معرفی ریل‌می Watch 2 Pro با نمایشگر 1.75 اینچی و GPS داخلی

نمایش خبر

تاریخ : 1400/3/2        نویسنده: مریم رشنو
برچسب‌ها : ساعت هوشمند Smartwatch ، ریل‌می Realme
واحد خبر mobile.ir : ریل‌می را میتوان یکی از بلندپروازانه‌ترین کسب‌وکارهایی به شمار آورد که در بازار فناوری امروز به فعالیت مشغول است. به گفته منابع خبری، یکی از طرحهای این شرکت چینی ارائه بیش از 100 محصول مبتنی بر اینترنت اشیا در هندوستان در طول سال 2021 است. با این حال به سبب شرایط قرنطینه در این کشور، ریل‌می ناچار شده اجرای برخی برنامه‌های خود را به تعویق بیندازد. این شرکت ماه گذشته از ساعت هوشمندی با نام Watch 2 رونمایی کرده و به تازگی اسمارت‌واچ Watch 2 Pro را معرفی کرده است. محصول جدید ریل‌می از نظر ظاهری شباهت زیادی با Watch 2 دارد، اما نه تنها اندازه صفحه‌نمایش آن بزرگ‌تر شده، بلکه وضوح این نمایشگر نیز افزایش یافته است.

ساعت هوشمند ریل‌می Watch 2 Pro در دو رنگ بدنه خاکستری (Space Grey) و نقره‌ای (Metallic Silver) طراحی شده است. بند 22 میلی‌متری این محصول، از جنس سیلیکون انعطاف‌پذیر است که در رنگ‌های مشکی و خاکستری روشن (light grey) ساخته شده و با دیگر بندهای 22 میلی‌متری سازگار است. مطابق اعلام ریل‌می، بدنه این ساعت با داشتن استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب (تا عمق 1.5 متر و به مدت 30 دقیقه) و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

ریل‌می Watch 2 Pro با ضخامت 12.65 میلی‌متری و 40 گرم وزن یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌های ساعت هوشمند به شمار می‌رود. صفحه‌نمایش مربع شکل رنگی این ساعت 1.75 اینچی بوده که از مدل پیشین 56 درصد بزرگ‌تر است. این نمایشگر 320x385 پیکسل وضوح دارد و با داشتن حداکثر روشنایی نقطه‌ای 600 نیت، با نرخ 30 فریم در ثانیه به‌روزرسانی می‌شود. این اسمارت‌واچ علاوه بر بیش از 100 واچ‌فیس مختلف از جمله کارهای Grafflex طراح برجسته کره‌ای، از چند واچ‌فیس زنده هم بهره می‌برد که از طریق اپلیکیشن Realme Link قابل دسترسی است.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این محصول با ریل‌می Watch 2 افزوده شدن GPS داخلی با کانال دوگانه است و به کاربر امکان می‌دهد تا بتواند چندین فعالیت مختلف خارج از منزل را به صورت مجزا از تلفن همراه ردیابی کند. برخی از قابلیت‌های کلیدی ساعت‌های هوشمند مانند ردیابی تمرینات ورزشی مختلف، مسافت پیموده‌شده، میزان کالری مصرفی و مواردی از این دست نیز برای محصول جدید ریل‌می در نظر گرفته شده است. به علاوه، به کمک این اسمارت‌واچ می‌توان حدود 90 حالت ورزشی مختلف از جمله دویدن، قدم زدن، تمرین‌های قدرتی، فوتبال، اسب‌دوانی، هاکی، تنیس روی میز، بدمینتون، یوگا، کریکت، بوکس، بولینگ و دیگر ورزش‌ها را ردیابی کرد. البته ظاهراً در حال حاضر تنها 16 حالت ورزشی روی دستگاه فعال است و سایر ورزش‌ها از طریق به‌روزرسانی‌های بعدی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

ظرفیت باتری ریل‌می Watch 2 Pro در مقایسه با Watch 2 افزایش یافته و از 315 میلی‌آمپر ساعت به 390 میلی‌آمپر ساعت رسیده است و به گفته شرکت سازنده با یک بار شارژ می‌تواند در حالت standby حداکثر تا 14 روز دوام داشته باشد.

این ساعت از نظر ویژگی‌های ارتباطی به بلوتوث 5.0 و امکانی برای کنترل ابزارهای اینترنت اشیا از طریق اپلیکیشن Realme Link مجهز است. به علاوه، حسگرهای معمول مانند حسگر ضربان قلب، قابلیت ردیابی خواب، سنسور SpO2 برای سنجش سطح اکسیژن خون، امکانی برای یادآوری کم‌تحرکی و نوشیدن آب به کاربر و شتاب‌سنج نیز برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین caller ID، امکانی برای رد یا silent کردن تماس‌های دریافتی، کنترل‌گرهایی برای موسیقی و دوربین، به‌روزرسانی‌های مربوط به آب‌وهوا، اعلانات مربوط به اپلیکیشن‌ها و گوشی هوشمند از دیگر امکانات این ساعت هوشمند به شمار می‌رود.

کارشناسان این محصول را از نظر ویژگی‌ها و حدود قیمتی با Redmi Watch و Amazfit Bip U Pro مقایسه می‌کنند. ساعت هوشمند ریل‌می Watch 2 Pro با بهای 299 رینگیت مالزی (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 72 دلار) قیمت‌گذاری شده است و فروش آن از روز 29 می (8 خرداد) در این کشور آغاز خواهد شد.

منبع : realme


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا