مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ali255 a
  • تاریخ عضویت : 1392/3/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Nokia Lumia 520 Nokia Lumia 520

1392/3/8 ببينيد من دوست دارم واقع بينانه به مسائل نگاه کنم. در مباحث کامپيوتر ما سه نوع هسته براي سيستم عامل ها داريم:
1-ريز هسته
2-هسته يکپارچه
3-هسته هيبريد
گزينه 1 مثل سيستم عامل سيمبين که خيلي سيستم عامل روانيه و نياز به سخت افزار نسبتا ضعيف تري نسبت به اندرويد دارد ولي يکي از مشکلاتش ضريب خطاي بالاست که ممکن است که براي شما نمايان نشود ولي اين اتفاقات در هسته اتفاق مي افتد.اين نوع هسته تمامي منابع خود را در قسمتي به نام کاربر(در سيستم عامل دو قسمت کاربر و هسته وجود دارد)اجرا ميکند.
گزينه 2 مثل سيستم عامل هاي لينوکسي که اندرويد هم جزو آنهاست.اين سيستم عامل ها به سخت افزار قويتري نياز دارند چون تمام برنامه ها براي اجرا بايد به هسته رجوع کنند که از سرعت دستگاه مي کاهد و به همين دليل است که براي گوشي هاي اندرويدي جديد بيشتر از پردازنده هاي چهار هسته اي استفاده مي شود.اين سيستم عامل ها ضريب خطا هاي کمتري نسبت به سيستم عامل هايي که داراي ريز هسته هستند مي باشند.
و بالاخره گزينه 3 مثل سيستم عامل هاي ويندوز فون و آي او اس.اين سيستم عامل ها بطوري بهينه شده اند که قسمت هايي از سيستم عامل که بيشتر مورد نياز است از قسمت کاربر و آنهايي که کمتر نياز مي باشند از هسته اجرا شوند. اين سيستم عامل ها از کمترين ضريب خطا برخوردار مي باشند و با سرعت و رواني بيشتري نسبت به سيستم عامل هايي که داراي هسته يکپارچه مي باشند عمل کنند.
حالا خود منصفانه قضاوت کنيد.من قبول دارم که اندرويد از بهترين هاست ولي به پاي آي او اس نميرسد. مطمئن باشيد که در آينده ويندوز فون هم جاي اندرويد را تصاحب مي کند.(با اجازه از اقای عباسی نیا)
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا