فروشگاه برنامه های اپل به رکورد 25 میلیارد دانلود دست یافت

نمایش خبر

تاریخ : 1390/12/13
برچسب‌ها : فروشگاه برنامه های اپل App Store ، اپل Apple

واحد خبر mobile.ir : فروشگاه برنامه های اپل (App Store) در روز 3 مارس 2012 (13 اسفند 2012) توانست به رکورد 25 میلیارد دانلود دست یابد.

همواره یکی از نقاط قوت پلتفرم iOS اپل غنی بودن فروشگاه برنامه های آن بوده است و اینک با کسب رکورد بی سابقه 25 میلیارد دانلود، اپل بیش از پیش می تواند محبوبیت بستر خود را به رخ رقبا بکشد.

علاوه بر تعداد زیاد برنامه های عرضه شده در App Store که بیش از برنامه های موجود در فروشگاه های رقبا است و آغاز به کار این فروشگاه پیش از فروشگاه های نرم افزاری بسترهای دیگر، عامل دیگری نیز در کسب این موفقیت اپل مؤثر بوده است: پول دار بودن اکثر مشتری های محصولات اپل.

گزارش ها حاکی از آن است که هر یک از مشتریان محصولات اپل نسبت به مشتریان گوشی های مبتنی بر اندورید، ویندوز فون، بلک بری و دیگر بسترهای موبایل تعداد برنامه های بیشتری را خریداری می کنند.

App store در آوریل 2009 مرز 1 میلیارد دانلود را شکست و در ژانویه 2011 نیز مرز 10 میلیارد دانلود را پشت سر گذاشت. نزدیک ترین رقیب App Store فروشگاه برنامه های اندروید (Android Market) است که در دسامبر 2011 توانست از مرز 10 میلیارد دانلود عبور نماید.

کمپانی اپل اعلام نموده که به کاربر خوش شانسی که دانلود 25 میلیاردم را صورت داده 10 هزار دلار کارت هدیه App Store را اهداء می کند. البته این فرد نمی تواند به جای کارت هدیه این پول را به صورت نقد دریافت کند.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا