MWC 2012: معرفی گوشی هوشمند پروژکتوردار گالاکسی بیم توسط سامسونگ

نمایش خبر

تاریخ : 1390/12/9
برچسب‌ها : کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress (MWC) ، پروژکتور Projector ، اندروید Android ، شیرینی زنجبیلی Gingerbread ، Samsung Galaxy Beam ، سامسونگ Samsung

واحد خبر mobile.ir : یکی از محصولاتی که کمپانی سامسونگ در کنگره جهانی موبایل 2012 (MWC 2012) به معرفی آن پرداخت یک گوشی هوشمند مجهز به پروژکتور با نام گالاکسی بیم (Galaxy Beam) بود.

با کمک این گوشی شما می توانید به راحتی تصاویر، ویدیوها، نقشه ها و مواردی از این دست را بر روی دیوار، سقف و یا هر سطح مناسب دیگری انداخته و دیگر برای نشان دادن آنچه بر روی گوشی دارید به دوستان و اطرافیانتان گوشی خود را دست به دست نچرخانید. حتی با کمک این گوشی می توانید بازی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با انداختن آن بر روی دیوار و بازی کردن، تعدادی تماشاچی یا هم بازی را با خود همراه کنید.

پروژکتور گوشی گالاکسی بیم با شار نوری 15 لومن* قادر است تا تصویر خروجی را با کیفیت مناسب و عرض حداکثر 50 اینچ (127 سانتی متر) بر روی دیوار بیفکند.

Samsung Galaxy Beam

البته این نخستین تجربه سامسونگ در عرضه گوشی هوشمند مجهز به پروژکتور نیست و این کمپانی در سال 2010 گوشی I8520 گالاکسی بیم را نیز معرفی نموده بود که البته با اقبال چندانی در بازار مواجه نشد و تنها در چند کشور عرضه گردید (برای مقایسه مشخصات این دو گوشی در قالب یک جدول به اینجا مراجعه نمائید.) البته گوشی I8520 از شار نوری 9 لومن برخوردار بود و بدیهیست که گوشی گالاکسی بیم جدید می تواند با نوردهی قوی تر 15 لومن رضایت کاربران را بیشتر جلب کند.

Samsung Galaxy Beam Hands On

تصاویر بالا: استفاده از پروژکتور گوشی گالاکسی بیم - منبع تصاویر: theverge.com

گوشی گالاکسی بیم ممکن است بتواند به کسب و کار شما هم کمک کند. بطور مثال اگر معمار هستید می توانید طرح های خود را به کارفرماهایتان نشان دهید، اگر مدیر پروژه هستید در هر جایی می توانید روند پیشرفت پروژه خود را در معرض دید طرف قراردادتان قرار دهید و اگر فروشنده هستید می توانید با نمایش دادن تصاویر و ویدیوهای محصولاتان به مشتری ها آنها را از کم و کیف محصولات خود آگاه کنید.

Samsung Galaxy Beam

گوشی گالاکسی بیم مبتنی بر نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید گوگل -- ملقب به Gingerbread -- است. این گوشی به یک پردازنده 1 گیگاهرتزی دو هسته ای، 8 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت RAM مجهز بوده و قابلیت استفاده از کارت حافظه microSD با ظرفیت حداکثر 32 گیگابایت را داراست.

صفحه نمایش گوشی گالاکسی بیم قطری برابر 4 اینچ و رزولوشنی برابر 480x800 پیکسل دارد. این گوشی از یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و فلش بهره برده و یک دوربین ثانویه 1.3 مگاپیکسلی نیز برای مکالمات تصویری بر روی آن تعبیه شده است.

Samsung Galaxy Beam

گوشی گالاکسی بیم احتمالاً در سه ماهه دوم سال 2012 به بازار عرضه می شود. در زمان تهیه این مطلب هنوز قیمت رسمی این گوشی اعلام نشده است.

--------------------

* لومن (Lumen) واحد اندازه گیری شار نوری است. یک لومن برابر است با شار نوری خارج شده از یک منبع نوری با قدرت یک شمع (Candela) دریک استرادیان زاویه فضایی. قدرت پروژکتورهای ویدیویی معمولاً بر اساس واحد لومن سنجیده می شود.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا