مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : erfan o
  • تاریخ عضویت : 1391/2/27
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Nokia 808 PureView Nokia 808 PureView

1391/2/28 مرتضي نظرمن بخون ...
نوکیا برای اینکه گوی بهترین دوربین را از رقبای خود بگیرد، نیاز به چیزی فراتر از دوربین‌های 12 و یا 16 مگاپیکسلی داشت و این کار را با تولید یک گوشی با دوربینی با سنسور عظیم 41 مگاپیکسلی انجام داد! به گفته نوکیا، کار بر روی PureView پنج سال پیش آغاز شده بود و نتیجه آن گوشی 808 PureView است که به جرات می‌توان گفت بهترین دوربین را در بین گوشی‌های تلفن همراه دارد.
از لحاظ طراحی، نوکیا 808 همانند دیگر گوشی‌های مبتنی بر سیستم عامل Belle (نوکیا 701) است. در جلوی گوشی، صفحه نمایش 4 اینچی AMOLED وجود دارد که متاسفانه از رزلوشن پایین 360x640 بهره می‌برد. اگر از رزلوشن پایین صفحه نمایش چشم پوشی کنید، صفحه نمایش نوکیا 808، کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. در زیر صفحه نمایش نیز سه کلید همیشگی کنترل محیط سیستم عامل وجود دارد.
نوکیا 808 PureView با قطر 14 میلیمتر و وزن 168 گرم، خیلی گوشی سبک و باریکی محسوب نمی‌شود. بدنه آن نیز پلاستیکی بوده البته همانند دیگر گوشی‌های نوکیا، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
از لحاظ نرم افزاری این گوشی از سیستم عامل Symbian نسخه Belle که به Nokia Belle معروف است، استفاده می‌کند. این نسخه از سیستم عامل سیمبین، نسبت به نسخه‌های پیشین، تغییرات و بهبودهای بسیار زیادی داشته است. از لحاظ ظاهری بهبود‌های Belle نسبت به نسخه قبلی یعنی Anna بسیار زیاد است. به لطف پردازنده 1.3 گیگاهرتزی و حافظه رم 512 مگابایتی این گوشی، محیط کاربری بسیار روان است. شاید هنوز هم جای بهبود داشته باشد ولی در کل می‌توان گفت این گوشی بهترین تجربه کاری سیستم عامل Symbian Belle را ارائه می‌دهد. می‌توان با کمی اغراق گفت که آپدیت Belle توانسته است، سیمبین را در رده سیستم عامل‌های حرفه‌ای اندروید و iOS قرار دهد. واقعا جای تاسف دارد اگر این گوشی آخرین گوشی مبتنی بر سیمبین باشد.
از آنجایی که نقطه قوت اصلی این گوشی، دوربین 41 مگاپیکسلی آن است، طبیعیست که نوکیا تغییرات بسیاری در برنامه دوربین آن داده باشد. هنگامی که وارد برنامه دوربین گوشی شوید، با یک محیط بسیار ساده و در عین حال کارا، تمام قابلیت‌های اصلی دوربین با سایز بسیار کوچک و زیبا، بدون از بین بردن فضای دید، در سمت چپ صفحه قرار دارند. این کار را بسیار تحسین می‌کنیم به دلیل اینکه لذت عکاسی با این دوربین را دو چندان می‌کند.
در عمل دوربین 41 مگاپیکسلی این گوشی، می‌تواند ماکسیمم با رزلوشن 38 مگاپیکسل عکسبرداری کند. دیافراگم دارای f/2.4 بوده که به کمک فلاش زنون دوربین، عکاسی در نور کم را بسیار بهبود بخشیده است.
لازم به ذکر است که ذخیره سازی عکس‌های گرفته شده در حالت 38 مگاپیکسل، توسط گوشی فشرده شده به همین دلیل حجم نهایی عکس‌ها معمولا بین 10 تا 15 مگابایت خواهد بود.

Nokia 701 Nokia 701

1391/2/28 ايشايي اينم تجربه من براي اين گوشي اگه خرديش نظرتواين جا بده خدايي خيلي خوش دسته
2 کار کردن بااون خيلي لذت بخش تره
3 آنرويد 4 که محشره
اما يه عيب بزرگي که داره اينه هنوز برنامه وايرلس يا همون Wi-Fi وقتي رو دستگاه سيم کارت باشه کار نمي کنه البته شرکت اچ تي سي قول داده برنامه رو زودتر بيرون بده اين عيب رو تمامي گوشي هاي سري one داره (((( وقتي سيم کارت رو دستگاه نباشه به شرطي که ريست کارخانه کنيد Wi-Fi کار ميکنه يادتون نره بدون سيم کارت))))

صداش خوبه
کيفيت ال سي دي عالي
باطريش اگه استفاده زياد نشه خوبه

Nokia 701 Nokia 701

1391/2/28 اقامرتضي جون اينم معايب گوشي كه دوسش داري= • کنتراست پایین صفحه نمایش
• مرورگر پشتیبانی کامل Flash ندارد
• دوربین ، کانون اتوماتیک ندارد
• نرم افزارهای کمی برای این نسخه از سیستم عامل وجود دارد
• ویرایش مستندات Office ندارد
• امکان جابجایی کارت حافظه در زمان روشن بودن گوشی وجود ندارد
• خروجی تلویزیون HD ندارد

Nokia 701 Nokia 701

1391/2/28 اقاي سينا خ اينم گوشي در رنج قيمت شما گوشی موبایل اچ تی سی دیزایر اچ دی
هرچند که HTC Desire HD از نظر ابعاد بزرگترین گوشی آندروید نیست، ولی به حتم از نظر فن‌آوری در بالا دست همه‌ی آن‌ها قرار می‌گیرد. این گوشی پیشرفته از بدنه‌ی آلومینیومی یکپارچه ساخته شده است، از نمایشگر 4.3 اینچی WXVGA با رزولوشن 480 × 800 پیکسل بهره می‌برد، دوربین 8 مگاپیکسلی با فلاش LED دارد، می‌تواند فیلم‌برداری با کیفیت 720p HD انجام بدهد و مجهز به پردازنده‌ی مدرن و جدید 1GHz می‌باشد. ویژگی استثنایی دیگر حافظه‌ی رم 768 مگابایتی آن می‌باشد که تا به حال از حافظه‌ی رم همه‌ی گوشی‌های HTC بالاتر بوده است. همه‌ی این امکانات بسیار شگفت‌انگیز هستند، ولی این گوشی قدرتمند با سیستم عامل کاملا حرفه‌ای Android 2.2 و واسط کاربری HTC Sense در عمل چگونه خواهد بود
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 164 گرم
پردازنده:Qualcomm Snapdragon QSD8255 1GHz
حافظه:حافظه داخلی 1536 مگابایت - حافظه رم 768 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی - رنگی LCD Capacitive Touchscreen - اندازه 4.3 اینچ - 800 × 480
دوربین:8.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android نسخه (v2.2 (Froyo - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1230 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 490 ساعت - زمان مکالمه 9:15 ساعت
نام ها ديگر :HTC Ace

Nokia 701 Nokia 701

1391/2/28 گارانتی؟! خیلی ها فکر میکنن که گارانتی تو کشور ما معنی نداره اما این طور نیست هر شرکت در ایران یک یا چند گارانتی معتبر داره یاس رو مثال میزنم چون همه خوب میشناسنش اگر گوشی htc شما بعنوان مثال ضربه بخوره و چه نرم افزار و چه سخت افزارش آسیب ببینه این شرکت طبق تعهداتش به شما خدمات میده تا اونجایی که تو تعهداتشون هست رو به شما بدون دریافت پول خدمات میدن اما اگر قاب گوشی سدمه ببینه یا کلاً اتفاقات خارج از تعهدات بیفته در قبال کارشون از شما پول میگیرن من اون موردایی که میدونمو بهتون میگم برادرم گوشیش قابش ضربه خورده بود و تو بازارم نبود و وقتی رفتیم یاس چون گارانتی بود یه مقدار تخفیف داد و چون قابش موجود نبود و طول می کشید بیاد از رو یکی از گوشیاشون باز کرد و بست روی گوشی ما! یکی از دوستانم گوشی نوکیاش ضربه خورده بود و روشن نمیشد وقتی گارانتی نتونست گوشیرو درست کنه با توجه به تعهدش یه نوشو به اون داد! اما اینم بگم که کلاً اگر موقغ خرید آدمش باشیو همه ی بخشای گوشیتو چک کنی، مطمئن باش نیازی به گارانتی پیدا نمیکنی و هر مشکل دیگه ای هم که پیش بیاد تعمیرکار خوب کم نیست من خودم تا حالا فقط 1 بار گوشی گارانتی دار خریدم اونم به کار نیومد تا حالا هم چند بار برا گوشیم مشکل پیش اومده و دادم به تعمیرکار محلمون و اون درستش کرده در صورتی که اگر میدادم گارانتی شاید چند روز طول می کشید ولی در نهایت تصمیم با خود شماست << موفق باشی >>

Nokia 701 Nokia 701

1391/2/27 سلام من htc one v دارم وبرادرم701داشت وبرادرم پس از چند وقت اون فروخت وكيفيت صداش افتضاح بودوسرعتش هم خيلي پايين بودوبه خاطر نداشتن فوكوس اتوماتيك قابليت گرفتن عكس هاي ماكرو رانداشت وگوشي من با اين كه دوربينش 5است خيلي بهتربودوگوشيhtc one v من درشب خيلي خوب عكس فيلم ميگيره وسرعت بسياربالاي داره چون بهترين androidروش نصبه و اقاي سينا خ من بانظرali oكاملاموافقم.
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا