونی که طی آن اسمارت فون های اندرویدی جدید، تبلت ها و اولترابوک های مبتنی بر ویندوز 8، تبلت Xperia، دوربین ها و تلویزیون های جدید معرفی خواهد شد.

کنفرانس خبری LG که طی آن احتمالاً شاهد معرفی سوپر اسمارت فون Optimus G، تلویزیون های OLED، اسمارت فون های جدید و دیگر محصولات خانگی خواهیم بود.

محصولات متنوع دیگری نیز از شرکت هایی چون ASUS ،Panasonic و Lenovo معرفی خواهد شد.

IFA 2012

وب سایت mobile.ir در طول این نمایشگاه مهمترین اخبار مربوط به تبلت ها و اسمارت فون ها را پوشش داده و اطلاعات مربوط به محصولات جدید را بر روی سایت قرار خواهد داد.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا