مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : m e
  • تاریخ عضویت : 1397/1/6
  • تعداد نظرهای داده شده : 36

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 36 از مجموع 36 مورد

Sony Xperia XA2 Plus Sony Xperia XA2 Plus

1397/4/29 فرقی نداره بدنه چه رنگی باشه.توی تمامی رنگهاش،قسمت پنل جلوی گوشی مشکی هستش.
دید انتقادیت رو از حالت بدبینی دربیاری خوب میشه.

Sony Xperia XA2 Ultra Sony Xperia XA2 Ultra

1397/4/26 دوست عزیز،من فقط از روی لینکهای معتبر جهانی دارم بهت اطلاعات میدم و از خودم حرفی نزدم.شما این اخبار رو قبول نداری بعد به من میگی بی منطق؟؟ مگه من از خودم حرفی دراوردم آخه؟ کاربرانی که اینجا نظرات رو میخونن تشخیص میدن کی با مدرک حرف میزنه و کی روی هوا تهمت میزنه.حقیقت کدومه؟ لینک معتبر یا جدل های بی مورد شما؟ خوش باشی.

Sony Xperia XA2 Ultra Sony Xperia XA2 Ultra

1397/4/24 جاااااااان؟؟!!کدوم اطلاعات غلط منظورته؟؟؟

Sony Xperia XA2 Ultra Sony Xperia XA2 Ultra

1397/4/19 هر صفحه ایی میری همین نظر رو میذاری.

بله انسان اگه یه ذره فکر کنه سمتش نباید بره دیگه.

فقط نوت 7 نبود.بیا برو بده واست ترجمه کنن.توی سال 2018 هنوز شاهکاراش داره قربانی میگیره.

https://www.giga.de/unternehmen/samsung/news/auto-abgebrannt-neuer-akku-aerger-fuer-samsung/

اینم یکی دیگه

https://www.hna.de/kassel/kreis-kassel/kaufungen-ort43178/samsung-galaxy-s7-explodiert-akku-schmorte-durch-9984659.amp.html

اینم میگه خود به خود برای مخاطبان دیگه ،عکسای خصوصیت رو ارسال میکنه.

https://amp.focus.de/digital/handy/fehler-bei-app-samsung-smartphones-verschicken-heimlich-fotos-aus-album_id_9196432.html

اینم یکی دیگه

https://www.techbook.de/mobile/samsung-messenger-fotos-verschicken

از چی دفاع میکنی آخه مرد حسابی؟

چی رو با SONY مقایسه میکنی آخه؟

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/4/18 ...
بارها شده من اینجا اطلاعاتی رو گذاشتم که کاربرای کم طاقتی اومدن حمله ور شدن به کامنتهام.تا وقتی سند حرفام بیاد بیرون،قصه همین بوده و مجبور بودم تحمل کنم:

http://xperian.ir/سونی-توضیح-میدهد-هدف-از-معرفی-اکسپریا-xz2-pr/

متاسفانه باید باور کنید تا زمانی که اینجوری رفتار میکنیم، همچنان توی جهان فقط مصرف کننده هستیم اونم نه مصرف کننده ی خوب!

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/4/16 اصلا تمام اطلاعات علمی و مشخصات فنی گوشی ها رو میذاریم کنار.
ملاکت واسه انتخاب گوشی،پر فروش بودنشه ؟؟؟!! یعنی نگاه میکنی هر راهی که افراد بیشتری رفتن سمتش،اون بهتره؟؟؟؟!!
یعنی افراد بیشتر=تضمین همه چی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!
یه گوشی اینقدر ارزش نداره که منطق رو بذاری زیر پات جانم.یه خورده به فکر روح ارسطو هم باش.
الحق که خدا خیلی خوب اکثریت رو توضیح داده و میگه اکثرهم لایعقلون/لایتفکرون.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/4/12 سلام
نه،من تخصصم نرم افزار نیست.توی تمام سابقه ی نظراتم،غیر از جاهایی که گفتم آزمایشات و تجربه ی خودم،باقیش یا لینک گذاشتم(لینک خارجی میذارم معمولا) یا هر اطلاعاتی که گذاشتم( با توجه به علائق و تخصصم) رو از sonymobile توی برلین گرفته و می گیرم.

در کل تشکر از تو

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/4/11 عزیز اون چیزی که در مورد رام جا افتاده و مد نظرته رو متوجه شدم،
این که هر نسخه ایی با توجه به امکاناتش برای یه کشوری ساخته میشه،مشخص و واضحه.ولی نصب رام غیر رسمی ممکنه یه مزایایی رو در ظاهر به همراه داشته باشه اما در خیلی از موارد هم باعث ایجاد باگ میشه هم ممکنه ایراد سخت افزاری به گوشی وارد کنه.اصولا بعضیا دوس دارن در مورد یه وسیله الکترونیکی که مدارهاش به مو بند هست،ریسکهای زیادی کنن و من درک نمیکنم که چرا مسیر اصلی که کارخونه تعیین کرده رو پیش نمیگیرن.کارهای بعضیا که به ظاهر تیزبازی محسوب میشه شامل جیلبریکِ آیفون ،نصب رام های غیر رسمی و این قبیل کارهاشون، در برخی کشورهاو نمایندگی ها باعث از بین رفتن گارانتی روی دستگاه میشه.
خوراک شرکتها هم این هست که دست برنامه نویس ها رو باز بذارن تا به یه بهانه ایی به گوشی آسیب برسه و نتیجه چیه جز فروش مدلهای بعدیشون؟اونهم شرکتهایی که همینجوری بدون دخالت کسی دارن عمدا با اپدیتهای نرم افزاری،باطری رو ضعیف تر میکنن تا مشتری نیاز به دستگاه بعدی پیدا کنه.سعی کنیم لااقل خودمون بهونه دستشون ندیم.
چه دلیلی داره گوشی که برای امریکای جنوبی ساخته شده سر از ایران دربیاره اگه واقعا همه چی روی نظم هست؟

موفق باشی.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/4/9 سلام

اگه حتی یه جستجوی معمولی توی اینترنت در مورد مشکلات پرش آنتن داشته باشیم متوجه میشیم که علتش در 99 درصد موارد به هیچوجه سخت افزاری نیست:

http://www.ir-tci.org/forum/showthread.php?t=238245

و

http://anzalweb.ir/1395/11/23/حل-مشکل-پرش-قطع-وصل-پریدن-رفتن-آنتن-گوشی/

و این که دیگه اصلا داره میگه بیشترین مشکل رو سامسونگ داشته در مورد پرش آنتن:

https://kookmobile.com/رفع-مشکل-آنتن-گوشی/

و این هم یه سایت خارجی که اشاره به استفاده نادرست از نسخه های گوشیهای مخصوص به یک کشور در کشورهای دیگه با رام های مختلف داره که وارد کننده های عزیز ما بدون رعایت این نکات و اینکه چه نسخه ایی برای کدوم کشور ساخته شده، کیسه به کیسه و مخلوط،با لنج گوشی می بردن توی ایران!!
https://www.google.de/amp/s/forum.xda-developers.com/xz-premium/help/using-eu-version-t3621793/amp/

خودم این تست پرش آنتن رو شخصا با اپراتورهای مختلف و دو گوشی مختلف انجام دادم.مشکل از ضعف باندهای اپراتورهاست.
همچنین پرش آنتن گاهی وقتا به جنس اجسامی که توی محل و اطراف گوشی هستن هم بستگی داره.وگرنه نمیشه که تمام برندها مشکل سخت افزاری داشته باشن.اونهم برندهایی مثل اپل و SONY و ...

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1397/4/8 که داغ کردنش هم ربطی به SONY نداره.بخاطر اسنپ دراگون 810 هستش.تازه SONY سیستم خنک کننده ی مخصوص لپ تاپ های خودش رو سر این چیپ پیاده کرده وگرنه دیگه چی میشد..

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/4/7 آره دقیقا درست میگی.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/4/6 سلام هموطن گرامی،
این کلیپ رو خیلی وقت پیش من دیدم.
من زبان انگلیسیم خیلی ضعیفه ولی با این حال متوجه شدم که توی این کلیپ برای +s9 و آیفون x هردو باهم تستشون منفی شد یعنی رد شد.کافیه بدی یکی برات ترجمه کنه.
کسی موقع اینجور تست ها نمیاد با شارژ باطری 10 درصد تست کنه که گوشی خاموش بشه.
...
have failed the ip 68 test

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/4/2 سلام عزیز،

ازت خواهش میکنم وقتی از چیزی اطلاعی نداری قضاوت نکنی.
اگه خودِ مدیر عامل SONY بیاد به صورت ناشناس اینجا از برنامه های آینده بگه،باز هم عده ایی که ذره ایی صبر ندارن،انتقاد نه بلکه میان بهش حمله ور میشن!
بحث شما هم نشه شبیه حکایت خرید تکنولوژی 960 فریم سامسونگ از SONY که من متاسفانه عجله کردم اینجا بیانش کردم و تا زمان بیرون اومدن مدرکش فقط برچسب میخوردم از الطاف دوستان.

اندکی درنگ و تامل لازمه والا.
###########################

یه وقفه ایی افتاد بین توجه و عدم توجه زیاد به بخش اکسپریا از طرف کمپانیهSONY.این وقفه به سرعت درحال سپری شدن هستش و انتقادهایی از قبیل تغییر طراحی، تعداد دوربین و ... رو داره برطرف میکنه.( لینک خبرهای بهتر شدن طراحی و ظرفیت باطری و... در xz3 توی نظراتم هست)
از طرفی xz2 رو هم دوباره تنها با یک دوربین و ضخامت بیشتری نسبت به اخبار xz3 داده بود بیرون.این شکافِ زمانی،بین xz2 و xz3 رو با یک گوشیه دو دوربینه و واقعا عالی از نظر دوربین پر کرد.
این شرکت هم یه جورایی برای از دست ندادن بازار و امیدوار نگه داشتن مشتری هاش این رو راهی برخی بازارها کرد.بیشتر هم جنبه تبلیغ برای دوربین نسل بعدی بود.
از طرفی SONY یه جورایی به فروش بیشتر میتونه امید داشته باشه با وجود اخبار منفی از رقبا در سال 2018 که شامل: انفجار دو گوشی سامسونگ همزمان در یک خودرو که یکیش متاسفانه جدید و اس ۸ بود( اون خانم دیگه کی بوده که دو تا سامسونگ حمل میکرده تو ماشینش!!!)،مشکل شکستن شیشه لنز آیفون ایکس،مشکل استاندارد جهانیِ ایمنیِ ضد آب IP: X 8 و IP: X 7 به ترتیب در اس ۹ پلاس و آیفون ایکس و ...(برای دریافت لینک خبرها و یا کلیپ ها و... به نظراتم رجوع بشه.البته فقط لینک شکسته شدن شیشه آیفون ایکس رو قبلا نذاشته بودم که در پایان میذارمش)

دقیقا بگو من کجا گفتم از 236 گرم باید تعریف کرد؟؟؟ هموطن گرامی اگه کاری برای انجام داری انجامش بده بعد بیا نظرات رو بخون که با دقت بیشتر و بدون عجله نظرات رو بخونی.

https://www.gamestar.de/artikel/apple-iphone-x-immer-mehr-berichte-ueber-risse-im-kamera-glas,3330150.amp

موفق باشی

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/4/2 یه موضوعی رو کلی میخوام بگم و ارتباطی به بحث جنابعالی و دوست عزیزمون ” Mehrdad .“ نداره.

گذشت زمان حلّال خیلی از مسائل کسانی هست که ناشی از کم طاقتی و کم تجربگیشونه.
هستند کسانی که هر چند مطالعات اینترنتیشون در مورد شرکتهای سازنده گوشی قابل تحسینه ولی حیف که قدرت چندان بالایی در تجزیه این مطالعات ندارن.اونهم بخاطر این هست که احتمالا فقط با ظهور و پیشرفت اینترنت تونستن به این سطح برسن و متاسفانه قبل از این دوره ،ظاهرا اطلاعاتشون در مورد موضوعات مورد بحث تقریبا ناچیز بوده و رشته ی تخصصیشون نبوده.
یه لینک جنجالی مقایسه ی ویژگی ضد آب xz2 با چند پرچمدار از جمله آیفون x ،سامسونگ اس ۹ پلاس،هواوی پی ۲۰ پرو و ... توی اینترنت اومده بیرون که به غیر از xz2 ، تمام گوشی های دیگه مشکلات ریز، در عین حال برای بعضی گوشی ها مشکلات بزرگ پیش اومده(آیفون x و اس ۹ پلاس)

https://www.aparat.com/v/fmG2Y

نکته جالب اینجاست که یکی از هموطنان عزیز،این لینک رو برای تعریف و تمجید از اس ۹ پلاس گذاشته توی اون پیج! و کسی هم ظاهرا متوجه نشده و یا متاسفانه نمیخواد به اون دوستمون یادآوری کنه که اشتباه برداشت کرده از اون کلیپ.

باز هم توصیه میکنم به دوستان که هیچوقت SONY رو با سامسونگ مقایسه نکنن و کمی پخته تر در مورد مطالعاتشون عمل کنن و نظراتی که میدن عجولانه نباشه که خدایی نکرده یه وقت از لیست گوشیهای پیشنهادیشون به دیگران پشیمون نشن.

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/4/2 هموطن گرامی

اگه واقعا و کاملا مطمئن هستی که xz2 premium خریدی،باید بگم اشتباه کردی الان خریدی.
چون می بایست صبر میکردی تا نسخه کاملش رو بیرون بده.
و اینکه بستگانت نگفتن چطور این نسخه ی آزمایشی رو پیدا کردن؟!

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/3/31 نمونه عکسهای xz2 premium که تا قبل از این کسی با دوربین هیچ اسمارت فون دیگه ایی نتونسته بگیره.این عکسها اگه قرار باشه مقایسه بشن فقط قابل مقایسه با دوربین های حرفه ایی هستن و نه هیچ کمرافون دیگه ایی چه با 2 و 3 و n دوربین.
این هست اختلاف گوشی دو دوربینه های SONY با گوشی های چند دوربینه ی دیگه.

https://www.giga.de/smartphones/sony-xperia-xz2-premium/gallery/sony-xperia-xz2-premium-so-beeindruckend-sind-die-fotos-der-dual-kamera/page/3/

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/3/30 در تکمیل خبر قبلی،گفته شده برای اولین بار در نسخه ی پرچمدار اصلی اکسپریا(و نه نسخه پریمیوم که معمولا بزرگتر از نسخه پرچمدار هست) اندازه صفحه نمایش در xz3 به 5.9 اینچ ممکنه برسه یا شاید در دو نسخه ی 5.7 و 5.9 اینچ تولید بشه.
با این اندازه ی صفحه نمایش و حجیم تر شدن باطری و اضافه شدن دوربین دوم نسبت به xz2 ، وزن گوشی سبکتر و گوشی نازکتر شده.میشه نتیجه گیری کرد که کمپانیه خوش نام SONY داره برنامه ریزی های بیشتری رو به شاخه ی اکسپریا اختصاص میده.

http://www.areamobile.de/news/47753-sony-xperia-xz3-wird-wohl-groesser-als-erwartet

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/3/24 دقیقا.چون SONY نمیاد مثل بقیه برندها یه چیزی همینجوری بدون آزمون و آزمایش های زیاد بفرسته تو بازار.و درک این موضوع برای SONY نشناس ها سخته.

برندهای دیگه آزمون و خطاشون رو سر ملت آزمایش میکنن حالا هر چی شد بشه!! فقط به قیمت اینکه اولین باشن و اسمشون بپیچه تو دنیا و فروش بره بالا.فروش بالا به هر قیمتی حتی جون آدما.

همه میدونیم که SONY تا کوچکترین احتمالات خطا و عیب های یه تکنولوژی رو در نظر نگیره،استفادش نمیکنه( چند ساله میشنویم داره روی صفحات جدیدش کار میکنه ولی تا خیالش بابت همه چیزش راحت نشه به کار نمیگیرش)

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/3/23 ولی در اینکه SONY قسمت موبایل رو زیاد بهش توجه نمیکرد و کم لطفی میکرد رو میشه گفت.خودش هم اعتراف کرده بود.از الان به بعد سریعتر داره عمل میکنه.نمونش این خبر هستش که به گوشی های فول اسکرین روی میاره.

http://www.areamobile.de/news/47703-sony-fullscreen-smartphones-fordern-zu-viele-kompromisse

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/3/23 کجای حرف من دیدی که گفته بوده باشم یک گوشی عالی باید ضخامت زیادی داشته باشه؟؟؟؟؟!!!!

اگه میخوای درست بحث کنی پس درست کامنت بخون لطفا.

دو تا نکته وجود داره:

اول اینکه مثال ماشین و گوشی از نظر سلیقه و کاربرد کاملا شبیه هم هستن.شما اگه میتونی برای من اثبات کن که طرحهای کامپکت SONY با اون ضخامتشون مشتری های خاص خودش رو نداشته تا الان.اون زمان هم اکثرا در مورد کامپکتها حرفای تو رو میگفتن.

دوم اینکه کارشناس کاغذی نباش.نگاه به دهان این و اون هم ننداز.
هر وقت در عمل هر گوشی یا هر وسیله ایی رو لااقل از نظر طراحی تست کردی در موردش نظر بده.
بودند کسانی که همینجا حرفای شمارو میزدن در مورد ضخامت این طراحیه جدید.ولی وقتی رفتن لمسش کردن بعد متوجه شدن که اشتباه میکردن.
ضخامتش توی تمام بدنه اینقدر نیست.فقط در مرکز طراحی این اندازه هست که اونم کف دست جا میگیره.
شما با نوک انگشتات ضخامت رو احساس میکنی نه با کف دستت.لبه هاش به اندازه ی کافی باریک هستن که حس یه گوشی ضخیم رو به انسان انتقال نده.

اینجور هم نیست که SONY نتونه گوشی باریک بزنه.چون تاریخچه ی گوشی هاش نشون داده ضخامت پایین میزد زمانی که ضخامت پایین بین بقیه برندها نبود یا کم پیدا میشد.

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/3/22 کار بسیار خوبی کردی که سامسونگ نخریدی.گوشی پایین رده L1 از SONY ارجحیت داره به تمامیه کمپانی سامسونگ.اغراق هم نکردم توی این جمله.
دلیل:
https://www.giga.de/unternehmen/samsung/news/auto-abgebrannt-neuer-akku-aerger-fuer-samsung/

این اتفاق توی سال 2018 افتاده.واقعا جای تفکر داره.اگه کسی اهل تفکر باشه!

توی نظراتم بارها به همه توصیه کردم که هیچگاه SONY رو با سامسونگ مقایسه نکنن.

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/3/22 وقت تو هم بخیر.

1.هر وقت این طراحی رو وارد ایران کرد بعد میتونی بگی که برای ایران خوب نیست.چون برای ایران نیست پس سیاست SONY ایجاب کرده برای فلان کشور این گوشی رو با این طراحی بسازه و قرار نیست تمام مدل هاش باب میل همه باشه.
2.هروقت این طراحی جدید رو دستت گرفتی و خوشت نیومد بعد نظر بده.
سایت های خارجی تو کف این طراحی جدید موندن.
بهترین طراحی رو داره.تا توی دستت نگیری متوجه نمیشی.
اگه نظرات من رو دیده می بودی،می دیدی که گفتم تنها نقطه ضعف استفاده از این طراحی وقتیه که روی سطح صاف و صیقل مثل میز بخواد مورد استفاده قرار بگیره.

حرف شما هم مثل این هست که بگی چرا کادیلاک ماشین 16 سیلندر ساخته و با این طول زیاد کی جا پارک داره تو خونه اش که جاش بده!!! خوب عزیز من مدلهای دیگه ایی هم هست.چرا فکر میکنی همه رو برای تو ساخته؟اصولا99.9 درصد ایرانی ها فقط انتقاد بی جا میکنن و اگه بهشون بگی راهکار بده میگن نمیدونیم.ما خار رو توی چشم دیگران میبینیم ولی شاخه درخت به این بزرگی رو توی چشم خودمون نمیبینیم.

این هم از xz3 :
https://www.mobiflip.de/shortnews/sony-xperia-xz3-moegliches-datenblatt/amp/

دوربین جدید xz2 premium روش هست،سبکتر از xz2 ،نازکتر ازش،ظرفیت باطری بیشتر از اون و در کل تکامل طراحی به نحو احسن.
ببینم چه برندی میخواد حریفش بشه.هر چند همون xz2 هم نشون داده هیچ رقیبی نداره.

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/3/21 یه جوری میگی حالا نه اینکه آوردن دم در خونه شما بهتون تقدیمش کنن! این رو برای کشور شما نزده برادرجان.جوش نزن زیاد.
خیلی به فکری برو یه نظری بده بازار ارز و اقتصاد درست بشه قدرت خرید ملت بالا بره وگرنه مشکل توی ضخامت گوشی ها نیست.

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/3/18 چهار تا جمله آخری نظر شخصی تو هستن و محترم.ولی در مورد جمله ی اولت باید بگم در جایگاهی نیستید که به SONY دستور بدید 😉
اتفاقا گوشی میزنه و نسل به نسل هم این طراحی جدید رو بهبود خواهد داد.
https://www.mobiflip.de/shortnews/sony-xperia-xz3-moegliches-datenblatt/amp/

نازکتر،سبکتر،حجم باطری بیشتر و ...

تشنگان تکنولوژی فقط منتظر امثال SONY می مونن و به خوبی هم جواب میگیرن از این کمپانی خوشنام.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/2/30 برادر

وشما هم تمام اندرویدها رو جمع نبند.

نمیدونم چندسالته و سنت قد میده یا نه ،ولی استیو جابز گفته بود که الگوش شرکت SONY هست و آرزوشه بتونه باهاش کار کنه و یه پیشنهاد کاری هم بهش داده بود که SONY قبول نکرده بود.

موفق باشی.

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/2/26 برای دوستانی که یوتیوب نمیتونن برن یه لینک ایرانی میذارم .کلیپ مقایسه دوربین توی تاریکی بین SONY xz2 premium و دو تا از پرچمدارای دیگه ی امسال هستش.(هواوی p20 pro و s9)

http://xperian.ir/مقایسه-قدرت-فیلمبرداری-اکسپریا-xz2-premium-در-ن/

Sony Xperia XZ2 Premium Sony Xperia XZ2 Premium

1397/2/26 سلام خسته نباشی.
اولا که تبریک میگم به حوصله ایی که داری و واسه همه زحمت میکشی توضیح میدی.
من که سعی کردم دیگه وارد هیچ بحثی نشم.چون اعتقاد دارم به جای اینکه دنیا رو فرش کنم،خودم میام یه جفت کفش میپوشم و راحت راه میرم.دنیا خودش یه روز میفهمه چی به چیه.
##############
فقط در خصوص دو خط آخرت یه نکته اضافه کنم،لیتیوم یونی انگلیسی چون نوشته میشه ،اول لیتیوم میاد بعدش یون.بخاطر دستور زبان انگلیسی هست که اول صفت میاد بعد موصوف.بر عکس زبان فارسی که اول موصوف میاد بعد صفت.مثل کتاب آبی در فارسی .که انگلیسی میشه آبی کتاب blue book

میدونم خودت میدونی اینارو.برا رفع سوء برداشت ِ دیگران گفتمش .

موفق باشی

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1397/2/9 به نظر من هیچکدوم.z1 اگه سالمه پس عوضش نکن.هر چی پول داری جمع کن تا شهریور صبر کن که گوشی جدیدش توی برلین معرفی میشه.

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/1/24 اره از هر دو سنسور توی گوشی هاش استفاده کرده.اونموقع که گفته بودم سامسونگ قابلیت 960 فریم رو از SONY خریده.منظورم سنسور 400 نبود.چون نوشته بودی قابلیت 960 رو به کسی نخواهد داد.شایدم منظورت سنسور 400 بوده.
در هر صورت خوشحالم که الان( گرچه خیلی دیر ) SONY مدرک فروش 960 رو به سامسونگ داد بیرون تا یه چیزایی رو به کسانی که SONY رو از دور دیدن ثابت کنه.

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/1/22 سلام
تو دیگه چرا؟! :)
SONY رو میبایست شناخته باشی دیگه تا الان.
زیاد به حرفای مطبوعاتیِ SONY توجه نکن.فروش سنسور 960 رو خودم شخصا از SONY توی برلین شنیده بودم که اینجا گفتمش.حالا خبرش رو بقیه میتونن الان توی سایت ها ببینن.

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/1/19 ممنون.

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/1/10 هم در جواب شما و هم دوست قبلی،
یکی از نکات طراحی که خودم به شخصه دوس داشتم،طراحیه تخت و مستطیل شکله قبلیش بود(زد 5 پریمیوم خودم).سنسور اثر انگشتش هم جای خیلی خوبی بود.فقط زمانی که روی یه سطح صاف مثل میز میخوام قفلش رو باز کنم یه خورده خیلی کم اذیت میکنه.
حالا اومد خیلی عقلی و مهندسی برای کیپ شدن توی دست طراحیش کرد ،اینم قبول.شکی درش نیست.حالا وقتی رسید ایران دستت بهتر متوجه میشی چی میگم.حس یه گوشیه 8 میلیمتری داره توی دست و اصلا ضخامتش احساس نمیشه.ولی شما و دیگران باید همه رو درک کنید.خیلیا هستن سر کلاسهای تئوری گوشیشون خیلی بهشون کمک میکنه و روی میز ازش استفاده میکنن.
فکر نمیکنم هیچکس اندازه من از نقاط قوت SONY نه فقط توی
موبایل بلکه همه ی تولیداتش ،وهیچکس به اندازه من به Japan و دیگر 6 کشور صنعتی شناخت داشته باشه( از نظر تجربه).ولی این دلیل نمیشه کورکورانه از چیزی که هنوز از نزدیک ندیدیش نه دفاع کنی نه در موردش منفی بگی.
موفق باشی

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/1/7 SONY این گوشی رو ظاهرا فقط برای استفاده توی دست طراحی کرده.فکر کنم اگه بذاریمش روی میز،قشنگ میشه باهاش بازیه حقیقت یا شجاعت انجام داد

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1397/1/6 راستی اینو هم اضافه کنم که نمیدونم شرایط اجرای طرح ریجستری موبایل توی ایران به کجا رسید آخر.
در صورت خرید بُرد از خارج ،دچار مشکل نشید یه وقت.چون خب طبیعتا بلوک RF هم روی بُرد قرار داره و با تعویض بُرد ،انگار تمام گوشی رو عوض کردید.بهتره در این مورد هم پرس و جو کنید.

Sony Xperia XZ2 Sony Xperia XZ2

1397/1/6 میشه لطف کنی مارو هم راهنمایی کنی و بگی مگه چی ازش دیدی؟
ممنون

Sony Xperia Z5 Premium Sony Xperia Z5 Premium

1397/1/6 خواهش .
اگه قطعه اصلی جایگزین بشه هیچ مشکلی نداره و کیفیت گوشیتون همونه که داشتین.فقط خاصیت ضد آب بودن به احتمال بسیار بسیار زیاد از دست میره.
چون اطمینان نداشتم که تصمیم دارید بُرد رو بخرید یا نه ،زیاد پیگیرش نشدم.فقط سرسری توی ebay جستجو کردم حول و حوش 70 یورو بود.(نمیدونم یورو توی ایران چقدره)
خودم الان همین گوشی رو دارم.اگه نظر من رو میخواین یا اکسپریا x پیدا کنین یا با یه گوشی معمولی سر کنید و منتظر بمونین تا مدل پریمیوم بیاد.اعتقاد دارم هر گوشی که بخرید بعد با اومدن پریمیوم ،پشیمون میشین که چرا صبر نکردین.
من خودم به شخصه فقط مشتریه پریمیوم های SONY هستم.
اگه از برندهای دیگه میخواین خرید کنین من تواناییه راهنمایی رو ندارم واقعا.
در زمینه ی خرید بُرد هر کمکی که بتونم انجام میدم براتون.
موارد 1 تا 36 از مجموع 36 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا