عرضه اولیه گوشی HTC Touch2 در 6 اکتبر همراه با ویندوز موبایل 6.5

نمایش خبر

فهرست اخبار
تاریخ : 1388/6/11
برچسب‌ها : ویندوز موبایل Windows Mobile ، گوشی موبایل Mobile Phone ، HTC Touch2 ، اچ تی سی HTC ، مایکروسافت Microsoft

واحد خبر mobile.ir : دیروز کمپانی مایکروسافت اعلام نمود که نخستین سری گوشی های هوشمند مبتنی بر نسخه 6.5 ویندوز موبایل در روز 6 اکتبر عرضه خواهند شد و امروز مشخص شد که یکی از این گوشی ها گوشی HTC Touch2 است.

گوشی Touch2 از ویژگی های جدید ویندوز موبایل 6.5 از قبیل نسخه جدید اینترنت اکسپلورر موبایل با پشتیبانی از فلش، Windows Marketplace برای موبایل و سرویس پشتیبان My Phone مایکروسافت بهره می گیرد. این گوشی به عنوان عضوی از سری گوشی های Touch کمپانی اچ تی سی، از واسط TouchFlo 3D این کمپانی استفاده کرده و دارای نوار درشتنمایی (zoom bar) است که نخستین بار شاهد استفاده از این نوار در گوشی های HTC Touch Pro2 و HTC Touch Diamond2 بوده ایم.

از دیگر ویژگی های گوشی HTC Touch2 می توان به صفحه نمایش لمسی QVGA با اندازه 2.8 اینچ، Wi-Fi، بلوتوث، جی پی اس، و رومینگ جهانی چهاربانده اشاره نمود. این گوشی دارای یک دوربین 3.2 مگا پیکسلی، 512 مگا بایت حافظه ROM در کنار 256 مگابایت حافظه RAM و اسلات توسعه microSD است.

هر چند کمپانی اچ تی سی به روشنی مشخص نکرده است که عرضه اولیه این گوشی در کدام بازارها خواهد بود اما گوشی HTC Touch 2 در روز 6 اکتبر برای برخی از مشتریان عرضه می شود. همچنین بنا به گفته این کمپانی گوشی HTC Touch2 بصورت گسترده در اوایل سه ماهه چهارم میلادی در بازارهای اروپا و آسیا عرضه می گردد اما ذکری از قیمت این گوشی تا کنون صورت نگرفته است.

HTC Touch 2

در اینجا می توانید  تصاویری از این گوشی را ملاحظه نمائید.

منبع : cnet news