معرفی گوشی های جدید با امکانات شبکه اجتماعی توسط سامسونگ و ال جی

نمایش خبر

تاریخ : 1388/11/20
برچسب‌ها : شبکه اجتماعی Social Network ، فیس بوک Facebook ، توئیتر Twitter ، مای‌اسپیس MySpace ، Samsung S5620 Monte ، LG GD880 Mini ، LG Town GT350 ، سامسونگ Samsung ، ال جی LG

واحد خبر mobile.ir : سامسونگ و ال جی به رقابت برای ارائه گوشی های بهتر ادامه می دهند و به تازگی سه گوشی جدید دارای صفحه نمایش لمسی توسط این کمپانی ها معرفی شده است. ویژگی های مرتبط با شبکه های اجتماعی در کنار طراحی صاف و صیقلی و نیز ویژگی های چندرسانه ای سنتی در کانون مشخصات این گوشی ها قرار دارد.

 

گوشی LG Mini GD880

ادعا می شود که گوشی Mini GD880  ال جی با صفحه نمایشی با نسبت ابعاد 16 به 9 بصورت صفحه گسترده (widescreen) که تا لبه گوشی پیش رفته است کوچکترین و باریکترین گوشی تاچ اسکرین کامل 3.2 اینچی در بازار امروز باشد. این گوشی دارای کناره های فلزی بافت دار (بصورت شیارهای برجسته) بوده و به منظور ساده و ظریف شدن طراحی،  وجه روی گوشی فاقد دکمه است. گوشی Mini ال جی از طریق برنامه های از پیش تعبیه شده در داخل گوشی به سادگی امکان  اتصال به شبکه های اجتماعی متداول مثل فیس بوک و توئیتر را میسر ساخته و یک فید شبکه اجتماعی، بروزرسانی های دوستان و اعضای خانواده را بصورت خودکار و لحظه ای بر روی صفحه اصلی گوشی فراهم می آورد. علاوه بر این، این بروزرسانی ها در کنار اطلاعات تماس افراد در دفترچه راهنمای آدرس های شبکه اجتماعی (Social Adress Book) ظاهر می شوند. دارا بودن یک دوربین 5 مگاپیکسلی دارای قابلیت تشخیص صورت و اشتراک گذاری تصاویر و ویدیو در شبکه اجتماعی از ویژگی های برجسته گوشی Mini ال جی است. این گوشی همچنین از قابلیت اتصال HSDPA با پهنای باند 7.2 مگا بیت در ثانیه و Wi-Fi برخوردار است.

LG Mini GD880    LG Mini GD880    LG Mini GD880

گوشی Mini ال جی با آغاز ماه مارس در بازار اروپا و پس از آن در بازارهای دیگر عرضه می شود. قیمت این گوشی در کشورهای گوناگون متفاوت خواهد بود و بصورت جداگانه برای هر بازاری اعلام خواهد شد.

گوشی Samsung Monte S5620

گوشی Monte S5620 سامسونگ مجهز به واسط کاربر TouchWiz 2.0 خواهد بود و مجموعه ای از برنامه های شبکه اجتماعی منجمله فیس بوک و مای اسپیس را بر روی گوشی ارائه می دهد. علاوه بر این گوشی Monte سامسونگ مجهز به ویجت های پیشرفته توئیتر و Bebo به همراه قابلیت multi-IM است که امکان چت بی درنگ از طریق سرویس مورد نظر کاربران را برای آنها فراهم می آورد. هنگام استفاده از مرورگر گوشی، یک شتاب سنج داخلی تصویر صفحه را هنگام چرخاندن گوشی تنظیم می کند.

ویژگی های دیگری نیز بر روی گوشی Monte سامسونگ خودنمایی می کند که از آن جمله می توان به Google Sync، Google Latitude و نیز Exchange ActiveSync برای دسترسی به اکانت های ایمیل Outlook اشاره نمود. این ویژگی ها به کاربران این امکان را می دهد که برنامه زمانی شبکه اجتماعی و تقویم Outlook خود را بصورت همزمان بروزرسانی کنند.

گوشی Monte سامسونگ مجهز به صفحه نمایش لمسی WQVGA سه اینچی با نسبت ابعاد 16 به 9، دوربین 3.2 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص لبخند، تصویربرداری پانوراما و تشخیص صورت و نیز اتصال Wi-Fi خواهد بود. این گوشی از قفل گشایی هوشمند (Smart Unlock) و زوم تک انگشتی پشتیبانی می کند.

Samsung Monte S5620

گوشی Monte سامسونگ بهار امسال (2010 میلادی) در اروپا عرضه خواهد شد. بازارهای مخصوص و قیمت این گوشی در آینده اعلام می گردد.

گوشی LG GT350

گوشی GT350 ال جی نسبت به گوشی خلف خود یعنی گوشی KS360 ال جی گستره ای از بهبودها را فراهم آورده است. بطور خاص می توان گفت که گوشی GT350 از یک صفحه نمایش WQVGA سه اینچی با قابلیت لمسی کامل، صفحه کلید QWERTY چهار ردیفه، کلیدهای سخت افزاری میانبر برای سایت های شبکه اجتماعی و نیز قابلیت یکپارچگی کامل با فیس بوک و توئیتر برخوردار است. گوشیGT350 ال جی به منظور تسهیل چک کردن وضعیت بروزرسانی ها، پیگیری دوستان و پاسخ دهی به پیام ها، اطلاعات را از چند  شبکه اجتماعی گرفته و بصورت یکپارچه بر روی صفحه نمایش نشان می دهد. این گوشی از push e-mail نیز پشتیبانی می کند.

LG GT350    LG GT350

LG GT350

گوشی GT350 ال جی از ماه آوریل در اروپا عرضه خواهد شد و پس از آن در دیگر بازارهای جهانی ارائه می گردد. این گوشی در چهار ترکیب رنگ منجمله آبی، ارغوانی، نقره ای روشن و مشکی عرضه خواهد شد که برخی از این رنگ ها مخصوص اپراتورهای خاصی خواهد بود. قیمت این گوشی هنوز اعلام نشده است.

منبع : infosync


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا