معرفی مجموعه نرم افزارهای اقلیم - نقشه و مسیر یابی، قیمت ارز و سکه و طلا، اطلاعات پرواز، آب و هوا و ...

نمایش خبر

تاریخ : 1390/4/28
برچسب‌ها : جی پی اس GPS ، اقلیم Eghlim ، آب و هوا Weather ، اطلاعات پرواز Flight Information ، ارز Currency ، نرم افزار Software

واحد خبر mobile.ir : مجموعه نرم افزاری اقلیم مجموعه ای مشتمل بر 10 برنامه است که عبارتند از: نرم افزار اقلیم ناوبر (نقشه و جی پی اس)، آب و هوا، قیمت ارز، همیان (قیمت سکه و طلا)، اطلاعات پروازهای فرودگاه مهرآباد، اطلاعات پروازهای فرودگاه امام خمینی، مزه ها (اطلاعات رستوران ها)، تماشاخانه (اطلاعات سینماها)، تلفن های ضروری و مقیاس. لازم به ذکر است تمامی این برنامه ها تحت سیستم عامل اندروید قابل نصب و اجرا می باشند.
در زیر خصوصیات برخی از این برنامه ها برشمرده شده است:

 

مجموعه نرم افزاری اقلیم با سیستم عامل اندروید گوگل (نسخه های 1.5 به بالا) سازگار بوده و بدین ترتیب بر روی گستره وسیعی از گوشی های هوشمند و تبلت ها قابل نصب و به کار گیری است.

 

Eghlim Navbar اقلیم ناوبر

Eghlim Navbar on Samsung Galaxy S II

برنامه اقلیم ناوبر برنامه ای است که با نصب آن بر روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود نه تنها دیگر نیازی به نقشه های کاغذی نخواهید داشت بلکه این برنامه قابلیت های بسیار متنوعی را در کنار استفاده از نقشه های بیش از 80 شهر ایران و جاده های کشور در اختیار شما قرار خواهد داد.


نرم افزار اقلیم ناوبر نیازی به GPRS (ارتباط با اینترنت) نداشته و نقشه ها با جزئیات کامل بصورت آفلاین بر روی گوشی شما نصب خواهد شد. همچنین همواره می توانید آخرین نسخه نقشه های مورد نظر خود را از سایت مربوطه دانلود کرده و آنرا بر روی گوشیتان نصب کنید تا بتوانید از اطلاعات به روز شده نقشه های جدید بهره مند گردید.

 

Eghlim Navbar on Sony Ericsson Xperia X8

من کجام؟ اینجا کجاست؟!

احتمالاً تا کنون تجربه قرار گرفتن در مکانی که دقیقاً نمی دانید کجا است را داشته اید. مثلاً با ماشین مسیری جدید را انتخاب کرده اید و نمی دانید از کجا سر درآورده اید. در چنین مواردی اگر نرم افزار اقلیم ناوبر را روی گوشی اندروید مجهز به GPS تان نصب کرده باشید نگرانی بی مورد است. با فشردن کلید "مکان یاب" گوشی شما با GPS ارتباط برقرار کرده و موقعیت فعلی شما را روی نقشه نشان می دهد. ضمناً هنگام اجرای نرم افزار هم بصورت پیش فرض ارتباط با مکان یاب برقرار می شود.

 

Eghlim Navbar on HTC Sensation

خانه دوست کجاست؟

اگر قرار است که به خانه دوستتان که آدرسش را به شما داده بروید کافیست نام دو خیابان آخر آدرس را (یا حتی بخشی از آنها را) با انتخاب گزینه "جستجوی آدرس" از بخش "جستجو" وارد کنید. مثلاً اگر خانه دوستتان در خیابان رستگاران، کوچه برادران است کافیست این دو کلمه را وارد نمایید تا تقاطع مورد نظر پیدا شود. با انتخاب تقاطع می توانید محل خانه دوستتان را بر روی نقشه مشاهده کنید.

 

Eghlim Navbar on Samsung Galaxy Mini

خانه دوست رو پیدا کردم. حالا از کجا برم؟!

حال که خانه دوستتان را روی نقشه پیدا کردید مسیر رسیدن به آن را هم نرم افزار اقلیم ناوبر می تواند به شما نشان دهد. مکانی که پیدا کرده اید را با انگشت انتخاب و سپس نماد مسیریابی (که به شکل خودرو است) را انتخاب نمائید. با استفاده از گزینه "انتخاب به عنوان مقصد" به نرم افزار می گوئید که مقصد من خانه دوستم که قبلاً آنرا پیدا کرده بودم است. اگر GPS دستگاهتان فعال باشد مکان کنونی شما بصورت پیش فرض به عنوان مبدا در نظر گرفته می شود درغیر اینصورت مبدا را نیز باید انتخاب نمایید. نرم افزار هم کوتاه ترین مسیر رسیدن به مقصد را روی نقشه به شما نشان خواهد داد. ضمناً می توانید مسیرهای مورد نظرتان را ذخیره نموده و در زمانی دیگر مشاهده نمائید.

 

Eghlim Navbar on Motorola Defy

یکی به من بگه کدوم ور بپیچم!

وقتی با مکان یاب یا همان GPS ارتباط بر قرار شد نماد ورود به صفحه ناوبری در سمت راست نقشه ظاهر می شود. در این صورت وقتی مکانی -- مثلاً خانه دوستتان -- را به عنوان مقصد انتخاب کردید نرم افزار با علائم تصویری و صوت های راهنما شما را تا رسیدن به مقصد راهنمایی می کند. علاوه بر این در کادر سمت راست صفحه هم اطلاعاتی از قبیل حرکت بعدی، فاصله تا حرکت بعدی، فاصله باقی مانده تا رسیدن به خانه دوستتان، حدود زمان باقی مانده تا رسیدن به خانه دوستتان، زمان فعلی و سرعت حرکت به شما نمایش داده می شود. در ضمن نقشه متناسب با جهت حرکت شما چرخش خواهد داشت و همواره حرکت شما رو به جلو نشان داده خواهد شد.

 

Eghlim Navbar on Motorola Milestone 2

هر روز می رم دانشگاه :)

در این صورت محل دانشگاه شما نقش یک نقطه خاص را برایتان ایفا خواهد کرد، همان طور که خانه شما و اگر شاغل هستید محل کارتان هم نقاط خاصی برایتان محسوب می شوند. می توانید این نقاط را که بصورت مداوم می خواهید به آنها بروید از طریق گزینه "مکان های خاص" در بخش "نمایش" به فهرست نقاط خاص اضافه کنید. حتی می توانید برای هر کدام یک نماد ویژه معرفی کنید تا روی نقشه کاملاً مشخص باشند. بدین ترتیب خیلی سریع و بدون جستجو می توانید هر کجا هستید هریک از این نقاط را به عنوان مقصد انتخاب کنید تا اقلیم ناوبر مسیر رسیدن به آنجا را به شما نشان داده و حتی قدم به قدم راهنمائیتان کند.

 

 Eghlim Navbar on HTC Nexus One

حوصلم سر رفته! بنزینم هم داره تموم میشه!

نرم افزار اقلیم ناوبر در این موارد هم به کمک شما می آید. فهرست سینماها، پمپ بنزین ها، مکان های تفریحی، مراکز خرید، بانک ها، مراکز درمانی و ... در لایه های مختلف نقشه وجود دارد. ضمناً می توانید با استفاده از گزینه "جستجوی نزدیکترین" در بخش "جستجو" فهرستی از نزدیک ترین سینماها، پمپ بنزین ها و ... را یافته و هر یک را بر روی نقشه مشاهده کنید.

 

Eghlim Navbar on Sony Ericsson Xperia Arc

نمازم دیر شد! قبله کدوم وره؟

شاید اشتباه می کنید و هنوز نمازتان دیر نشده! با استفاده از گزینه "اوقات شرعی" در بخش "امکانات" می توانید اوقات شرعی را به افق شهر خودتان مشاهده کنید. با استفاده از گزینه "قبله نما" در بخش "نمایش" هم می توانید جهت قبله را بیابید. راستی اگر فرصت دارید شاید بهتر باشد نماز را در مسجدی که در نزدیکیتان است بخوانید. برای پیدا کردن نزدیکترین مسجد کافیست از گزینه "جستجوی نزدیکترین" که در بالا آنرا معرفی کردیم استفاده کنید.

 

Eghlim Navbar on HTC Desire HD

نشد یه بار چند ماشینه بریم سفر همدیگرو گم نکنیم!

اگر شما و دوستانتان برنامه اقلیم ناوبر را بر روی دستگاه خود نصب کرده باشید می توانید موقعیت فعلی یا هر نقطه تعیین شده ای را برای دوستانتان ارسال کنید. همچنین می توانید از دوستانتان درخواست کنید که موقعیت فعلی خود یا نقطه دیگری را برای شما ارسال نمایند. بدین ترتیب دیگر همدیگر را گم نخواهید کرد و می توانید در مکان خاصی با یکدیگر قرار بگذارید.

 

Eghlim Currency اقلیم قیمت ارز، سکه و طلا

 

Eghlim Currency and Coin on Samsung Galaxy S

بابا بالاخره این دلار و سکه الان تو بازار چنده؟

دانستن نرخ لحظه ای ارز، سکه و طلا در بازار برای بسیاری از تجارت پیشگان بسیار ضروری است و می تواند در تصمیم گیری های تجاری و سرمایه گذاری های ایشان نقش به سزایی را ایفا نماید. در جامعه ما حتی افراد عادی نیز به دریافت چنین اطلاعاتی علاقمندند. برنامه اقلیم قیمت ارز، سکه و طلا در هر لحظه که اراده نمائید تنها با یک اشاره آخرین وضعیت قیمت بازار انواع ارزها نظیر دلار آمریکا، یورو، پوند و ... را همراه با قیمت انواع سکه طلا و فلزات گرانبها به شما اعلام می کند. البته برای دریافت این قیمت ها لازم است گوشی شما از طریق GPRS یا شبکه وای-فای به اینترنت وصل باشد.

نرم افزار اقلیم قیمت ارز، سکه و طلا با اشتراک یک ساله عرضه می شود.

 

Eghlim Weather اقلیم آب و هوا

 

Eghlim Weather on HTC Wildfire

از کجا بدونم این روزا بارون میاد یا نه؟

برنامه اقلیم آب و هوا وضعیت آب و هوای کشور و بسیاری از شهرهای توریستی و زیارتی مهم جهان را همراه با میزان درجه حرارت و رطوبت به شما گزارش می دهد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید از پیش بینی وضعیت آب و هوا در روزهای آینده مطلع گردید.

نرم افزار اقلیم آب و هوا با اشتراک یک ساله عرضه می شود.

 

Eghlim Flight Info اقلیم اطلاعات پرواز

 

Eghlim Flight Info on LG Optimus Black

پس چرا نرسیدن منزل؟ نکنه سقوط کرده!

نگران نباشید. احتمالاً پروازشان تأخیر داشته. اگر پروازشان از تهران یا به مقصد تهران است کافیست در اقلیم اطلاعات پرواز نگاهی به اطلاعات پرواز فرودگاه امام خمینی و مهرآباد بیندازید.

نرم افزار اقلیم اطلاعات پرواز با اشتراک یک ساله عرضه می شود.

خصوصیات برنامه های تماشاخانه، مزه ها، تلفن های ضروری و مقیاس را نیز می توانید در اینجا مشاهده نمایید.

 

نحوه تهیه نرم افزار

مجموعه نرم افزاری اقلیم را می توانید با ارائه کد تخفیف ویژه سایت mobile.ir که در زیر آمده است هم از طریق سایت اصلی اقلیم و هم از طریق بخش فروش این نرم افزار در سایت mobile.ir خریداری نمائید.

در حال حاضر قیمت اصلی این مجموعه نرم افزاری در فروشگاه ها 40 هزار تومان است اما با خرید این مجموعه از طریق سایت های ذکر شده نه تنها امکان خرید با 40 درصد تخفیف وجود دارد (قیمت 24,000 تومان) بلکه هنگام خرید از این سایت ها می توانید با وارد نمودن کد زیر در بخش کد تخفیف از 10 درصد تخفیف اضافه (نسبت به قیمت همراه با 40% تخفیف) بهره مند گردید.

کد تخفیف اضافه: mobile

قیمت با ارائه کد تخفیف: 21,600 تومان

Buy Eghlim (از سایت mobile.ir)  Buy Eghlim (از سایت eghlim.com)

پس از خرید و پرداخت الکترونیکی همکاران ما از طریق شماره تماسی که در فرم خرید درج می نمائید با شما تماس خواهند گرفت و حداکثر پس از دو روز کاری بسته نرم افزار مشتمل بر CD، کارت ثبت و دفترچه راهنما از طریق پست سفارشی به دستتان خواهد رسید. ارسال نرم افزار برای شما هزینه اضافه دربر نخواهد داشت. لازم به ذکر است خریدار مجاز است این مجموعه نرم افزاری را بر روی یک گوشی نصب نماید (بدون محدودیت در تعداد دفعات نصب.)



تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا