امکان ارسال کمک‌های نقدی مشترکین ایرانسل به بیماران مبتلا به ام.اس از طریق پیامک فراهم شد

نمایش خبر

تاریخ : 1392/4/27
برچسب‌ها : ایرانسل Irancell ، اسکلروز چندگانه (ام.اس) Multiple Sclerosis (MS) ، اهداء donation

واحد خبر mobile.ir : همزمان با ماه مبارک رمضان، امکان ارسال کمک‌های نقدی مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل به منظور حمایت از بیماران مبتلا به ام.اس، از طریق پیام‌کوتاه و در قالب سامانه "مشارکت های مردمی 8118" ممکن شد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با ارسال یک پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه 8118 و براساس دستورالعمل ارسالی، از محل اعتبار سیم‌کارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیماً به بیماران مبتلا به بیماری ام.اس اهدا کنند. این مبلغ، در صورت‌حساب مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل کسر می‌شود.

این سامانه در تعامل مشترک ایرانسل و جامعه حمایت از بیماران ام.اس ایران و بمنظور جذب حداکثری مشارکت های مردمی برای ساخت و تجهیز درمانگاه تخصصی و مرکز جامعه توانبخشی ویژه بیماران ام.اس و همچنین ایفای نقش مسئولیت اجتماعی ایرانسل برای حمایت از بیماران مبتلا به ام.اس راه اندازی شده است.

Irancell - Multiple Sclerosis

--------------------

بیماری ام.اس (Multiple Sclerosis یا اسکلروز چندگانه) یک بیماری خود ایمنی است که در آن بدن بیمار به سلول های خودی آسیب می رساند. در این بیماری سیستم دفاعی بدن به غلاف های چربی محافظ روی رشته های عصبی به گمان عامل خارجی حمله کرده و منجر به تخریب این غلاف ها می گردد. در صورت از بین رفتن غلاف چربی روی اعصاب، در سیستم پیام رسانی بین مغز و دیگر اعضای بدن اختلال به وجود می آید و عوارض ناخوشایند گوناگونی برای بیمار پدید می آید. بروز این بیماری اغلب در سنین 20 تا 45 سالگی بوده و در میان زنان شایعتر است.

Multiple Sclerosis

برای اطلاعات بیشتر در زمینه بیماری ام.اس می توانید به اینجا مراجعه نمائید.



تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا