مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : saeed z
  • تاریخ عضویت : 1391/11/5
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/3/31 رادیو گوشی به ورژن 10.2.0 باید دانگرید بشه .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/3/31 آهان . این یعنی دوربین گوشی توی جیب هی باز و بسته میشه .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/3/31 4 تا دکمه ولوم + - و دکمه وسط و دکمه پاور رو با هم بگیر تا 10 ثانیه گوشی رسیت فکتوری میشه

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/2/31 سلام آره بگیر . ضرر نمیکنی . حداقلش اینه که نخواستی میای همینجا میذاری میفروشیش دیگه . ولی من دارم خیلی راضیم .

BlackBerry Z30 BlackBerry Z30

1393/2/25 با سلام خدمت دوستان . من حدود یک ماه گوشی زد ۳۰ دستم بود . کیفیت صفحه نمایش عالی هست . از سوپر آمو ال ای دی استفاده شده که در نمایش رنگ مشکی اصلا شفافیتی در تاریکی مشاهده نمیکنید . پردازنده ۱.۷ دوهسته ای و رم ۲ گیگ که بسیار عالی هستش. یعنی رمی دوبرابر فایو اس اپل داره . هر برنامه ای که شما اراده کنید میتوانید از طریق کافه بازار آندروید ، ایران اپس ، و موبوجنی و امسال اینها نصب کنید . منوط بر این که ورژن دستگاه ۱۰.۲.۱ باشد و حالت دولپمنت مود رو روی حالت روشن بگذراید . شارژ باطری در صورتی که زیاد از اینترنت استفاده نکنید و بصورت معمول بخواد باشه همانند دیگر گوشیهای لمسی حدود یک روز میتونید با هر بار فول شارژ ازش استفاده کنید . بدلیل وجود میکروفون های نویز گیر اصلاح شده صدای شفاف و واضحی را به آنطرف خط فرستاده ، و نیز بدلیل وجود دواسپیکر قدرتمند در بالا و پایین گوشی جهت پخش موسیقی به صورت صدای استریو کیفیت بسیار عالی و صدای نسبتا بلندی را به گوش میرساند. کیبورد رو میشه با زبان عربی کامل کرد اما حروف گچ پژ رو نخواهید داشت ، لمس فوق العاده حساس میتونم بدون اغراق بگم حتی حساستر از آیفن فور اسم بود . بدنه ای مقاوم و با دوام در مقابل ضربه یا زمین خوردن . جی پی آر اس ، بلوتوث ، وایرلس ، ان اف سی واتصال به شبکه ها همه و همه بسیار خوب کار میکنند . وجود پورت شارژ استاندارد که در اکثر گوشیهای استاندارد وجود دارد مثلا نوکیا سامسونگ ال جی ، اچ تی سی و خود بلک بری . وجود درگاه اچ دی ام آی جهت مشاهده صفحه نمایش گوشی در صفحات نمایش بزرگتر نظیر ال ای دی ها و ال سی دی ها و ویدیو پروجکشن . قیمت به نسبت امکانات خوب است .

و اما ایرادها :

هربار در اوردن یا جا زدن سیم کارت و یا کارت حافظه میبایست درب کاور پشت گوشی در بیاد که واقعا حالگیره . با توجه به کاربری آیفن اپل و استفاده و لمس گوشی هر دو فقط با یک دست شما میبایست اکثر اوقات با دو دست با گوشی کار کنید . یعنی با یکی نگه داشته و با دست دیگر با لمس گوشی کار کنید که این هم نیز عذاب آور بود. کار نکردن بلک بری ورد حتی با استفاده از بروکسیه ، شاید به زحمت و با دردسرهای فراوان .

در کل یکی از گوشیهای واقعا بینظیر بلک بری نیز میباشد که با گوشیهایی چون اچ تی سی وان و جی توو ال جی و فایو اس رقابت میکند.

موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا