مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : sh s
  • تاریخ عضویت : 1391/3/14
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy A6+ 2018 Samsung Galaxy A6+ 2018

1397/11/21 سلام

از نظر مصرف باتری، کدوم گوشی بهتره؟

Sony Ericsson Xperia neo V Sony Ericsson Xperia neo V

1391/4/28 با سلام و خسته نباشید؛

اگر امکانش هست یکی از دوستان لطف کنن نحوه استفاده از کارت حافظه 32 گیگا بایتی رو توضیح بدن، اخه هنوز در ابتدای راه پیغام می ده فضا کمه (low on space) !

با تشکر

Sony Ericsson Xperia neo V Sony Ericsson Xperia neo V

1391/3/18 با سلام و خسته نباشید خدمت حاضرین و غایبین!

خانم mari n
من هم گوشیمو از علاءالدین خریدم، شاید خوش شانس بودم که تونستم در دومین مغازه گوشی رو با این قیمت پیدا کنم (البته با توجه به زیاد گشتن شما)،
و اما اد widgets در صفحه home : وقتی تو صفحه home هستید اولین کلید فیزیکی سمت راست رو بزنید، صفحه کوچکی باز می شه که دارای 4 بخشهآ یکی از این قسمت ها add هست. با انتخاب اون صفحه دیگه ای باز می شه شامل 5 دسته بندی، که widgets هم جزئی از اونه. با انتخاب widgets ، زیر مجموعه هاش رو میبینید که باید از این لیست مشخص کنید کدوم گزینه مد نظرتون هست برای نمایش در صفحه home.

یه مورد کلی هم بگم، این گوشی واقعا از نظر کوتاهی عمر شارژش به من یکی نمی خوره! چرا که بیشتر از این ازش انتظار داشتم، اونم زمانی که استفاده چندانی ازش نمی شه ...

Sony Ericsson Xperia neo V Sony Ericsson Xperia neo V

1391/3/17 با سلام و خسته نباشید؛
خانم mari n این گوشی رو حدود 5 روز پیش، با ضمانتنامه 30 ماهه و set up اورجینال که فروشنده برابر با قیمت کپی حساب کرد، بعلاوه 5 تومن تخفیف! خریدم 435 تومن.
احتمالا مهم ترین عواملی که باعث افزایش قیمتش شده روکش ضد خش، کابل و سایر برنامه های کاربردی باشه. چون برای من بعد از خرید روکش ضد خش، کاور و برنامه های جانبی (در حال حاضر همون 7 صفحه نرم افزار) قیمت به 480!! تومن رسید. (البته اینجا هم موفق به اخذ 3 تومن تخفیف شدم!)
موفق باشید.

Sony Ericsson Xperia neo V Sony Ericsson Xperia neo V

1391/3/15 با سلام و خسته نباشید؛
ممنون از راهنماییتون، مشکل فارسی شدن کیبورد حل شد،
مشکل بعدی به اتصال اینترنتی برمی گرده، گوشی قبلیم که مدل قدیمی ای هم بود امکان وصل شدن به اینترنت و داشتم، اما اطلاع ندارم که در این گوشی نیاز هست که از طرف شرکت ایراتل ساپورت بشم یا نه ... ، برام از طرف شماره 8007 و 8008 هم پیغام هایی اومده ولی وقتی مدل گوشی رو بهشون ارسال می کنم، پیام بدستشون نمی رسه.
ممنون می شم در این خصوص هم راهنمایی بفرمایید.
با تشکر

Sony Ericsson Xperia neo V Sony Ericsson Xperia neo V

1391/3/14 با سلام و خسته نباشید؛
این گوشی زبان فارسی و ساپورت می کنه؟ و اگه اینطوره، در کدوم بخش و چه تنظیماتی امکانش هست که زبان کیبورد - موقع نوشتن پیام ها - فارسی بشه؟
ممنون می شم اگه مسیر تنظیمات رو قید بفرمایید.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا