نوکیا برند اصلی خود را جایگزین برند اووی خواهد نمود

نمایش خبر

تاریخ : 1390/2/27
برچسب‌ها : اووی Ovi ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : کمپانی فنلاندی نوکیا اعلام نمود که با عرضه برخی محصولات خود در ماه جولای و آگوست (از اواسط ماه تیر به بعد) سرویس های خود را که در حال حاضر تحت نام سرویس های اووی (Ovi Services) ارائه می دهد به سرویس های نوکیا (Nokia Services) تغییر نام خواهد داد. بدین ترتیب تمامی سرویس هایی که پیش از این زیر چتر برند Ovi قرار می گرفتند تحت برند اصلی این کمپانی یعنی برند Nokia ارائه خواهند شد.

بنا به گفته مسئولان این کمپانی، هدف نوکیا از این کار تقویت برند اصلی خود و ایجاد اتحاد در ساختار برند این کمپانی است. جری دیوارد نائب رئیس اجرایی نوکیا در این مورد می گوید: «یکی از دلایل این تصمیم این است که نوکیا برندی است که در سطح جهان به خوبی شناخته شده و بسیار مورد علاقه است.»

دورهء گذار از برند اووی به نوکیا از ماه جولای امسال آغاز شده و انتظار می رود که تا انتهای سال 2012 این انتقال در کشورهای گوناگون و برای تمامی سرویس های این کمپانی تکمیل گردد. بنا به گفته نوکیا این تغییر تنها یک تغییر نام بوده و مسیر آینده سرویس های نوکیا مطابق برنامه و بدون تغییر ادامه خواهد یافت. بدین ترتیب تنها تغییر از نگاه مشتریان این خواهد بود که کلمه Nokia در نرم افزارها، مستندات چاپی، رسانه ها و تبلیغات جایگزین کلمه Ovi خواهد شد. به عنوان مثال نقشه های نوکیا (Nokia Maps) جایگزین نقشه های اووی (Ovi Maps) می گردد.

--------------------

نکته:

"Ovi" یک کلمه فنلاندی به معنای "درب" است. نوکیا ظاهراً درب خروجی را به Ovi نشان داده!

Ovi is going out



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا