راه حل تپ‌سی برای ارائه بی دردسرتر سرویس خود به کاربران iOS

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1398/1/26
برچسب‌ها : اپلیکیشن Application

 شرکت اپل به تازگی دامنه محدودیت‌های خود را برای کاربران ایرانی بیشتر کرده است. وضعیت کنونی، مشکلات زیادی را هم برای کاربران ایرانی و هم شرکت‌ها برای ارائه خدمات‌شان به کاربران iOS ایجاد کرده است. اما تپ‌سی راه حل جدیدی برای نجات کاربران iOS از دردسرهای اپل معرفی کرده است. شرکت تپ‌سی راه حل جدیدی برای کاربران iOS خود ارائه داده است. نسخه اپ پیشرو تپ‌سی (Progressive Web App)، تازه‌ترین راه حلی است که کاربران این تاکسی آنلاین می‌توانند بدون دردسر از آن استفاده کنند و دیگر مجبور به به روزرسانی‌های متعدد و دریافت دوباره این اپلیکیشن نخواهند بود.

Tap30 Progressive Web App for iOS Users

مراحل استفاده از نسخه اپ پیشروی تپ‌سی به این ترتیب است که کاربر پس از باز کردن لینک app.tap30.ir وارد صفحه‌ای می‌شود و باید از قسمت پایین صفحه گوشی موبایل خود، دکمه Share را انتخاب کند، سپس با کشیدن نوار مشخص شده، گزینه Add to Home Screen را لمس و بعد از اینکه پیغامی برای آنها به نمایش در آمد، گزینه Add را انتخاب کنند. به این ترتیب کاربر، به سرعت به نسخه اپ پیشروی تپ‌سی دسترسی خواهد داشت و می‌تواند از امکانات اصلی اپلیکیشن iOS از طریق این اپ استفاده کند.

Tap30 Progressive Web App for iOS Users

تیم فنی تپ‌سی به زودی علاوه بر اینکه سایر امکانات اپلیکیشن iOS را به این نسخه جدید اضافه می‌کند، اپ کنونی را به بقیه امکانات اپلیکیشن‌‌های پیشرو مجهز می‌کند. به این ترتیب کاربران این شرکت، دیگر مشکلی در استفاده از خدمات این سامانه هوشمند درخواست خودرو نخواهند داشت.

اپلیکیشن‌های پیشرو (Progressive Web Apps)، وب‌اپلیکیشن‌هایی هستند که تجربه‌ای مشابه اپلیکیشن‌های بومی (Native) را برای کاربران فراهم می‌کنند.

از جمله مزایای این اپلیکیشن‌ها نسبت به وب‌اپلیکیشن‌های معمولی می‌توان به این موارد اشاره کرد:

- تجربه‌ کاربری اپلیکیشن‌های پیشرو نسبت به وب‌اپلیکیشن‌های معمولی بسیار بهتر و مشابه نرم‌افزارهای بومی است.

- امکان پشتیبانی از اعلان‌ها (Push Notification) در این اپلیکیشن‌ها وجود دارد. نیازی به بارگذاری آن‌ها در فروشگاه‌ها نیست و به همین دلیل، دسترسی به آن‌ها برای کاربران آسان‌تر است.

- برای نصب این اپلیکیشن‌ها تنها کافی است به آدرس وب مورد نظر مراجعه کرده و با استفاده از امکانات تلفن همراه، نرم‌افزار را به Home Screen اضافه کرد.

- با توجه به اینکه این اپلیکیشن‌ها در واقع نوع خاصی از اپلیکیشن‌های تحت وب هستند، به صورت خودکار به‌روز می‌شوند.