پنل اس ام اس سحر، ویژگی‌ها و خدمات

نمایش خبر

تاریخ : 1398/5/28
برچسب‌ها : پیام کوتاه SMS

دیگر بر کسی پوشیده نیست که استفاده از گوشی هوشمند جزیی از زندگی روزمره همه افراد بوده و بخش مهمی از نیازهای روزانه را برآورده می‌سازد؛ بدین‌ترتیب شاید زندگی بدون گوشی هوشمند با توجه به امکانات و کاربردهای آن چندان قابل تصور نبوده و همگان به نوعی بارها و بارها با این وسیله که پاسخگوی نیازهای متعدد ماست، در ارتباط هستیم. با روند رو به رشد تکنولوژی و دنیای دیجیتال، این امکانات و کاربردها هم گسترده‌تر و فراگیرتر می‌شوند و با در بر گرفتن طیف‌های وسیع‌تری از افراد جامعه، نیازهای بیشتری را نیز برطرف می‌سازند.

Sahar SMS Panel

یکی از این دست کاربردها، سامانه ارسال پیام کوتاه است که این روزها اقشار، نهاد‌ها و سازمان‌ها و شرکت‌های مختلفی با آن سر و کار دارند. همچون یک اپلیکیشن موبایل، یک پنل پیامکی نیز با تکیه بر ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به‌فرد، امکان برآوردن نیاز قشرهای گوناگون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پنل اس ام اس و ویژگی‌های آن

یک پنل اس ام اس از کاربردها و ویژگی‌های خاصی برخوردار است که از جمله موارد مشهود آن می‌توان به پیامک بانک‌ها در مورد واریز و یا برداشت‌های حساب اشاره کرد؛ امری‌که مطمئنا هر فردی فارغ از نوع فعالیت خود در طی روز به آن احتیاج پیدا می‌‌کند.
مثال دیگر کسب اطلاعات در مورد یک نشست، همایش و یا رویداد مورد علاقه شماست که از طریق سامانه پیامک آن نهاد یا موسسه و مطلع ساختن شما در رابطه با جلسه‌ها، ایونت‌ها و رویدادهای پیش رو، صورت گرفته و زمان و تاریخ موارد اشاره شده برای افراد ارسال می‌شود. به‌واقع اطلاع‌رسانی‌ها یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل اشاره در رابطه با این پنل‌ها به شمار می‌رود.
بنابراین برای یک شرکت یا یک موسسه یا یک سازمان دولتی یا خصوصی استفاده از پنل ارسال پیامک برای ارتباط با مخاطبان هدف خود، یک نیاز ضروری محسوب می‌شود و همینطور برای مخاطبین نیز شرایط به همین صورت است چرا که این رابطه یک ارتباط دو طرفه به حساب می‌آید. برای مثال پس از تهیه بلیت تئاتر یا یک کنسرت از یک سایت اینترنتی، این سامانه پیامکی‌ست که اطلاعات ضروری و مهمی مثل شماره صندلی، تاریخ و ساعت رزرو را در قالب اس ام اس ارسال می‌کند.
ارسال کد تایید به کاربر از دیگر کارکردهای مفید پنل پیامک، به حساب می‌آید؛ کارکردی‌که این روزها رو به افزایش بوده و اکثر کاربران به نوعی به آن احتیاج مبرم دارند. اطلاعیه‌های انجمن‌ها به مشتریان و اعضاء در رابطه با فعالیت‌ها و رویداد‌های خاص و دیگر اطلاع‌رسانی‌های مهم، وجه دیگری از کاربرد مثبت این سامانه‌ها را به نمایش می‌گذارند.

اما با وجود این ویژگی‌های جذاب چه مشکلات و موانعی می‌تواند پیش روی پنل‌های اس ام اس باشد؟
شاید برای شما هم به کرات اتفاق افتاده باشد که روزانه با انبوهی از پیامک تبلیغاتی نه چندان جذاب برخورد کرده باشید؛ پیام‌هایی‌که به جای تأثیرگذاری مثبت، کاملا برعکس عمل کرده و تا حدی کاربران را کلافه می‌کنند. تکرار چندین باره این اتفاق، بسیاری از کاربران را به فکر انسداد دریافت پیامک تبلیغاتی انداخته و بدین‌ترتیب می‌‌توان این نوع از پیام‌ها که مخدوش شدن دید عمومی نسبت به سامانه‌های پیامکی را در پی دارند به‌ظاهر به عنوان بزرگ‌ترین مانع برای پنل‌های اس ام اس یاد کرد.
برای حل این مشکل یعنی خلاصی از پیام‌های تبلیغاتی از یک سو و دریافت پیامک‌های سودمند از طرف دیگر نیاز به راه‌کارهای منطقی و سودمندی احساس می‌شود که از آن جمله باید به اپلیکیشن‌های قابل ارائه از طرف اپراتور‌های سیم‌کارت اشاره کرد که در آن‌ها امکان انتخاب نوع پیامک دریافتی توسط کاربران و ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به لیست سیاه وجود دارد.

اهمیت وجود سامانه‌های ارسال پیامک

همانطور که تا حدودی اشاره شد این سامانه‌ها با امکانات مهمی که در اختیار هر دو طرف قرار می‌دهند، بخشی از نیازهای جامعه شهری را برآورده می‌کنند؛ امکاناتی مثل نظر سنجی و رای گیری در انواع مختلف، اطلاع‌رسانی از جلسات و نشست‌ها، اطلاع رسانی از حقوق و مزایای هر شرکت یا سازمان، اطلاع از موعد پرداخت اقساط بیمه‌ها، اطلاع رسانی از دریافت سود سهام و دیگر امکانات ویژه‌ای که نقش موثری را در ارتقاء زندگی شهری ایفا می‌کنند.
از جمله مثال‌های روشن در این زمینه، خرید از سایت‌های اینترنتی‌ست که پنل پیامک با اطلاع‌رسانی در رابطه با نحوه و زمان ارسال کالا، داده‌های سودمندی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. بر همین منوال پلیس راهنمایی و رانندگی از سامانه ارسال پیام کوتاه برای اطلاع‌رسانی در مورد تخلفات و ثبت جریمه‌ استفاده می‌کند و دریافت کد‌های رهگیری ضروری، وب سرویس‌ها و ده‌ها مورد دیگر نیز همگی با بهره گرفتن از این پنل‌ها امکان پذیر شده است.
سامانه پیامکی برای سازمان‌ها و نهاد‌ها نیز می‌تواند نقش رابطی موثر مابین موسسه و کارمندان را ایفا کرده و در ارتباط با مخاطبان نیز به عنوان یک صندوق پیشنهادات و انتقادات عمل کند. بنابراین کارکردهای پنل ارسال اس ام اس به پیامک‌های تبلیغاتی محدود نشده و می‌توان از آن به عنوان ابزار مهمی در زندگی روزمره بسیاری ار کاربران یاد کرد چه بسا با راه‌اندازی اپلیکیشن‌ها و خدمات اینترنتی متمایز در این زمینه، عمر پیام‌های مزاحم و تبلیغاتی به پایان رسیده و هر کاربر تنها بسته به نیاز خود پیام و داده مورد نظر را دریافت کند.

Sahar SMS Panel

پنل اس ام اس سحر https://www.saharsms.com با بهره گیری از سامانه پر سرعت ارسال پیامک انبوه و همچنین در نظر گرفتن سلایق و خواسته‌های مختلف کاربران، در این زمینه فعال بوده و آماده ارائه خدمات به کاربران است. 

 

"سلب مسئولیت: این مطلب توسط مرجع موبایل ایران تألیف نشده است. از این رو مسئولیت صحت محتوای آن بر عهده مرجع موبایل ایران نیست"



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا