مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : سیدمهریار ج
  • تاریخ عضویت : 1391/8/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 1

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/7/9 دوستان عزیز سلام. من ۲ روز هست که این گوشی رو از بازار موبایل تهران خریدم و البته هیچ کس نداشت اون روز و من از طریق یکی از دوستان که با وارد کننده در تماس بود تهیه کردم که به من ۲۵۰۰ داد البته می گفت سفیدش رو میده ۲۳۵۰ ولی حالا به هر حال من گرفتم. می خوام واستون یه کم از تجربه ام باهاش بگم.
من خودم قبل این گوشی Note 2 داشتم و انقدر تجربه خوبی بود واسم که فورا اون رو با این عوض کردم و وقت تلف نکردم.
از مشخصاتش نمی گم چون همه از من بهتر بلدین اما بدونید که مم توی بازار ما و هم تو لیست Shipping رسمی سامسومگ برای ایران فقط مدل SM-N900 که در حقیقت همون مدل مجهز به Exymus هست اومده.
گوشی به نظر من به خصوص در رنگ سیاهش واقعا زیباست. اگه از دور بهش نگاه کنی واقعا نمی تونی بگی که از پلاستیک هست یا شیشیه یا فلز. وقتی دستتون می گیرید هم مثل گوشی S4 که به دورش یه قاب فلزی مانند داره به دستتون می خوره و باعث القای حس فلز میشه. کیفیت درب پشت به قدری بالاست که تا بهتون نگن که این از چرم نیست و پلاستیک هست باورتون نمیشه. در کل گوشی واقعا زیبا و خوش ساخته و به وضوح از Note 2 خوش دست تر و سبک تر و باریک تر هست.
محیط نرم افزاریش مشابه S4 هست و چند تا برنامه بیشتر داره که مختص S Pen هستش. صفحه نمایش کیفیتی خیره کننده داره و رنگ ها بسیار پخته و طبیعی تر از حتی Note 2 هست.
گوشی کاملا حتی بعد از نصب همه برنامه های اضافی بر موضوع سواره و سرعتش کاملا بالاست و حس میشه. یه خبر خوب هم این که Note 3 امکان Handwriting Recognition رو برای فارسی اضافه کرده (البته Xperia Z Ultra) هم داشت که خیلی باحاله!!! بازم اگه سوالی هست بفرمایید جواب بدم.
موارد 1 تا 1 از مجموع 1 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا