آغاز پیش فروش تبلت ای پد ترانسفورمر پرایم ایسوس در فروشگاه های آنلاین آمریکا و کانادا

نمایش خبر

تاریخ : 1390/9/7
برچسب‌ها : تبلت Tablet ، اندروید Android ، ساندویچ بستنی Ice Cream Sandwich ، Asus Transformer Prime TF201 ، ایسوس Asus

واحد خبر mobile.ir : کمپانی ایسوس پیش فروش تبلت های ای پد ترانسفورمر پرایم (Eee Pad Transformer Prime) خود را در آمریکا و کانادا آغاز نمود.

تبلت Eee Pad Transformer Prime ایسوس که نخستین تبلت مجهز به پردازنده چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3 محسوب می شود در کنار کارآیی و سرعت بالا از مصرف توان پائینی برخوردار است (برای اطلاعات بیشتر در مورد این پردازنده به اینجا مراجعه نمائید.)

تبلت Eee Pad Transformer Prime به نسخه 3.2 سیستم عامل اندروید گوگل (ملقب به شانه عسل یا Honeycomb) مجهز است اما کاربر می تواند سیستم عامل این تبلت را به نسخه 4.0 اندروید (ملقب به ساندویچ بستنی یا Ice Cream Sandwich) ارتقاء دهد.

Asus Eee Pad Transformer Prime

دارا بودن صفحه نمایش 10.1 اینچی Corning Gorilla Glass با رزولوشن 1200x800، دوربین 8 مگاپیکسلی با فلش LED و قابلیت فیلمبرداری 1080p و امکان ارتباط با تلویزیون های HDTV از طریق رابط چند رسانه ای micro HDMI از دیگر ویژگی های این تبلت است.

تبلت Eee Pad Transformer Prime به 1 گیگابایت RAM مجهز بوده و در دو پیکربندی متفاوت حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی عرضه می شود. این تبلت از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت نیز پشتیبانی می کند.

یکی از ویژگی های جالب تبلت Eee Pad Transformer Prime امکان استفاده از داک کیبورد ایسوس (با قیمت 149.99 دلار) و تبدیل این تبلت به یک لپ تاپ با صفحه کلید QWERTY است.

Asus Eee Pad Transformer Prime

در زمان تهیه این مطلب پیش فروش نسخه 32 گیگابایتی تبلت Eee Pad Transformer Prime در تعدادی از فروشگاه های آنلاین آمریکا و کانادا با قیمت 499.99 دلار آغاز شده است.

Asus Eee Pad Transformer Prime Preorder

تصویر بالا: فروشگاه های آنلاینی که اقدام به پیش فروش تبلت Eee Pad Transformer Prime ایسوس کرده اند

Asus Eee Pad Transformer Prime Preorder

تصویر بالا: پیش فروش تبلت Eee Pad Transformer Prime ایسوس در Best Buy

منبع : ایسوس


خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا