مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ste z
  • تاریخ عضویت : 1395/3/18
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Samsung Galaxy A9 Pro 2016 Samsung Galaxy A9 Pro 2016

1395/3/25 دوستان شارژر بدرد بخور و باتری خوب برای گوشی های سامسونگ کجا خوب گیرم میاد؟از شیراز هستم!!

Huawei Enjoy 5s Huawei Enjoy 5s

1395/3/25 این گوشی اگه همون GR3 باشه من دیروز خریدمش495تومن! 64بیت هست!دوربینش واااااقعا عالیه!وقتی هم زوم میکنید کیفیتش پایین نمیاد.عکس هایی که با این گوشی میگیرید قابلیت چاپ شدن داره ینی تا این حد کیفیتش خوبه.خیلی هم خوش دسته.و خییییییلی هم سبکه!ظاهرشم عالیه!ببینید عاشقش میشید:)

Samsung Galaxy Grand 2 Samsung Galaxy Grand 2

1395/3/18 سلام دوستان من 1سال و 5ماهه که این گوشیو دارم واقعا گوشی خوبیه اگه میخواید بخریدش اصلا شک نکنید! واسه منکه تابحال هنگ نکرده سرعتشم که خوبه.

من فکر میکنم که گوشیم خیلی ویروس گرفته و خود به خود حجم گوشیمو میگیره.چیکار کنم این ویروسا بره؟فلشش هم کردم.انتی ویروس SM security هم روش نصب بود دیدم فایده نداره حذفش کردم.برنامه ای هم از بازار نگرفتم که بگین بخاطر بازار هس ولی بازار روی گوشیم نصب هست ! راهنمایی کنید که چیکار کنم هم reset factory زدم و هم فلشش کردم ولی بدون فایده بوده . مشکل بعدی اینه که مثل اینکه باطریم هم باد کرده چون خیلی زود به زود شارژ خالی میکنه مثلا من100درصد از شارژ درش میارم بعد میزارمش کنار و بعد از یک ساعت که میرم سرش میبینم شده 95 یا 94 درصد بدون اینکه ازش استفاده ای داشته باشم اوایل تا 3 روز یا 2روز کامل من شارژمو داشتم.ولی الان حداقل روزی دوبار تو شارژه . بهم گفتن وقتی تو شارژه ازش استفاده ای نکنم منم توجه ای نکردم و این اتفاق برام افتاده.مشکل بعدی اینه که شارژرم هم خراب شده و گاهی اوقات با شارژر سونی اریکسون شارژش میکنم!در اخر میخوام راهنماییم کنید که اگه بخوام برم شارژر و باتری بخرم کجا برم که جنس بدرد نخور بهم ندن! از شیراز هم هستم...

لطف کردین وقتتونو گذاشتین و خوندین...اگه میدونین زودتر راهنمایی کنید.ممنون!
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا