مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : شهرام ن
  • تاریخ عضویت : 1393/3/1
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/3/2 چشم ، تو اولین فرصتی که این دوستم رو ببینم اسکرین شات میگیرم براتون که خودتون ببینین ، در مورد انجمن بلک بری واقعی هم من منظورم شما نیستین ، اما یه سری فروشنده به اسم شما دارن 2 مخصوص vodafon رو میفروشن . در ضمن تو خود سایت بلک بری هیچ چیزی در مورد cpu و اینها نزده و امکان نداره یه محصول که روی فروشش تو خاورمیانه و آفریقا حساب شده با سخت افزار تقلبی بدن بیرون ، حالا براتون اسکرین شات میذارم که باور کنین همه 1 ها هم کوالکوم هستن ، ولی شما با خیال راحت 1 مکزیک بگیرین ، باور کنین من نه فروشنده موبایل هستم و نه خیری از 1 میبرم ، من نماینده لپتاپ hp تو تبریز هستم . تو پروفایلم شماره و آدرس و همه چیز شرکتم رو هم نوشتم . اعصابم به خاطر این خورد شده که 2 ماه دنبال 2 گشتم و آخرش هم با هزار بدبختی تونستم یه دست دومش رو بگیرم و بعدش دیدم هیچ تفاوتی با نو گارانتی دار 1 نداره و تازه موقع خاموش کردنش هم آرم vodafon میندازه و اون طرفی که گرفته بوده فاکتور داشت که 1200 خودش خریده بوده .
تا وقتی من بتونم عکس بذارم خواهش میکنم هر کدوم از دوستان که 1 داره خودش یه اسکرین شات بگیره و بذاره که همه ببینن و خیال شون راحت شه .

BlackBerry Z10 BlackBerry Z10

1393/3/1 توجه !!!!!!
خیلی مهم !!!!!!!!

گوشی های موجود و قابل خرید که همه stl100-1 و همه آنلاک فکتوری هستن از نظر سخت افزاری و قدرت و کارایی هیچ فرقی با stl100-2 ندارن و این مطالبی رو که cpu و گرافیک شون ضعیف تر هست رو یه سری برای اینکه بتونن گوشی های stl100-2 شون رو که آنلاک فکتوری نیستن( و به قیمت ارزون تر از vodafon خریداری شدن ) بفروشن .
اگه قصد خرید این گوشی رو دارین یه stl100-1 تولید مکزیک بگیرین و حالشو ببرین
من 2 ماه دنبال stl100-2 بودم و آخرش یه دست دومش رو 800 تومن تونستم بگیرم ، یکی از دوستانم هم رفت و stl100-1 نو رو به قیمت 750 تومن گرفت ، با برنامه های cpu-z و gpu-z هر 2 تا رو تست کردیم ، هیچ فرقی ندارن ، مال 1 هم دقیقاً Qualcomm Snapdragon S4 Plus و Dual-Core Krait بود و میتونم یه screen shot هم بگیرم و براتون بذارم ، یه تعداد به اسم انجمن بلک بری ایران یه سری 2 لاک شده رو وارد کردن و خودشون آنلاک نرم افزاریشون کردن و به قیمت 1200 فروختن ، همه این شایعات هم کار اونهاست ، این مطلب رو هر چند روز یه بار کپی میکنم که بقیه دوستانی هم مثل من دنبال این گوشی بودن بخونن و گول نخورن و وقتی نتونستن 2 پیدا کنن تو ذوق شون نخوره و از خرید این گوشی فوق العاده پشیمون نشن .
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا