شاتل موبایل از بسته‌های مبتنی بر موقعیت «شاتل موبایل پلاس» رونمایی کرد

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1397/12/25
برچسب‌ها : شاتل موبایل Shatel Mobile

واحد خبر mobile.ir : شاتل موبایل اپراتور نسل جدید تلفن همراه از راه‌اندازی خدمتی نوآورانه و مقرون به صرفه با نام «شاتل موبایل پلاس» خبر داد. به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور با تکیه بر ارزش‌های سازمانی خود از جمله «پاسخگویی به نیازهای مشترکین» و در کنار ارائه راهکارهای منحصر به فردی نظیر سرویس انتقال مانده بسته‌ی اینترنت به دوره بعد، تعرفه ویژه مصرف آزاد و عرضه تنها تجربه‌ی حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و راه اندازی خدمت نوین "شاتل موبایل پلاس" کرد.

Introducing Shatelmobile Plus

بر اساس این گزارش، خدمات شاتل موبایل پلاس در صدها شهر و برخی مناطق روستایی و جاده‌های اصلی و فرعی کشور عرضه می‌شود و کلیه مشترکین سیم‌‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند در نخستین فاز این طرح از بسته‌های اینترنت مبتنی بر موقعیت و مقرون به صرفه‌تر شاتل موبایل پلاس استفاده کنند.

گفتنی است، در این فاز بسته‌های شاتل موبایل پلاس به صورت بسته‌‌های هدیه و بدون هیچ‌گونه هزینه مضاعفی به همراه برخی از بسته‌‌های افزایشی شاتل موبایل به تمامی مشترکین عرضه می‌شود. به این ترتیب که مشترکین به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات «شاتل موبایل پلاس» علامت مشخصه «+» را در ادامه نام شبکه‌ی Shatel Mobile روی گوشی خود مشاهده می‌کنند و در تمامی لحظاتی که عبارت «ShatelMobile+» به عنوان نام سرویس دهنده خدمات از سوی شبکه‌ی شاتل روی گوشی مشترک مشاهده ‌شود، امکان استفاده از این خدمات برای وی مهیا است.

Introducing Shatelmobile Plus

لازم به ذکر است مشترکین با مراجعه به وب‌سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir می‌توانند آخرین نقشه‌ی مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس و بسته‌های آن را مشاهده کنند.

سیم‌کارت‌های شاتل‌ موبایل با پیش‌شماره 0998 و کد 1 با پوشش سراسری 3G و 4G، از طریق ۴٠٠ مرکز اختصاصی خدمات شاتل و بیش از هزار نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، سامانه فروش آنلاین شاتل‌ موبایل به نشانی http://shop.shatelmobile.ir و سامانه فروش تلفنی شاتل‌ موبایل به شماره 09981000000 با قابلیت انتخاب شماره و طرح تعرفه اختصاصی به متقاضیان عرضه می‌شود.