MWC 2011: پیش درآمدی بر کنگره جهانی موبایل 2011

نمایش خبر

تاریخ : 1389/11/24
برچسب‌ها : کنگره جهانی موبایل Mobile World Congress (MWC)

واحد خبر mobile.ir : امسال نیز همانند سال های گذشته شهر زیبا و مدیترانه ای بارسلون اسپانیا میعادگاه علاقه مندان موبایل خواهد بود. مطرح ترین دست اندرکاران دنیای موبایل از روز 14 تا 17 فوریه 2011 (25 تا 28 بهمن 1389) در کنفرانس جهانی موبایل 2011 (MWC 2011) گرد هم خواهند آمد تا آخرین فناوری های موبایل و صنایع وابسته را به معرض دید مشتاقان قرار دهند.

بیش از 1300 کمپانی از میان برترین سازندگان محصولات مرتبط با تلفن همراه و ارائه کنندگان خدمات و فناوری های وابسته به این صنعت در این کنگره شرکت داشته و سمینارها و نشست های گوناگونی به بررسی دستاوردها و نو آوری های جدید حوزه موبایل خواهد پرداخت.

MWC 2011

انتظار می رود که افزون بر 50 هزار نفر از این رویداد مهم دنیای موبایل بازدید نموده و مستقیماً در آن مشارکت نمایند.

اسامی تعداد زیادی از چهره های سرشناس دنیای فناوری در میان سخنرانان کلیدی کنگره جهانی موبایل 2011 به چشم می خورد که برخی از این افراد را در زیر مشاهده می نمائید.

MWC 2011 Keynote Speakers

تصویر بالا: تعدادی از سخنرانان اصلی کنفرانس

یکی دیگر از جذابیت های این رویداد برگزاری بخش ویژه برنامه های موبایل -- تحت عنوان App Planet -- و کنفرانس ها مرتبط با توسعه برنامه (ADCs) خواهد بود. پیش بینی می شود که بیش از 10 هزار توسعه دهنده برنامه های موبایل در App Planet حضور به هم رسانند. توسعه برنامه های موبایل برای نوکیا، سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت، سیستم عامل webOS اچ پی، سیستم عامل بادا سامسونگ، iOS اپل و برخی فناوری های دیگر از مباحث مطرح در کنفرانس های این بخش خواهد بود.

MWC 2011 App Planet

 

واحد خبر mobile.ir سعی خواهد نمود مهمترین اخبار کنگره جهانی موبایل 2011 را طی روزهای برگزاری این کنگره تحت پوشش قرار دهد.



تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا