آغاز فروش نخستین گوشی های مجهز به سیمبیان آنا توسط نوکیا: گوشی های X7 و E6

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1390/3/10
برچسب‌ها : گوشی موبایل Mobile Phone ، سیمبیان (سیمبین) Symbian ، سیمبیان آنا Symbian Anna ، Nokia X7-00 ، Nokia E6 ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : کمپانی نوکیا در روز 31 می 2011 (10 خرداد 1390) در وبلاگ رسمی خود اعلام نمود که فروش نخستین گوشی های مجهز به سیستم عامل سیمبیان آنا را آغاز نموده است.

این گوشی ها از دو کلاس مختلف با ظاهری متفاوت برخوردارند. یکی از این گوشی ها که X7 نام دارد به یک صفحه نمایش بزرگ 4 اینچی مجهز بوده و احتمالاً برای کاربران علاقه مند به سرگرمی و بازی جذابیت بیشتری دارد و گوشی دیگر یعنی گوشی E6 یک گوشی بیزینسی محسوب شده و با داشتن صفحه کلید فیزیکی در کنار صفحه نمایش لمسی احتمالاً مخاطبین بیشتری را در بین کاربران حرفه ای و شرکتی خواهد داشت

این گوشی ها نخستین بار در 12 آوریل 2011 (23 فروردین 1390) معرفی شدند و شرح کاملی از آنها را می توانید در مطلب "معرفی دو گوشی سیمبیان جدید توسط نوکیا: گوشی های X7 و E6" مشاهده نمائید.

Nokia X7

تصویر بالا: گوشی X7 نوکیا

بنا به گفته نوکیا گوشی X7 ابتدا در اروپا، اوراسیا، چین، هند و دیگر کشورهای آسیا-اقیانوسیه (آسیا-آرام) به بازار عرضه می شود در حالی که گوشی E6 در اروپا، اوراسیا، آسیا-اقیانوسیه و نیز در خاور میانه و آفریقا روانه بازار می گردد.

Nokia E6

تصویر بالا: گوشی E6 نوکیا