معرفی Honor 7C- اسمارت‌فونی مقرون‌به صرفه با پلتفرم موبایلی Snapdragon 450

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1396/12/24        نویسنده: مریم رشنو
برچسب‌ها : گوشی هوشمند Smartphone ، اندروید Android ، Honor 7C ، هواوی Huawei

واحد خبر mobile.ir : گوشی‌های زیربرند آنر همواره یکی از عوامل رشد فروش و نقاط قوت هواوی در داخل و خارج از بازار چین بوده‌اند. حال، نمونه جدیدی از گوشی‌های هوشمند این زیربرند با نام Honor 7C در روز دوشنبه 12 مارس سال جاری میلادی (21 اسفند 1396) در چین معرفی شده است. در این اسمارت‌فون که اولین گوشی معرفی‌شده آنر در سال جدید میلادی محسوب می‌شود، از روند معمول طراحی تمام‌صفحه پیروی شده و صفحه‌نمایش آن دارای نسبت تصویر 18:9 است. گوشی هوشمند Honor 7C دارای بدنه‌ای شفاف و سیستم دو دوربینه در پشت دستگاه است. همچنین، این اسمارت‌فون از دوربین جلویی مجهز به ویژگی تشخیص چهره و برخی امکانات برای گرفتن تصاویر سلفی باکیفیت بهره می‌برد.

Introducing honor 7C

اسمارت‌فون Honor 7C مجهز به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی با تراکم پیکسلی 268ppi بوده که با فناوری IPS TFT LCD ساخته شده است. صفحه‌نمایش این گوشی از وضوح تصویر اچ‌دی‌ پلاس یا 1440x720 پیکسل بهره می‌برد و شیشه نمایشگر آن در کناره‌ها به صورت نیم‌دایره (یا 2.5D) ساخته شده‌ است. این اسمارت‌فون 164 گرم وزن دارد و در اندازه‌های 158.3x76.7x7.8 میلی‌متر طراحی شده است.

Introducing honor 7C

به طور معمول، در طراحی اکثر گوشی‌های هواوی و زیربرند آنر از تراشه‌های Kirin محصول های‌‌سیلیکون استفاده می‌شود اما بر خلاف روند معمول، عملیات پردازش در Honor 7C توسط پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 450 کوالکام صورت می‌گیرد. این چیپ‌ست میان‌رده با لیتوگرافی 14 نانومتری ساخته شده و مجهز به هشت هسته‌ پردازشی مبتنی بر معماری پردازنده‌های Cortex A53 با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز است. گفتنی است که پردازش گرافیکی در این گوشی هوشمند از طریق پردازنده 14 نانومتری Adreno 506 انجام می‌شود. این اسمارت‌فون در دو نسخه استاندارد با رَم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و نمونه دارای رم 4 گیگابایتی و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده است که حافظه داخلی در هر دو مدل قابلیت افزایش تا 256 گیگابایت از طریق اسلات microSD را خواهد داشت.

Introducing honor 7C

Honor 7C اسمارت‌فونی دو سیم‌کارته است و شیار سیم‌کارت در کناره سمت چپ بدنه گوشی تعبیه شده است. برای کارت میکرو‌اس‌دی نیز اسلات جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است و در نتیجه، نیازی نیست که کاربر برای افزودن سیم‌کارت دوم، کارت حافظه را خارج سازد.

Introducing honor 7C

این گوشی میان‌رده دارای دو دوربین در پشت دستگاه است. این دوربین‌ها در گوشه سمت چپ و بالای بدنه پشتی جای گرفته‌اند و فلش LED نیز در راستای آنها قرار گرفته است. دوربین‌‌های اصلی Honor 7C شامل دو دوربین 13 مگاپیکسلی (با گشودگی دیافراگم f/2.2) و 2 مگاپیکسلی است. البته دوربین 2 مگاپیکسلی برای ایجاد جلوه بوکه (bokeh) به کار می‌رود که با ایجاد عمق میدان و تار نمودن پس‌زمینه، سوژه اصلی را از دیگر اجزای تصویر جدا می‌کند. Honor 7C در قسمت جلو مجهز به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با f/2.0 است. ظاهرا صفحه‌نمایش این گوشی به گونه‌ای طراحی شده است که عملکردی مشابه فلش دارد و هنگام گرفتن تصاویر سلفی روشن می‌شود. گفتنی است که میزان نور صفحه‌نمایش برای عکس‌برداری سلفی بر اساس روشنایی محیط تنظیم می‌گردد.

Introducing honor 7C

از مشخصات ارتباطی این گوشی می‌توان به وای‌فای تک بانده 802.11n، بلوتوث 4.2 و گزینه‌های مسیریابی GPS و GLONASS اشاره کرد. همچنین این اسمارت‌فون مجهز به جک هدفون 3.5 میلی‌متری و حسگر اثر انگشت است.

گوشی Honor 7C به طور پیش‌فرض از اندروید 8.0 اورئو و جدیدترین نسخه پوسته اختصاصی هواوی یعنی EMUI 8.0 بهره می‌برد. همچنین مجهز به باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی است که ظاهرا به منظور حفظ شارژ برای مدت طولانی‌تر، بهینه شده است.

Introducing honor 7C

این اسمارت‌فون در رنگ‌های مشکی، قرمز، طلایی و آبی عرضه شده است. با توجه به طراحی، مشخصات و امکانات این گوشی، قیمت‌ در نظر گرفته‌شده برای آن بسیار مقرون‌به‌صرفه به نظر می‌رسد. نسخه استاندارد Honor 7C با 3 گیگابایت رَم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی با قیمت 899 یوان (حدود 142 دلار) و نمونه مجهز به 4 گیگابایت رَم و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 1,299 یوان (حدود 205 دلار) به فروش خواهد رسید. پیش‌فروش این گوشی از طریق کانال‌های مختلف انجام شده و همان طور که پیش‌تر اشاره شد، فروش آن از روز 13 مارس در چین و فروشگاه‌های Huawei Mall ،Jingdong ،Tmall ،Suning ،Gome و Weipin آغاز شده است. 


به روزرسانی - قیمت آنر 7 سی در بازار ایران

گوشی آنر 7C به بازار ایران راه یافته.

شما می توانید با مراجعه به صفحه فروشندگان و قیمت گوشی آنر 7C از قیمت عرضه این گوشی در فروشگاه های گوناگون مطلع شوید.

منبع : honor