مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Shima S
  • تاریخ عضویت : 1393/12/10
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Apple iPhone 6 Plus Apple iPhone 6 Plus

1394/3/24 من هم چند روز پیش یکه ایفون 6 پلاس خریدم.
فروشنده هرچی اصرار که پلمب رو باز کن و سیم بندازه و قاب بگیر و محافظ صفحه گفتم عجله دارم و باید برم، البته پلمب دوچاش پاره بود که چون گوشی با گارانتی وقایع داشتم میگرفتم خیالم راحت بود.

ایفون رو آوردم منزل، پلمب رو باز کردم و اولین چیزی که توش نبود ، اون سوزن بیرون کشیدن اسلات سیم کارت بود، که تعجب کردم ، چون چند روز پیش یه ایفون 6 خریده بودم و توی اون بود.
به هر حال گوشی رو بدون سیم کارت روشن کردم ، ست اپ اومد که زبان و ریجن انتخاب کن و .. بعد از اتتخاب اینا و وصل شده به وای فای گوشی وارد محیط ای او اس شد!!!
رفتم به سایت اپل و IMEI گوشی رو زدم و دیدم تاریخها درست نیست، مثلا 13 روز قبلتر از روز روشن کردن من گوشی رجیستر شده بوده و ..
رفتم تو سایت وقایع و دوباره INEI زدم و گفت که گوشی گارانتی نیست!!
هیپچی فرداش رفتم مغازه ای که خریده بودم و موضوع رو گفتم ، گفتند که ایراد نداره و هنوز ثبت نشده و اون موضوع اپل هم مشکلی نیست و اگر نخواستی گوشی رو بیار برات تعویض کنیم.

امروز گوشی رو بردم، فروشنده مورد نظر نبود، تو فروشگاه یه 60 تایی فروشنده نشسته بود و سوال پیچ که گوشی رو بردی بعد ده روز آوردی و براشون توضیح دادم که موضوع چیه!! ماشالا هیچ کدوم هم از رجیستر ایفون چیزی نمیدونستند و طوری منو نگاه میکردند که انگار از فضا اومدم.

من فردا باز میردم اون فروشگاه اگر کار من رو راه نندازند میرم و ازشون شکایت میکنم.

باز اگر دوستان راه حلی میدونند ممنون میشم با من هم در میون بزارند.

Samsung Galaxy Note 4 Samsung Galaxy Note 4

1393/12/10 وقتی از همه نظر با مدل C یکی هست چرا نشه اونوقت !!
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا