معرفی بات های نوکیا (Nokia Bots)

نمایش خبر

تاریخ : 1389/1/13
برچسب‌ها : بات Bot ، Nokia N97 ، Nokia N97 mini ، نوکیا Nokia

واحد خبر mobile.ir : بات های نوکیا (Nokia Bots) مجموعه ای از افزونه ها (add-ons) است که بصورت خودکار سلیقه شما را یاد گرفته و با ترفندها و امکانات سفارشی سازی جدید تجربه کاربری شما را بهبود می بخشد.

این افزونه ها یا به عبارتی "بات ها" نحوه بکار گرفته شدن گوشی را زیر نظر گرفته و اگر سفارشی سازی مناسب به نظر برسد بصورت خودکار اقدام به پیکربندی و فعال سازی خود می کنند.

بات ها در یک ویجت واحد که در صفحه اصلی قرار دارد "زندگی می کنند" و در این ویجت وضعیت آنها و نیز پیام ها و پیشنهاداتشان به شما نشان داده می شود.

Status View

مشاهده وضعیت

در حال حاضر چهار بات در این ویجت قرار دارد:

Profile Bot  بات پروفایل (Profile Bot)

آیا تا به حال این تجربه را داشته اید که در یک جلسه ملاقات فراموش کنید که موبایل خودتان را بی صدا (Silent) نمائید؟ یا پس از خاتمه جلسه فراموش کنید که به پروفایل معمولی برگردید و در نتیجه برخی از تماس ها را از دست بدهید؟ "بات پروفایل" می تواند در این موارد به شما کمک کند. تغییر دادن پروفایل بر روی صفحه اصلی به شما پیشنهاد داده می شود: تنها با یک کلیک می توانید تغییر خودکار پروفایل را برای هر جلسه ملاقاتی تأیید کرده و یا اجازه دهید این تغییرات بصورت کاملاً خودکار اعمال گردد.

Alarm Bot بات آلارم (Alarm Bot)

تنظیم زنگ بیدار باش و پروفایل Silent برای شب هیچگاه به این سادگی نبوده است! "بات آلارم"  بطور خودکار یاد می گیرد که شما در چه زمانی عادت به بیدار شدن دارید و هنگام شب پیشنهاد آلارم و تغییر پروفایل را بر روی صفحه اصلی به شما نشان می دهد. شما با یک کلیک می توانید آلارم جدیدی را ایجاد کرده و پروفایل ویژه شب را بصورت خودکار در آورید و دیگر هیچگاه  موبایل شما در صبح در پروفایل Silent باقی نخواهد ماند.

Alarm Bot

Shortcut Bot  بات میانبر (Shortcut Bot)

برنامه های جدیدی که در فروشگاه اووی (Ovi Store) نوکیا قرار دارند کمک می کنند تا گوشی شما سودمند تر و سرگرم کننده تر شود. به کمک "بات میانبر" بطور مستقیم و بدون آنکه زحمتی برای پیکر بندی متقبل شوید، از طریق صفحه اصلی به برنامه هایی که بیش از همه مورد استفاده قرار داده اید دسترسی سریع خواهید یافت: سلیقه و علاقه مندی های شما در پس زمینه آموخته شده و میانبرها بطور خودکار بروزرسانی می شوند.

Battery Bot بات باطری (Battery Bot)

"بات باطری" وضعیت باطری شما را زیر نظر دارد. در هنگامی که این احتمال وجود دارد که باطری گوشی هنگامی که شما خواب هستید به اتمام برسد "بات باطری" از پیش به شما یادآوری می کند که گوشی خود را به شارژر وصل کنید. در غیر این صورت ممکن است شما با هشدار "ضعیف بودن باطری" پیش از موعد از خواب بیدار شوید و یا اگر باطری گوشی قبل از آلارم بیدارباش به اتمام برسد دیرتر از موعد بیدار شوید.

سازگاری و سیستم مورد نیاز

  • سازگار با گوشی های نوکیا N97 و نوکیا N97 mini. هم اکنون می توانید آنرا از اینجا دانلود نمائید.
  • ناسازگار با گوشی های ویرایش سوم S60

 

منبع : نوکیا


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا