به روز رسانی های اندروید برای برخی از گوشی های اچ تی سی در راه است

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1389/12/6
برچسب‌ها : اندروید Android ، HTC Desire HD ، HTC Desire Z ، HTC Incredible S ، HTC Desire ، اچ تی سی HTC

واحد خبر mobile.ir : سخنگوی کمپانی اچ تی سی در گفتگویی اظهار داشت: «ما خوشحالیم که اعلام نمائیم گوشی های Desire ،Desire Z ،Desire HD  و Incredible S در سه ماهه دوم [سال 2011] آپدیت Gingerbread را دریافت می دارند.»

با به روز رسانی اعلام شده، صاحبان گوشی های Desire HD و Desire Z که گوشی آنها در حال حاضر به نسخه 2.2 سیستم عامل اندروید (ملقب به Froyo) مجهز است و صاحبان گوشی Desire که پیش از این شاهد به روز رسانی نرم افزاری از نسخه 2.1 به نسخه 2.2 اندروید بوده اند می توانند سیستم عاملی مشابه سیستم عامل گوشی جدیدتر Desire S را تجربه نمایند. گوشی Desire S به تازگی در کنگره جهانی موبایل 2011 (MWC 2011) توسط کمپانی اچ تی سی معرفی شده و طی ماه های آتی به بازار خواهد آمد. این گوشی از ابتدا به نسخه 2.3 سیستم عامل اندروید (ملقب به Gingerbread یا شیرینی زنجبیلی) مجهز خواهد بود.

گوشی Incredible S نیز همانند گوشی Desire S در کنگره جهانی موبایل 2011 معرفی شد و قرار است که به زودی به بازار عرضه شود. گوشی Incredible S ابتدا با نسخه 2.2 سیستم عامل اندروید (Froyo) به بازار عرضه خواهد شد و با عرضه به روز رسانی نسخه 2.3 اندروید برای آن، کاربران این گوشی نیز می توانند سیستم عامل گوشی خود را به Gingerbread ارتقاء دهند.

HTC Incredible S

تصویر بالا: گوشی Incredible S اچ تی سی