مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hami e
  • تاریخ عضویت : 1391/1/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1391/1/23 آقای کامران.من نمیدونم شما نماینده شرکت اپل هستی که اینجوری از همه جا واسش میسوزی.پس این رو هم واسه بچه ها و هم واسه شما و هم واسه دوستانی که میخونن این رو میگم.
1-شما که میگی واسه امنیت اولا این امنیت کار دست اپل داده.هکر ها مثل مور و ملخ دارن نرم افزار هاشو هک میکنن که حتی خود اپل با پیشنهادی چند میلیون دلاری خواهان به خدمت گرفتن اونها شده که مواقت نکردن.
2-شما که دم از امنیت میزنی و قطعا هم اطلاعی از این نداری که چند سالی هست که نرم افزار های پیشرفته ای اومده که حافظه خود گوشی رو هم ریکاوری میکنه عین مور و ملخ.این واژه مور و ملخ رو دریاب بخصوص در مورد اپل که زیاد از این به بعد در موردش استفاده میشه.
3-من نه نماینده سامسونگ هستم و نه قصد تعریف بی مورد رو دارم.فقط این رو بگم که آن چیز که عیان است ...این گوشی در رنکینگ سال 2011 انجمن موبایل دنیا و مجله موبایل فون رتبه 1 رو کسب کرده در حالی که گوشی شما رتبه5.
در ضمن این گوشی هم از نظر نمایشگر و هم رم و حتی پردازنده از 4s سر تره.پس سعی کن دیگران رو گمراه نکنی.والله با این گوشیاشون

Apple iPhone 4S Apple iPhone 4S

1391/1/21 دوستان عزیز خواهشا در مورد مقایسه بین گوشی ها از واژه شنیدم یا گفتن که .. و این ها استفاده نکنید چون ذات مقایسه به علم و آگاهی هست.
متاسفانه و متاسفانه و متاسفانه هنوز این غول بزرگ دیجیتال نتوانست گوشی موبایلی در حد ابر گوشی دنیا یعنی سامسونگ گلکسی اس 2 روانه بازار کند.هر چند با شایعاتی نظیر کلیپ های منتشره در زمینه ورود آیفون 5 در آینده نزدیک به بازار و تکنولوژی لیزر موجود در آن هم نتوانست بسیاری از گوشی بازان دنیا را در این زمینه متقاعد کند.علیرغم این شرکت سامسونگ که جای خود را رفته رفته در بازار های جهانی روز به روز در زمینه تلویزیون و بقیه لوازم خود باز کرد با ابداع گلکسی اس 2 انقلابی در بازار موبایل ایجاد کرد.
متاسفانه گوشی 4S که آخرین مدل گوشی اپل نیز هست از امکانات ساده ای نظیر رادیو و درگاه مموری کارت نیز برخوردار نیست چه برسد به یه سری امکانات دیگر که حتی از مقایسه آن با گلکسی اس 2 نیز عاجز هستیم.خرید گوشی اپل یعنی به هدر دادن پول به خاطر اسم یا برند که رفته رفته نام خود و شهرت خود را در بازارهای جهانی نیز از دست می دهد.یک سری خود گول زنی افراطی در بین یک سری افراد وجود دارد و آن هم اینکه مثلا گرفتن اپل در دست خود یک پرستیژ و کلاس خاصی دارد و آن هم متاسفانه از مشکلات ناشی از فقر فرهنگ همان افراد میباشد.
به هر صورت آمار در مورد گوشی گلکسی اس 2 در سال 2011 و کیفیت کار با آن و مقایسه های متعدد با تمام گوشی های اپل خود گواه بر برتری این گوشی بر رقیب کوچک خود یعنی اپل است.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا