CES 2012 - تصاویری از آماده شدن نوکیا، سامسونگ، موتورولا و دیگران برای حضور در نمایشگاه

نمایش خبر

تاریخ : 1390/10/19
برچسب‌ها : CES 2012 ، نمایشگاه

واحد خبر mobile.ir : در سال های اخیر کمپانی های حوزه فناوری موبایل و گوشی های هوشمند همواره حضور چشم گیری در نمایشگاه وسایل الکترونیکی مصرفی (CES) داشته اند. سال 2012 نیز از این قاعده مستثنی نیست و شاهد حضور بسیاری از غول های فناوری موبایل در نمایشگاه CES 2012 خواهیم بود.

سایت CNET در گزارشی که پیش از آغاز رسمی نمایشگاه CES 2012 تهیه کرده تصاویری از غرفه های کمپانی های مرتبط با فناوری گوشی های هوشمند را منتشر نموده است. دیدن این تصاویر خالی از لطف نیست، چرا که در این تصاویر می توان تا حدی آنچه را که این کمپانی ها در نمایشگاه امسال بر روی آن تأکید خواهند نمود مشاهده کرد. البته هر یک از این کمپانی ها ممکن است برگ های برنده ای در دست داشته باشند که تا گشایش رسمی نمایشگاه رو نشود.

اکثر تولید کنندگان موبایل و اپراتورها در سالن جنوبی یا مرکزی نمایشگاه غرفه های خود را برپا نموده اند و بسیاری از آنها همان فضای سال گذشته را اشغال نموده اند. با هم سری به این غرفه ها می زنیم:

استفاده از مکعب ها در طراحی غرفه کمپانی نوکیا حال و هوای ویندوز فون را برای بازدیدکنندگان تداعی خواهد کرد و وجود جمله "Experience Nokia Lumia" در مرکز غرفه نشان از آن دارد که همانگونه که انتظار داشتیم تمرکز نوکیا در این نمایشگاه بر روی گوشی های هوشمند مبتنی بر ویندوز فون خواهد بود.

CES 2012 - Nokia Booth

تصویر بالا: غرفه نوکیا پیش از آغاز  CES 2012 - تصویر از CNET

کمپانی سامسونگ در وسط سالن میانی نمایشگاه جا خوش کرده است. در وسط غرفه این کمپانی تصاویر گوشی تبلت گونه Galaxy Note به چشم می خورد. البته در سمت دیگر غرفه تلویزیون های سامسونگ به نمایش در آمده اند.

CES 2012 - Samsung Booth

تصویر بالا: غرفه سامسونگ پیش از آغاز  CES 2012 - تصویر از CNET

در حالی که در CES 2011 تمرکز کمپانی RIM -- سازنده گوشی ها و تبلت های بلک بری -- بر روی تبلت PlayBook بود، به نظر می رسد که این کمپانی در CES 2012 بیش از هر چیز بر روی برنامه ها و نرم افزارها تأکید خواهد داشت.

CES 2012 - BlackBerry Booth

تصویر بالا: غرفه بلک بری پیش از آغاز  CES 2012 - تصویر از CNET

 موتورولا نیز در نمایشگاه CES 2012 حضور خواهد داشت اما هنوز برای قضاوت در مورد آنچه این کمپانی در غرفه خود عرضه خواهد کرد زود است. ارقام بزرگ در پشت غرفه موتورولا یادآور آغاز یک فیلم است. اخیراً موتورولا موبیلیتی (که قرار است به تملک گوگل درآید) دو گوشی Motoluxe و Defy Mini خود را معرفی نموده است.

CES 2012 - Motorola Booth

تصویر بالا: غرفه موتورولا پیش از آغاز  CES 2012 - تصویر از CNET

 سونی نیز که به تازگی برای تملک کامل سونی اریکسون با کمپانی اریکسون به تفاهم نهایی رسیده گوشی های XPERIA را در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

CES 2012 - Sony Booth

تصویر بالا: غرفه سونی پیش از آغاز  CES 2012 - تصویر از CNET

کمپانی ال جی نیز در نمایشگاه CES 2012 حضور خواهد داشت و به نظر می رسد این کمپانی کره ای تأکید ویژه ای بر روی فناوری LTE دارد.

CES 2012 - LG Booth

تصویر بالا: غرفه ال جی پیش از آغاز  CES 2012 - تصویر از CNET

کمپانی PCD نیز تأکید ویژه ای بر گوشی های Rezound و Rhyme کمپانی اچ تی سی خواهد داشت.

CES 2012 - PCD Booth

تصویر بالا: غرفه PCD پیش از آغاز  CES 2012 - تصویر از CNET

اپراتور وریزون نیز در این نمایشگاه مطابق انتظار بر روی فناوری شبکه 4G LTE خود تأکید خواهد نمود.

CES 2012 - Verizon Boothپ

تصویر بالا: غرفه وریزون پیش از آغاز  CES 2012 - تصویر از CNET

باید منتظر رونمایی از فناوری ها و محصولات الکترونیکی جدیدی در نمایشگاه CES 2012 باشیم.

منبع : CNET


ایسام