مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : amin a
  • تاریخ عضویت : 1391/2/15
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/4/17 سلام دادش "S U L F U R " ،خیلی خوشحال شدم برگشتی،دلم برات کلی تنگ شده بود،باز هم با توجه به اطلاعات فوق العاده شما بار علمی این صفحه بالاتر میره ،موفق باشید.

Samsung Galaxy Note Samsung Galaxy Note

1391/3/7 سلام،دوست خوبم آقای محمد ل
من این گوشی رو حدود 4 ماهه دارم و اصلا مشکلاتی که شما فرمودید رو نداشتم،اگر اینجوری بود که الان حدود 80% گوشی های بازار قاچاق هستند و باید با مشکل بر خورد می کردند.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/2/16 همواره اکثر منتقدین سامسونگ نسبت به بدنه پلاستیکی تلفن‌های گلکسی و برتری رقبای محصولات این شرکت در ساخت بدنه با کیفیت‌تر سخن به میان می‌آورند اما اگر چه سامسونگ از رنگ‌های متالیک آبی تیره و سفید در ساخت Galaxy S III استفاده کرده اما باز هم بدنه تلفن از جنس پلاستیک همیشگی ساخته شده است. برخی معتقدند زمانی که Galaxy S III را در دست می‌گیرید هنوز همان حس یک کالای ارزان به شما دست می‌دهد. اما استفاده از مواد پلاستیک در ساخت بدنه تلفن باعث شده تا وزن این تلفن حتی با صفحه نمایش ۴.۸ اینچی بسیار سبک و حدود ۱۳۰ گرم باشد. از نظر ظاهری HTC One X زیباتر از Galaxy S III به نظر می‌رسد.

در طراحی Galaxy S III برخلاف نسخه قبلی این تلفن، لبه‌ها بصورت منحنی شکل در آمده‌اند، لبه‌های نمایشگر نیز بسیار باریک شده و قسمت‌ها بالا و پایین تلفن نیز باریک‌ شده‌اند. به این ترتیب استفاده از تلفن حتی با نمایشگر ۴.۸ اینچی نیز بسیار راحت و حمل آن نیز مشکل ساز نیست. GS III حدود ۰.۱ میلی‌متر از GS II ضخیم‌تر است.

Galaxy S III در دو رنگ آبی تیره و سفید عرضه می‌شود.

نمایشگر Galaxy S III از نوع Super AMOLED با رزولوشن HD یا 1280x720 پیکسل است. در این نمایشگر از ماتریس Pentile به جای RGB برای ساب پیکس‌ها استفاده شده است. صفحه نمایش با محافظ گوریلا (Gorilla Glass 2) پوشیده شده تا در مقابل خط و خش و ضربه‌های احتمالی مقاوم باشد. این محافظ همچنین باعث انعکاس کمتر نور نسب به Galaxy S II می‌شود.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/2/16 یکی دیگر از قابلیت‌های Galaxy S III که Smart Alert نام گذاری شده زمانی فعال می‌شود که شما یک قرار ملاقات پیش رو دارید. یعنی زمانی که GS III در دست شماست و قرار ملاقات نزدیکی دارید تلفن بصورت خودکار با ایجاد لرزش شما را مطلع می‌کند تا مبادا قرار ملاقاتتان را از دست بدهید. این قابلیت زمانی که تلفن در دست شما نیست فعال نمی‌شود. در واقع Smart Alert تشخیص می‌دهد که شما تلفن را در دست گرفته‌اید.

قابلیت جالب دیگر Galaxy S III که Pop-up Play نام گذاری شده به شما امکان تقسیم بندی صفحه و پخش همزمان ویدیو و اجرای یک نرم‌افزار دیگر را می‌دهد. با این قابلیت کاربر می‌تواند ویدیوی را در یک پنجره کوچک در گوشه نمایشگر پخش کند و در همین زمان از باقی صفحه برای اجرای نرم‌افزار دیگری بهره ببرد. این قابلیت یکی از جذاب‌ترین امکانات جدید Galaxy S III به حساب می‌آید.

دوربین ۸ مگاپیکسلی Galaxy S III قادر است در هر ثانیه ۳.۳ عکس را بگیرد. دوربین همچنین می‌تواند چهره‌‌ها را تشخیص داده و همچنین می‌تواند بصورت خودکار بهترین عکس را از بین چندین عکسی که از یک سوژه گرفته‌اید انتخاب کند. در زمان عکس‌برداری اگر برروی چهره افراد دو بار تپ کنید برروی چهره مورد نظر بزرگنمایی انجام می‌شود.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/2/16 سامسونگ قابلیت‌های بسیاری را به اندروید ۴ اضافه کرده که از مهمترین آنها قابلیت تشخیص حرکت چشم است. به عنوان مثال زمانی که تلفن را در مقابل خود بگیرید قفل تلفن بصورت خودکار باز می‌شود یعنی نیازی به فشار دادن دکمه و یا لمس صفحه نیست. سامسونگ همچنین فناوری جدیدی را به نام S Voice معرفی کرده که قرار است فرمان‌های صوتی را دریافت کند البته از آنجایی که دیشب سامسونگ، زمان بسیاری کمی را صرف شرح این فناوری کرد انتظار نمی‌رود تا بتواند به خوبی Siri کار کند ولی به هر حال سامسونگ به توسعه این فناوری خواهد پرداخت. به عنوان مثال شما می‌توانید با سلام کردن به گلکسی خود (Hi Galaxy) تلفن خود را فعال کنید، می‌توانید گزارش آب و هوا را از آن بپرسید و یا بصورت گفتاری از تلفن خود بخواهید تا دوربین را فعال کند. S Voice از زبان‌های انگلیسی، ایتالیایی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی و کره‌ای پشتیبانی می‌کند.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1391/2/15 گوشی خیلی خوبیه ،کاش ظاهرش یه کم قشنگتر بود و با زبان فارسی هم کار می کرد
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا