مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : hamed a
  • تاریخ عضویت : 1393/12/9
  • تعداد نظرهای داده شده : 69

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 69 مورد

Samsung Galaxy S20 FE 5G Samsung Galaxy S20 FE 5G

1400/2/26 سلام دوستان، این گوشی برای دوربین‌های اولترا واید و تله هم تنظیمات دستی یه همون حالت pro mod داره یا نه؟ و اینکه کسی از دوستان Gcam روی این گوشی نصب کرده که ببینه به غیر از دوربین اصلی دوربین‌های تله و اولترا واید با Gcam کار می‌کنند یا نه!؟

LG G5 LG G5

1397/8/11 پس رام گوشیت مال سنگاپور یا تایوانه! ورژن ایران با AME مشخص میشه مثلا V20g_AME_XX ... ورژن گوشی شما چیه؟!

LG G5 LG G5

1397/8/9 احتمالا بیشتر از یک ماه دیگه طول میکشه که برای ایران منتشر بشه... ورژنی از v20 که داخل ایران هم هست بیشتر از یک ماه پیش اندروید هشت رو دریافت کرد اما تا الان برای ایران منتشر نشده.

LG G5 LG G5

1397/8/9 احتمالا developer options یا همون گزینه های برنامه نویس رو فعال کردین و از اونجا انمیشن باز و بسته کردن برنامه ها و... خاموش شده. میونید این گزینه رو غیرفعال کنید. وارد تنظیمات بشید و سومین گزینه از آخر رو خاموش کنید.

LG G5 LG G5

1397/6/4 ممنون از راهنمایی دوستان....گوشی من هم که بعد از اپدیت به v20i فست شارژش از کار افتاده بود با فلش زدن v20g دوباره درست شد به دوستانی که با اپدیت به مشکل خوردن پیشنهاد میکنم که رام v20g ورژن ایران رو دانلود و با lgup نصب کنن...البته اینم بگم سایه یه مشکل سخت افزاری هست با داغ شدن گوشی بدتر هم میشه و با اپدیت دنبال رفعش نباید بود! شاید رامهایی که کمتر داغ میکنن سایه هم کمتر باشه که البته حداقل من احساس نمی کنم سایه در v20iو v20g فرق چندانی داشته باشه.
دوستان یک سوال هم داشتم، تا الان هر نرافزاری که نور صفحه رو فیلتر میکنه رو نصب کردم اون قسمت کلیدهای نرم افزاری یا navigation bar رو فیلتر نمیکنه و همیشه اون قسمت صفحه سایه داره بجز یه نرم افزار به اسم dimmer که خیلی ساده هست و امکاناتی نداره اگه دوستان نرم افزار بهتری سراغ دارن لطفا معرفی کنن.

LG G5 LG G5

1397/5/12 شماره سریال روی کارتن فقط دو سه تا برچسبه دیگه... شماره سریال جدید رو هم با یه برچسب پشت گوشی چسبوندن، اونو بکن بچسبون پشت جعبه گوشی.

LG G5 LG G5

1397/5/10 من وقتی گوشی رو تحویل گرفتم بعد از چند ساعت کار دیدیم صفحه گوشی پر از سایه شده، در حالی که قبلا کوچکترین سایه ای نداشت، گفتم شاید بخاطر اندروید ۶ باشه بخاطر همین هم ارتقا دادم، البته دفعه قبلی که گوشی رو به اندروید ۷ آپدیت کرده بودم کوچکترین مشکلی پیش نیومد و فست شارژ هم درست کار می‌کرد اما ایندفعه با اینکه دقیقا مثل قبل از طریق خود گوشی ارتقا دادم اما فست شارژ به مشکل خورد.
شما صفحه گوشیتون قبلا سایه داشت یا نه؟ سایه صفحه نمایش بعد از تعویض برد تغیری کرد یا نه؟

LG G5 LG G5

1397/5/7 سلام... من که برای تعویض برد، بردم گوشی فرداش حاضر شد و تحویل گرفتم، اس ام اس مراجعه برای تحویل میاد، اگه بیشتر از دو سه روز طول کشید میتونید زنگ بزنید و ببینین حاضر شده یا نه. فقط لطفا بگید که گوشیتون سایه داشت یانه و اینکه بعد از تعوبض برد سایه صفحه نمایش تغییری کرده یا نه.... و اینکه بعد از تعویض برد گوشی رو با اندروید 6 به شما تحویل میدن که گوشی من بعد از اپدیت به اندروید 7 فست شارژش دچار مشکل شد و بعضی وقتها فست شارژ میکنه و بیشتر مواقع شارژ عادی و حالا باید منتظر بمونم ببینم که با اندروید هشت که حدود دو ماه دیگه میاد درست میشه یا نه.

LG G5 LG G5

1397/4/21 من حرفم رو پس میگیریم بعد از حدود یک هفته سایه های جزئی در پایین و بالای نمایشگر ظاهر شدن، فقط نمیدونم چرا باید بعد از تعویض برد این مشکل پیش بیاد... دیگه هیچ وقت سمت این برند نمی رم با این مشکل های عجیب و غریبش.

LG G5 LG G5

1397/4/4 سلام دوستان، چندتا نکته در مورد گوشی میگم شاید به دردتون بخوره...
اولیش در مورد سایه صفحه نمایشه...من تا حالا گوشیم سایه ننداخته بود تا اینکه چن روز پیش بخاطر مشکلی که برد گوشی داشت دادم گارانتی تا برد رو تعویض کنن بعد از اینکه گوشیم رو از گارانتی تحویل گرفتم متوجه شدم که بخاطر تعویض برد اندروید گوشی ورژن شیش هست، بعد از چن ساعت کار دیدم که بالا و پایین صفحه نمایش پر از سایه شده بخاطر همین گوشی رو اپدیت کردم که شاید درست بشه بعد از اپدیت به اندروید هفت سایه ها همچنان بودن اما بعد از دوتا اپدیتی که یکیش حدود ششصد و دومی هم حدود پونصد مگ بود سایه ها کلن از بین رفت یعنی توی ورژن V20i-AME-XX دیگه هیچ سایه ای وجود نداره...
دومی مربوط به دوربینه....دوستانی که مثل من از پردازش نرم افزاری عکسهای دوربین خوششون نمیاد میتونن google camera رو از سایت xda دانلود کنن که نرم افزار گوشیای پیکسل گوگل هست و عکسهای به مراتب واقعی تری میگیره و البته حالت بوکه که این روزها مد شده رو به گوشی اضافه میکنه(حالت پرتره) و همینطور عکسهای حالت hdr+ هم فوق العاده میشه، توصیه مینم حتما نصب کنید و لذتش رو ببرین.

LG G5 LG G5

1396/8/24 اونجور که من اینجا خوندم باید نرم افزار blue light filter رو نصب کنید بعد رنگش رو روی مشکی قرار بدین.

LG G5 LG G5

1396/8/24 سلام دوستان..... این گوشی رو حدود سه هفته هست که خریدم اما مدتی که متوجه شدم قسمت کوچیکی از بالا و سمت راست صفحه نمایش یکجوریه که انگار تحت فشار باشه رنگ سفید رو کمی متمایل به ابی نشون میده که زمان نمایش رنگ خاکستره بیشتر معلوم میشه، بنظرتون صفحه نمایش مشکل داره و ببرم گارانتی یا عادیه!!! البته نشت نور نیست چون کمی از لبه ها فاصله داره....
و یک سوال دیگه دوستان چه گلسی رو پیشنهاد میکنن که کاملا بچسبه و از صفحه نمایش جدا نشه چون تا حالا دوتا گرفتم هر دوشون به بالا و پایین نمایشگر کاملا نچسبیده بودن و فاصله داشن.

LG G5 LG G5

1396/8/4 سلام دوستان چند روزی هست این گوشی رو گرفتم اما به چنتا مشکل بر خوردم یکیش اینکه سوکت هندزفری خیلی راحت از جاش در میاد یا بهتره بگم شل میشه و صدای هندزفری قطع میشه و یکی دیگه اینکه اسپیکرش توی صدای بلند همیشه خش داره... برای شما هم اینطوریه یا گوشی من مشکل داره؟

HTC 10 HTC 10

1396/8/1 دوستان به نظرتون این بهتره یا LG g5??

LG G5 LG G5

1396/8/1 دوستان به نظرتون این بهتره یاHTC 10 ??

LG G5 LG G5

1396/7/30 سلام دوست عزیز.... گوشیتون رو از کجا گرفته بودین؟

Huawei nova plus Huawei nova plus

1396/7/24 ممنون دوست عزیز.

Huawei nova plus Huawei nova plus

1396/7/23 ممنون که پاسخ دادین دوست عزیز.... اما بالاخره عکس ذخیره میشه یا نه؟ میتونید با فایل منیجر پوشه دوربین رو چک کنید ببینین که فایلی با فرمت .dng ذخیره شده یا نه که البته به دلیل خام بودن عکسها توی این حالت حجمی بین بیست تا سی مگابایت دارن یا اینکه با نرم افزارهای فتوشاپ مثل Lightroom قابل مشاهده و ادیت هستن.

LG V20 LG V20

1396/7/22 گوشیتون رو از کجا گرفته بودین؟ از نمایندگی بود با گارانتی رسمی؟؟

Huawei nova plus Huawei nova plus

1396/7/22 سلام دوستان.... این گوشی قابلیت عکاسی در حالت RAW داره؟... اگه خود برنامه دوربین این قابلیت رو نداره میشه با برنامه هایی مثل camera fv-5 تست کرد.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/8/9 گوشی هایی که رامشون ایران نبوده مثل روسیه یا چند کشور محدود دیگه آپدیت شدن و اون هم بر اساس بیس باند نه بر اساس dv یا ds یاdd بودن.سامسونگ بر اساس بیس باند و همینطور کشورها آپدیت میده و تا الان برای ایران هیچکدوم از بیس باندها ارائه نشدن. و اونهایی که آپدیت کردن یا رامشون مال ایران نبوده و یا با اودین آپدیت کردن.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/8/9 آپدیت به اندروید 5.0.2 ربطی به dv یا ds بودن گوشی نداره.باید ببینید که بیس باند گوشیتون xcu هست یا xxu وبعد رام مورد نظرتون رو طبق بیس باند از سایت سم موبایل یا سایتهای دیگه دانلود کنید و با نرم افزار اودین روی گوشیتون فلش بزنید.

Honor 4C Honor 4C

1394/7/27 من گیرنده دیجتال XVISION مخصوص لپ تاپ رو با کابل OTG به گوشی وصل کردم اما وقتی که وارد برنامه میشم مینویسه بدون دستگاه!

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/6/9 از ورژن قدیمی برنامه antutu استفاده کردین و بخاطر ناسازگاری برنامه با اندروید جدید، امتیاز بنچمارک اینقدر کم شده. من چندین بار با اخرین ورژن antutu، بنچمارک گرفتم که امتیازی بین 21200 تا 22000 بدست اومد. و این رو هم باید گفت که بنچمارک رام کیت کت با اخرین ورژن انتوتو کمتر از 21000 میشد.(در رام کیت کت هرچقدر برنامه ورژن پایین تری داشت در نتیجه امتیاز بالاتری رو نشون میداد!!).

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/6/7 بله، درسته ! من یه بار فکتوری ریست کردم و رامو دوباره فلش زدم و اون حالت عکسبرداری با کف دست اومده. اما انصافا کیفیت تصاویر همونه و با آپدیت اندروید پنج فرقی نکرده! تنها تفاوتی که من دیدم این بود که بیت ریت فیلم برداری که پیش فرض روی 17000 هست رو میشه با نام افزار cinema تا 20000 بالا برد! قبلا اگه میخواستی تنظیمات پیش فرضو دستکاری کنی دوربین گوشی هنگ میکرد.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/6/5 گرند پرایم با طعم آبنبات چوبی!
مدیریت رم بهتر شده و قبلا اینجا یه مثال زدم که چطور با نصب برنامه فیس بوک، اسفالت 8 به لگ زدن افتاد، اما الان این بازی روون اجرا میشه (حدود صد تا برنامه+ فیسبوک و اینستا و تلگرام و واتس آپ).
دوربین اگه بدتر نشده باشه، بهتر هم نشده! حالت عکسبرداری با کف دست توی رام روسیه وجود نداره!... دیگه از اون لگ های وحشتناک توی حالت HDR دوربین خبری نیست.
برنامه ANTUTU نشون میده که اندروید5.0.2 استفاده شده در این گوشی از نوع 32 بیتی هست و من دوبار پنجمارک گرفتم که یک بار 22000 و یکبار هم 21700 شد.
درسته که دیگه از اون لگهایی که توی بازی ها و برنامه ها میزد دیگه خبری نیست اما احساس میکنم که توی اجرای فرمانهای ساده، مثل باز کردن دفتر تلفن و تنظیمات و ... یک ذره! کندتر شده، البته اصلا زیاد نیست ولی خوب انتظار داشتم که نسبت به نسخه قبلی توی این کارها هم سریعتر عمل کنه... فکر میکنم مصرف باتری هم کمی بیشتر شده. و در نهایت چنتا اسکرین شات از محیط گوشی با اندروید 5.0.2

http://8pic.ir/images/imp8fgv3dy1wfp1x25pd.png
http://8pic.ir/images/zw61zehu8jf237hxpws0.png
http://8pic.ir/images/fphzee5tn8f7ztlg0mkh.png
http://8pic.ir/images/86t51wxfdg96qc12eof0.png
http://8pic.ir/images/q0sgqquda5n6yqlujfya.png
http://8pic.ir/images/twzr3fid5rsjet573tck.png
http://8pic.ir/images/6xsrnc2cznn0awrm69ea.png

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/26 برای من این مشکل بعد از آپدیت به وجود آورد، راه حلش هم خیلی سادست! پخش کننده موسیقی گوشیتونو باز کنید و بعد برید قسمت تنظیماتش و اکولایزر رو فعال کنید.

Samsung Galaxy E5 Samsung Galaxy E5

1394/5/26 به این مسیر برید، تنظیمات» امنیت» و آخرین گزینه یعنی پاک کردن اطلاعات ورود رو بزنید.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/22 واقعا نمیدونم هدفتون از این بازی با کلمات چیه!! کافی یه سری به خبر آپدیت گوشی های مختلف به آندروید ۵ یا هر واژن بالاتری بزنید ببینید که از واژه آپدیت استفاده شده و در موارد اندکی هم از واژه آپگرید استفاده شده... خبری رو هم که سایت سم موبایل در مورد تصاویر این گوشی با اندروید ۵ قرار داده، از واژه آپدیت استفاده کرده...
همه برنامه ها فضای رم رو اشغال نمیکنن من با تعداد برنامه های خیلی کمتر هم لگ و کندی رو توی این گوشی دیدم، چون برنامه هایی که رم رو اشغال میکردن بیشتر بودن. دوستانی هم اینجا اظهار نظر کردن که فقط چنتا از برنامه های اجتماعی رو نصب کردن و گوشیشون به هنگ کردن افتاده. من با یه مثال ساده مشکل این گوشی رو توی مدیریت رم توضیح دادم که با نصب یه برنامه اجتماعی چطوری توی اجرایی بازی به لگ زدن افتاد،(که نشون میده این گوشی نمیتونه برنامه در حال اجرا رو ببنده و حداکثر توانش رو برای اجرایی یک بازی سنگین به کار ببره) مثالی که هر کسی میتونه امتحان کنه. اما اگه شما میخوایین به طرفداری متعصبانه از سامسونگ ادامه بدین من دیگه هیچ علاقه ای به ادامه بحث با شما ندارم.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/21 دوست عزیز چطور میگید که اندروید جدید یک آپدیت نیست؟!! آپدیت یعنی به روز آوری و جدید شدن و متناسب شدن با زمان، حالا شما به عده ای از این به روز آوری ها میگید آپدیت به عده ی دیگه میگید جدید شدن! درسته که در برخی از این به روز اوری ها تغییرات بنیادی صورت میگیره و در برخی دیگه روی مشکل خاصی تمرکز میشه ولی در کل آپدیت هستن! همونطور که خودتون هم میدونید برای این موارد، در همه جا از واژه آپدیت استفاده میشه....
اندروید جدید همینطوری ساخته نمیشه!! با توجه به ورژن های قبلی ساخته میشه تا ویژگی های جدید و سازگاری بهتر و مشکلات کمتری داشته باشه... و شرکتها هم توی آپدیت گوشی هاشون سعی میکنن رامی رو برای اپدیت ارایه بدن که مشکلات خاص اون گوشی برطرف شده باشه ...مثلن همین مشکل هنگ کردن، اندروید 5 مدیریت رم بهتری رو ارایه میده و در نتیجه فضای خالی رم بیشتری وجود داره و شرکتها هم از ویژگی بهترین اسفاده رو میکنن تا در آپدیت گوشیهاشون به اندروید پنج هنگ و لگ کمتری مشاهده بشه و با ویژگی های جدید اندروید، کارایی گوشیهاشون بهتر بشه، از طرفی یه شرکت هم میتونه کوتاهی کرده باشه و مدیریت رم یک گوشی اونطور که باید صورت بگیره، انجام نمیشه، مثل مشکل هنگ کردن گلکسی اس6 که اونموقع یک آپدیت خاص برای مشکل هنگ کردن ارایه میشه.
البته اندروید جدید میتونه ویژگی هایی داشته باشه که به ضرر برخی گوشی ها تموم بشه مثل اشغال رم بیشتر اندروید 4 نسبت به 2.3 که این به اصطلاح پسرفت سعی شد در ورژنهای بعدی اندروید و با توجه به نیاز بازار اصلاح بشه. همونطور که خودتون مثال ویندوزی زدین منم یک مثال ویندوزی میزنم... یکی از بیشترین شکایات مربوط به ویندوز 8 تغیر منوی استارت بود که با اومدن ویندوز10 منوی استارت به حالت قبلی برگشت و سعی شدضعفهای ویندوز 8 رو نداشته باشه و نسخه بهتر و کاملتری نسبت به اون باشه.
اما در مورد هنگ کردن و مشکل دار بودن گوشی... اینکه گوشی من با نصب نرم افزارهای شبکه های اجتماعی به هنگ کردن میوفته و چون شما این برنامه ها رو نصب نمیکنید گوشی شما هنگ خیلی کمتری رو داره دلیل بر خراب بودن گوشی من نمیشه! همونطور که توی نظرات قبلیم گفتم این گوشی مشکل مدیریت رم داره و نمیتونه برنامه های باز رو ببنده و یک مثال هم زدم که با نصب نرم افزار فیسبوک، گوشی توی اجرای اسفالت هشت به شدت به لگ زدن افتاد. اگه شما هم این نرم افزارها رو نصب کنید فکر نمیکنم وضع برای گوشی شما متفاوت باشه. من الان حدود صد تا برنامه دارم که سه تا از اونا جزو برنامه های اجتماعی هست و مثلن اگه توی کروم تعداد صفحات کمی بالا بره شروع به لگ زدن میکنه...
البته من خیلی دنبال رام سیانوژن یا سایر رامهای کاستوم گشتم تا این وضعیت هنگ کردن بهتر بشه اما یک رام درست و حسابی نتونستم پیدا کنم و ناچاراً منتظر سامسونگم تا شاید با رام جدید وضعیت بهتر بشه و فقط برای اینه که دنبال آپدیت گوشیم هستم.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/20 مهمترین دلایل آپدیت رفع مشکلات گوشی و اضافه شدن امکانات بیشتر هست، نه نصب برنامه های بیشتر، همین الان حتی بعضی برنامه ها به خاطر ناسازگاری با اندروید ۵ نصب نمیشن. اما شرکت‌هایی که به مشتریان خود اهمیت میدن در سریعترین زمان ممکن جدیدترین آپدیت رو ارایه میدن تا مشکلات قبلی گوشی رو رفع کرده باشن و همینطور امکانات و امنیت بیشتری رو در آندروید جدید به کاربرانشون داده باشن. و کاربرها هم حق انتخاب دارن که با توجه به نیازشون انتخاب کنند.
وقتی این گوشی مشکل هنگ کردن و لگ زدن داره، چرا نباید کاربرا بخوان یک آندروید جدیدتر و همینطور مدیریت رم بهتری رو بجای مدیریت رم افتضاح این گوشی تجربه کنن؟! چرا نباید بخوان از یه سیستم عامل سازگارتر با سخت افزار گوشی خودشون و همینطور از یه سیستم‌عامل به‌روزتری بهرمند بشن؟!

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/17 فکر میکنم از این مسیر بشه فهمید
SETTINGS» more networks» mobile networks» network mode sim1
که وقتی روی network mode Sim کلیک میکنید، علاوه بر gsm و... باید LTE هم جزو گزینه هاش باشه.
لطفا یه نگاهی هم به میزان فضای خالی رم هم بکنید و بگید که چقدر فضای خالی رم داره و حدودا چنتا برنامه نسب کردید و همینطور اطلاعاتی در مورد سخت افزارش بدید، با استفاده از برنامه هایی مثل antutu یاaida64. چند وقت پیش که سایت سم موبایل در موردش نوشته بود فک کنم سی پی یوشو گفته بود ۳۲ بیتی هست و همینطور از گرافیک مالی استفاده میکنه و فقط همینا با g350h فرق داره البته با در نظر گرفتن آندروید ۵.

Samsung Galaxy E5 Samsung Galaxy E5

1394/5/17 سلام
آیا با آپدیت به اندروید 5 فضای خالی رم افزایش پیدا میکنه؟ اگه اینطوریه حدودا چقدر؟

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/16 این گوشی مشکل مدیریت رم داره! یعنی نمیتونه برنامه های در حال اجرا رو ببنده و به همین خاطر که مشکل هنگ و لگ توی گوشی به وجود میاد. یک مثال میزنم! من بازی آسفالت هشت رو نصب کردم و گوشی تقریبا روون تونست اجرا کنه و به غیر از یکی دو مرحله، بقیه مراحل رو کاملا روون اجرا کرد. بعدش برنامه فیسبوک رو نصب کردم، این برنامه حدوده۳۰ تا ۴۰ مگ از رم رو اشغال میکنه! بعدش خواستم آسفالت رو بازی کنم اما لگهای وحشتناکی توش به وجود اومد! یعنی تاچ ویز سامسونگ نمیتونه در حال اجرای یک برنامه سنگین، برنامه های دیگه رو بسته نگه داره! حتی وقتی هم که برنامه رو از توی تنظیمات توقف اجباری میکنی اما باز هم همین مشکل وجود داره! تنها راه حل هم همینه که برنامه هایی که رم رو اشغال میکنن رو پاک کنید، برنامه هایی مثل ویروس کشها که بدرد نخور هستن یا لانچرهایی که نصب کردین یا برنامه های مدیریت رم بدرد نخور و همین طور برنامه های اجتماعی بخصوص فیس بوک رو اصلا نصب نکنید البته لازم نیست که همه رو پاک کنید من الان سه تا از این برنامه های اجتماعی رو دارم و توی بازیهایی مثل کلش و آسفالت هم لگی نمیبینم. البته به برنامه هم ربط داره همینطور که گفتم فیسبوک فضای خیلی بیشتری رو نسبت به سایر برنامه ها اشغال میکنه(اگه مجبورین که این برنامه رو نصب کنید از ورژن لایت استفاده کنید که فضای خیلی کمتری رو اشغال میکنه).
پس این همه نظر مختلف در مورد هنگ این گوشی بخاطر متفاوت بودن گوشی ها نیست بلکه بخاطر ناتوانی این گوشی توی مدیریت رم هست. دوستانی هم که میگن تا حالا لگ و هنگ توی این گوشی ندیدن، کافیه یه سر به حالتHDR دوربین این گوشی بزنن و سعی کنن که عکسهای HDRبگیرن، اون موقع حتما لگ و کندی رو بخاطر پایین بودن رم این گوشی و همینطور مشکل مدیریت رم این گوشی میبینن.
یک راه دیگه هم برای لگ زدن کمتر این گوشی هست توی نظرات دیجی کالا دیدم که تاثیر زیادی نداره اما بی تاثیر هم نیست! برنامه greenify رو نصب کنید و برنامه هاتون رو وارد لیستش کنید، و بعد با یه کلیک میتوانید فورس استوب یا توقف اجباری همه برنامه هارو بزنید و رم آزاد بیشتری داشته باشید.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/13 برای گوشی من هم دو سه روز پیش اومد و بعد از آپدیت من هیچ تغییری ندیدم فقط چنتا برنامه مثل گوگل کروم و موزیک آپدیت شدن!! واقعا تاسف باره برای شرکتی مثل سامسونگ بعد از این همه مدت همچین آپدیتی میده! و فک کنم یه باگ هم بهش اضافه شد! اگه تصویر زمینه متحرک باشه و شما گوشی رو خاموش روشن کنی تصویر زمینه خود به خود عوض میشه و به حالت پیش فرض برمیگرده (البته چندان مهم نیست چون با توجه به رم پایینی که داره بهتره که اصلا از تصویر زمینه متحرک استفاده نشه). اما برنامه هایی که اپدیت شدن با این که اخرین ورژن نیستن ولی حجم کمتری رو نسبت به نسخه های موجود در گوگل پلی استور دارند، احتمالا این تنها مزت آپدیت هست!

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/8 به قول دوستمون به این مسیر برید
(که با خط آبی نوشته شده)settinges » accessibility « services
هر برنامه ای که زیر بخش سرویس قرار داره رو روشن خاموش کنید و بزارید خاموش بمونه برنامه هایی مثل security 360 یا اینکه برای من برنامه greenify بود. (با این کار اون برنامه از کار میوفته)
البته کیبورد های خیلی بهتری هم برای استفاده هست مثل کیبورد عالیه swiftkey و یا touchpal که با وجود روشن بودن اون گزینه هیچ مشکلی براشون پیش نمیاد و هچنین امکانات بیشتری نسبت به کیبورد سامسونگ دارند.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/5/3 من هم اوایل از رنگبندی عکسهای دوربینش خیلی ناراضی بودم و توی نظرات هم این نکته رو گفتم البته نظری که دادم ماله خیلی وقت پیشه! من هم اون اوایل snap camera رو نصب کردم و برای بهتر شدن رنگبندی تصاویرش میزان کنتراست رو یک درجه بالا بردم یعنی از روی پنج بردم رو شیش. اما بعد یه مدت به دوربین خود گوشی هم عادت کردم، فکر میکنم چون گوشی قبلیم اشباع رنگ بالا و خوبی داشت بخاطر همین این بنظرم بد اومد! در کل اونقدر ها هم بد نیست و احتمالا بعد یه مدت بهش عادت میکنید البته این گوشی زیر نور آفتاب رنگبندی خیلی خوبی رو ارائه میده.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/4/24 به این مسیر برید و تیک مربوط به آنتی ویروس مورد نظرتون رو بردارید.
settings » security » device administrators

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/4/20 من از روی اینکه گرند یا آنر فلان مشخصات رو روی کاغذ دارن حرف نزدم!! خودم گرند پرایم دارم و برادم آنر 4 سی داره... خودم با این دوتا گوشی کار کردم و بعد از مقایسشون با هم این چیزارو نوشتم.
قطعا گرند هم برتری هایی داره اما برتری های آنر خیلی بیشتره...
اما در مورد چیزهایی که گفتین: کیفیت واقعی دوربین! شما با دوربین آنر کار کردین؟! دوربین آنر هم کیفیت واقعی داره و همونطور که گفتم جزئیات رو بهتر از گرند ثبت میکنه و همینطور دریچه دیافراگم بزرگتری داره و توی شب بهتر عمل میکنه اما از نظر رنگبندی عکسها زیر نور افتاب پرایم برتره و همینطور فیلم برداری پرایم کاملا برتره. کیفیت ساخت عمری و بالا! پرایم یک بار از دستم افتاد و خیلی راحت اون رنگ کروم نوار حاشیه پرید! و همونطور که گفتم گرد و خاک رفته زیر صفحه تاچ!!!!! کدوم کیفیت ساخت!!؟
اکثر گوشی های میان رده و پایین رده بین تاچ و ال سی دی فاصله دارن تنها تفاوتی که توی سامسونگ دیدم این بود که صفحه تاچ بجای شیشه مثل اینکه از پلاستیکه چون به راحتی خم میشه و به نمایشگر میچسبه همین انعطاف پذیری باعث شده که توی گرند2 این دو صفحه خود به خود به هم بچسبن و مشکل ایجاد کنن چون موقع چسبیدن این دو صفحه به هم یک حالتی ایجاد میشه مثل اینکه اب رفته باشه زیر صفحه! البته امیدوارم این مشکل برای پرایم پیش نیاد ولی احساس میکنم که نسبت به اوایلی که این گوشی رو گرفته بودم انعطاف پذیری تاچش خیلی بیشتر شده! من یه گوشی قدیمی سونی داشتم که محال بود با فشار این دو صفحه رو به هم چسبوند چون تاچش اصلا خم نمیشد. اما نمیدونم که هواوی یکسره هست یا نه ولی تاچش اصلا خم نمیشه.
قبول دارم که چیپ سامسونگ بهتره و نسبت به هواوی کمتر داغ میکنه اما هواوی قوی تره.
من سامسونگ گرفتم چون شنیده بودم که هواوی بعده یه مدت کند میشه اما این پرایم بود که بعد یه مدت به لگ افتاد. پیشنهاد میکنم که هر کسی الان گوشی میگیره حداقل با رم 1.5 بگیره که با آپدیت برنامه ها مثل پرایم به لگ نیوفته. البته با هواوی که رم یک داشته باشه کار نکردم و نمیدونم که چطوریه.
رابط کاربری سامسونگ شاید بی نقص باشه اما از ورژن ساده و کم حجم تره تاچ ویز روی پرایم استفاده شده(مثلا موقع جابجایی بین صفحات هوم، تصویر زمینه پشت ثابت میمونه و جابجا نمیشه) تجربه ای که من داشتم این بود که آنر برتره... توی هواوی حتی میشه دسترسی برنامه ها به اینترنت رو هم محدود کرد(هم از طریق وای فای و هم اینرنت سیم کارت) که برام خیلی جالب بود.
حتی میشه دیتای بازی و برنامه ها رو به مموری انتقال داد.... در کل با توجه به تجربه ای که داشتم برتری های هواوی بیشتر بود.

Samsung Galaxy Grand Prime Samsung Galaxy Grand Prime

1394/4/20 گرند پرایم هم مثل آنر 4سی ، 4 جی نداره، اون مدلهایی که 4 جی دارن اصلا وارد ایران نشدن.
از لحاظ سخت افزاری، یعنی سی پی یو و جی پی یو یا همون پردازنده گرافیکی و همینطور رم، آنر کاملا برتره و گرند پرایم هیچ حرفی برای گفتن نداره و کاملا کم میاره. بخصوص از لحاظ میزان فضای خالی رم که برای آنر بالای یک گیگه و پرایم حدود دویست و پنجاه مگه! و این باعث میشه که گرند مدام توی کارای سنگین توی لگ و هنگ باشه و آنر کاملا روون باشه و کار کردن باهاش لذت بخش باشه! صفحه نمایش آنر هم بهتره هم از لحاظ جنس صفحه که آی پی اس هست و نسبت به تی اف تی که دیگه قدیمی شده بهتره و هم رزولوشن بهتری داره، درسته که تی اف تی استفاده شده در پرایم جزو تی اف تی های خوب محسوب میشه اما هرچی باشه تی اف تیه! و رقیباش اکثرا از ای پی اس استفاده میکنند. و این باعث میشه که جلوی اونا کاملا کم بیاره! والبته نکته دیگه ای که باید بهش اشاره کنم آب بندی ضعیف پرایمه! طوری که الان چنتا دونه گرد و غبار رفتن زیر صفحه تاچ! یعنی بین صفحه تاچ و نمایشگر که اعصاب خورد کنه!
از لحاظ دوربین باید بگم که عکسهای گرفته شده با دوربین آنر جزئیات بیشری رو توی زوم صد در صد نشون میده یعنی حتی با زوم بیشتر روی عکسهای آنر، باز هم جزئیات بیشری نسبت به پرایم معلومه. رنگ بندی عکسهای پرایم زیر نور افتاب بهتره اما توی نور مصنوعی برعکس! این آنره که رنگبندی بهتری داره و همینطور توی شب آنر به لطف دریچه دیافراگم بزرگتر عکسهای روشنتری میگیره در کل دوربین جفتشون متوسطه و هیچ کدوم عالی نیستن و امکانات کمی دارن امکاناتی که با نصب نرم افزارهای مختلف هم جبران نمیشه مثله نبود لرزشگیر دست! اما فیلم بردای آنر ضعیفه! و گرند پرایم فیلم های خیلی خوبی میگیره و بهتر از آنر عمل میکنه.
باتری گرند کمی بهتره. و مشکلی که آنر داره اینه که زود داغ میکنه حتی موقع فیلم برداری هم داغ میکنه!
در کل پیشنها من آنر 4سی هست. ولی باز هم ببینید که با توجه به نیازهاتون کدوم بیشتر به دردتون میخوره.
موارد 1 تا 40 از مجموع 69 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا