گوگل کوئیک آفیس را به تملک خود درآورد

نمایش خبر

تاریخ : 1391/3/19
برچسب‌ها : کوئیک آفیس Quickoffice ، گوگل Google

واحد خبر mobile.ir :  کمپانی گوگل در تاریخ 5 ژوئن 2012 (16 خرداد 1391) اعلام نمود که کمپانی کوئیک آفیس (Quickoffice) را به تملک خود درآورده است.

Alan Masarek مدیرعامل کوئیک آفیس و یکی از بنیانگذاران اصلی این کمپانی با اشاره به این که پیوستن کوئیک آفیس به گوگل فصلی جدید برای این کمپانی باز نموده است اظهار امیدواری نمود که دیدگاه مشترک کوئیک آفیس و گوگل در مورد "بهره وری در هر جا و هر زمان" بیش از پیش رشد یابد.

Alan Warren مدیر مهندسی گوگل نیز با خوش آمد گویی به کاربران و تیم کوئیک آفیس اظهار امیدواری نمود که گوگل از مهارت های تیم کوئیک آفیس استفاده نموده و فناوری های مورد استفاده در کوئیک آفیس را به سرویس ها و برنامه های Google Apps خود اضافه نماید.

Quickoffice Pro for iPhone

تصویر بالا: برنامه Quickoffice Pro برای آیفون 

Quickoffice Pro HD for iPad

تصویر بالا:  برنامه Quickoffice Pro HD برای آی پد 

کمپانی کوئیک آفیس یکی از مطرح ترین کمپانی های عرضه کننده راه کارها و برنامه های اداری (مشابه مجموعه برنامه های آفیس مایکروسافت) بر روی بستر موبایل و تبلت است.

برنامه های این کمپانی بسیار کاربرپسند بوده و بر روی بسترهای iOS اپل، اندروید گوگل، سیمبیان نوکیا و وب او اس اچ پی عرضه می شوند. این برنامه ها امکان نمایش، ویرایش و خلق مستندات مایکروسافت ورد، اکسل و پاورپویت، یادداشت گذاری بر روی مستندات PDF و بسیاری امکانات کاربردی دیگر را برای کاربران گوشی ها و تبلت ها فراهم می آورند.

Quickoffice Pro for Android

تصویر بالا: برنامه Quickoffice Pro برای اسمارت فون های اندروید

Quickoffice Pro HD for Android

تصویر بالا: برنامه Quickoffice Pro HD برای تبلت های اندروید

کمپانی کوئیک آفیس مدعیست که 300 میلیون دستگاه در 180 کشور جهان به برنامه های این کمپانی مجهزند. این برنامه ها معمولاً قیمتی بین 8 تا 20 دلار دارند و با کمک File Manager عرضه شده، به خوبی با سرویس های ابری -- نظیر Evernote ،Dropbox ،Google Docs و MobileMe -- تعامل کرده و کاربران می توانند به مدیریت و اشتراک گذاری مستندات خود در فضای ابری بپردازند.

Quickoffice Pro for Symbian

تصویر بالا: برنامه Quickoffice Pro برای سیمبیان

با تملک کوئیک آفیس توسط گوگل این کمپانی امیدوار است که بیش از پیش بتواند با کمپانی مایکروسافت در زمینه برنامه ها و سرویس های آفیس -- خصوصاً در بستر موبایل و تبلت -- به رقابت بپردازد و Google Apps را به رقیبی سرسخت تر برای محصولات آفیس مایکروسافت بدل نماید.



تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا