معرفی ویجت Google Buzz برای اندروید

نمایش خبر

تاریخ : 1388/12/28
برچسب‌ها : گوگل Google ، گوگل باز Google Buzz ، اندروید Android ، ویجت Widget ، بازار اندروید Android Market

واحد خبر mobile.ir : گوگل در روز پنج شنبه 18 مارچ اعلام نمود که کاربران گوشی های هوشمند مجهز به نسخه 1.6 و بالاتر سیستم عامل اندروید می توانند ویجت گوگل باز (Google Buzz Widget) را از طریق بازار اندروید (Adndroid Market) دانلود نمایند. این نرم افزار رایگان بوده و پس از نصب، برای نمایش آن بر روی صفحه اصلی گوشی باید مسیر زیر را انتخاب نمایید:

Menu > Add > Widgets > Google Buzz

پیش از این گوگل در روز 9 فوریه محصول Google Buzz و نسخه ویژه گوشی های موبایل این محصول را به منظور تسهیل به اشتراک گذاری لینک ها، تصاویر و ویدیوها ارائه داده بود. گوگل  بجای عرضه نسخه موبایل Google Buzz با امکاناتی کاملاً مشابه با نسخه اصلی، از مزایای منحصر به فرد وسایل موبایل خصوصاً اطلاعات مکانی نیز در نسخه موبایل Google Buzz استفاده نمود. معمولاً مردم هنگامی که بیرون از خانه هستند تجربیات جالبی را کسب می کنند و به اشتراک گذاری این اطلاعات با دوستان و حتی با کل مردم جهان اگر همراه با اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی باشد جالب تر و مفید تر خواهد بود. مثلاً اگر در یک رستوران باشید و بنویسید «عجب غدای لذیذی!» اطلاعات مکانی موبایل شما می تواند به این سؤال که آیا شما در یک رستوران خوب هستید یا مشغول خوردن غذای خوشمزه خانگی پاسخ دهد. به همین منظور شما می توانید به پست خود یک برچسب مکانی هم الصاق کنید.

Google Buzz Widget Homescreen

ویجت گوگل باز

با عرضه ویجت گوگل باز، استفاده از خدمات Google Buzz بر روی موبایل بیش از پیش ساده شده و شما با یک اشاره از همان صفحه اصلی موبایلتان می توانید اتفاقات جالب را به همراه اطلاعات موقعیت مکانی خود با دیگران به اشتراک بگذارید.



خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا