جشنواره نوروزی سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی یک گوشی شروع شد

نمایش خبر

تاریخ : 1398/12/13
برچسب‌ها : شاتل موبایل Shatel Mobile
واحد خبر mobile.ir : جشنواره نوروزی سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل با قرعه کشی هفتگی یک گوشی هوشمند، اعطای دقایق رایگان مکالمه داخل و خارج شبکه در شب عید، اعطای یک و نیم گیگ اینترنت همراه هفتگی بدون قرعه کشی و قرعه کشی یک دستگاه کنسول بازی PS4 آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، همه مشترکین قدیمی و جدید سیم‌کارت‌های هوشمند شاتل موبایل، تا 29 فروردین با فعال سازی سیم کارت و برقراری اولین تماس، خرید و فعال سازی مودم، خرید شارژ، خرید بسته و یا هر دقیقه برقراری تماس خارج شبکه در جشنواره نوروزی شاتل موبایل امتیاز کسب می‌کنند و در قرعه کشی هفتگی هفت گوشی هوشمند و یک کنسول بازی PS4 شرکت داده می‌شوند.

همچنین تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، با رسیدن امتیازها به سقف معینی، علاوه بر افزایش شانس شرکت در این قرعه‌کشی‌ها، یک و نیم گیگابایت اینترنت همراه هفتگی بدون انجام قرعه‌کشی دریافت می‌کنند.

براساس این گزارش، شاتل موبایل در شب عید نوروز نیز بسته های مکالمه داخل و خارج شبکه و بسته های اینترنت همراه به مشترکین سیم‌کارت‌های هوشمند خود هدیه می‌دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص جشنواره نوروزی شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم‌ کارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش‌شماره 0998 و کد یک، به وب‌سایت www.shatelmobile.ir مراجعه کنید یا از طریق شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرید و فرآیند ثبت نام و تحویل سیم‌کارت را درب منزل خود انجام دهید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا