قیمت آیفون 4 اس لاک شده و آنلاک شده در فروشگاه های اپل

نمایش خبر

تاریخ : 1390/7/16
برچسب‌ها : آیفون iPhone ، Apple iPhone 4S ، اپل Apple

واحد خبر mobile.ir : گوشی جدید اپل یعنی آیفون 4S که در روز 4 اکتبر 2011 (12 مهر 1390) اپل از آن رونمایی نمود  قرار است که در تاریخ 14 اکتبر (22 مهر) به بازار عرضه شود.

در حال حاضر اپل تصمیم به عرضه این گوشی در آمریکا توسط اپراتورهای Sprint ،at&t و verizon دارد و این اپراتورها با دادن سوبسید به اپل گوشی های آیفون را با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی به مشتریان می فروشند. شرط خرید از این اپراتورها عقد قرارداد 2 ساله با آنها است و بدین ترتیب اپراتورها سود اصلی را از طریق این قرارداد به دست می آورند.

گوشی آیفون 4S نیز همانند دیگر گوشی های آیفون با گزینه های متفاوتی برای حافظه داخلی عرضه می شود. قیمت این گوشی در آمریکا به قرار زیر است:

iPhone 4S Price in US

تصویر بالا: قیمت آیفون 4S لاک شده در فروشگاه اپل در آمریکا

[به روز رسانی در 1390/8/20: اپل فروش نسخه آنلاک شده گوشی آیفون 4S را در آمریکا نیز آغاز نموده. قیمت نسخه های آنلاک شده 16، 32 و 64 گیگابایتی به ترتیب برابر 649، 749 و 849 دلار خواهد بود.]

اما در بسیاری از کشورهای دیگر -- منجمله کانادا -- می توان گوشی آیفون 4S را بصورت آنلاک شده خریداری نمود. بدین ترتیب نیازی به عقد قرارداد با اپراتورها نبوده، اما قیمت بسیار بالاتر از قیمت آیفون لاک شده (450 دلار بالاتر) خواهد بود. قیمت گوشی آیفون 4S آنلاک در کانادا به قرار زیر است:

iPhone 4S Price in Canada

 تصویر بالا: قیمت آیفون 4S آنلاک شده در فروشگاه اپل در کانادا

احتمالاً همچون گذشته با ورود گوشی جدید اپل به ایران در ابتدا شاهد قیمت هایی خواهیم بود که بصورتی کاذب بسیار بالا هستند و شاید چند ماه به طول انجامد که حباب این قیمت کاذب شکسته شود. البته شاید برخی از طرفداران پروپا قرص اپل تحمل صبری چند ماهه را نداشته و گوشی محبوب خود را در اوج گرانی خریداری نمایند.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا