اسمارت فون های کنونی به ویندوز فون 8 آپدیت نمی شوند اما آپدیت ویندوز فون 7.8 در راه است

نمایش خبر

تاریخ : 1391/4/1
برچسب‌ها : ویندوز فون Windows Phone ، ویندوز فون 8 Windows Phone 8 ، ویندوز فون 7.5 Windows Phone 7.5

واحد خبر mobile.ir : سؤالی که بسیاری از کاربران کنونی اسمارت فون های مجهز به سیستم عامل ویندوز فون دارند این است که آیا پس از عرضه ویندوز فون 8، گوشی هوشمند آنها نیز به این نسخه از سیستم عامل ویندوز فون آپدیت خواهد شد؟

متأسفانه پاسخ مایکروسافت به این پرسش منفی است. دلیل این امر مطابق گفته مایکروسافت این است که ویندوز فون 8 نسل جدیدی از فناوری محسوب می شود و این بدان معناست که این سیستم عامل قابلیت اجرا بر روی سخت افزارهای کنونی را نخواهد داشت. اما مایکروسافت کاربران کنونی خود را رها نکرده و حداقل یکی از مزایای مهم ویندوز فون 8 را برای آنها فراهم می آورد.

یکی از ویژگی های بسیار خوب ویندوز فون 8 که در مراسم معرفی این سیستم عامل () توجه بسیاری را به خود جلب کرد صفحه آغازین (Start Screen) جدید، انعطاف پذیر و زیبای آن بود که به خوبی می تواند توسط کاربر و مطابق با نیازهای او سفارشی سازی شود. امکان تغییر اندازه و رنگ Tile ها بخشی از این امکانات جدید است.

Windows Phone 8 Home Screen

بنا به گفته مایکروسافت کاربران اسمارت فون های مجهز به نسخه 7.5 ویندوز فون می توانند پس از عرضه ویندوز فون 8 در پائیز امسال آپدیتی را که مایکروسافت از آن تحت عنوان نسخه 7.8 نام می برد دریافت داشته و از Start Screen جدید که با نصب این آپدیت بر روی اسمارت فون هایشان ظاهر می شود لذت ببرند.

منبع : Windows Phone Blog


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا