مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : ehsan v
  • تاریخ عضویت : 1392/10/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 7

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/7/16 نه دوست عزیز کلا blue light filter خاموشه، گارانتی هم بردم و با یک اس۸ و یک اس۸ پلاس دیگه امتحان کردنو دیدن که حق با منه اما زیر بار برای تعویض گوشی نرفتن، حتی یه فُرمِ تعویض پُر کردم که برای خود کمپانی سامسونگ بود به زبان انگلیسی، که باز ۲ ساعت هم گوشی پیششون نموند و تماس گرفتن بیا گوشیتو ببر نمیتونیم تعویض کنیم. منم با کلی بحث و اعصاب خردی گوشیمو گرفتم. الانم از تنطیمات قرمزی رو تا حد زیادی کم کردم و قسمت cool رو هم یه درجه به سمت cool کم کردم. دیگه فعلا عادت کردم بهش، یکم بهتر شده در این حالت. بازم مرسی از توضیحاتتون.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/7/9 نه دوست عزیز مشکل فراتر از تنظیمات رنگ هستش. صفحه کاملا به قرمزی میزنه و بعد از کلی سرچ متوجه شدم که این مشکل واقعا وجود داره و خیلی ها باهاش مواجه شدن، و خود سامسونگ هم گفته گوشی هایی که بعد از آپدیت باز هم این مشکلو دارن پس میگیره. من هم آپدیت کردم و باز قرمزه، صورت افراد توی عکسها کاملا سُرخه. همه چیه گوشی فوق العادست اما این قرمزی صفحه نمایش به شدت حال گیریه و توی ذوق میزنه. دوشنبه میبرم همراه سرویس و باید تعویض کنن گوشیو.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/7/8 دوستان ممنون میشم سوالمو که راجع به قرمزی صفحه نمایش هست رو پاسخ بدید.

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/7/7 سلام دوستان، گوشی اس۸ من که تازه خریدمش ۲ تا مشکل داره، ممنون میشم کامل راهنماییم کنید. یکی اینکه گلسی که انداختم باعث ضعیف شدن تاچ گوشی شده، مثلا موقع تایپ دکمه های سمت قسمت اج (خمیده) دیر تر عمل میکنن یا باید بیشتر فشار بدم دکمه رو، یا قسمت استَتِس بار که از بالای صفحه باید به پایین لمس کنیم گاها باید چند بار این کارو انجام بدم تا عمل کنه. مشکل بعدیم اینه که احساس میکنم صفحه نمایش کمی به زردی میزنه، و رنگ های قرمز یکم به نارنجی تمایل دارن، این هم میتونه بخاطر گلس باشه ؟ یا بخاطر سوپر آمولد هستش ؟ ممنون میشم به همه‌ی سوال هام جواب بدید و راه حلی هم اگر دارید بگید. مرسی

Samsung Galaxy S8 Samsung Galaxy S8

1396/7/6 سلام دوستان
من امروز اس۸ خریدم، و یک سوالی داشتم، ممنون میشم راهنمایی کنید، من یک گلس جنس خوب انداختم رو صفحه که فروشنده گفت مورد تایید سامسونگ هستو قاب که بذاری بالا نمیاد لبه هاش، حالا همه چیز خوبه فقط یه مشکلی که احساس میکنم اینه که سمت راست گوشی نزدیک قسمت خمیده احساس میکنم یکم تاچ گوشی ضعیفه، مثلا موقع تایپ سه چهار بار بعضی وقتا باید دکمه بک رو بزنم تا عمل کنه، میخوام بدونم مشکل از چیه ؟ بخاطر گلس تاچ گوشی ضعیف تر میشه ؟ یا آپدیت باید بکنم گوشیو ؟ چون هنوز آپدیتی نکردم. ممنون میشم راهنمایی کنید کامل، مرسی.

Samsung Galaxy A3 Samsung Galaxy A3

1394/3/23 من به شخصه A3 رو ترجیه میدم، به این علت که A3 رو برای سوشال نتوورک و تکست دادن میخوام و کانفیگِ بهتر برام اهمیتی نداره، و ابعاد و باریکی و سَبُکی برام اولویت هست که تو این زمینه A3 بهترین هست تو این رنجِ قیمت.

LG Nexus 4 E960 LG Nexus 4 E960

1393/10/10 یک ماهی میشه گوشیمو به اندروید ۵ آپدیت کردم همه چیز فوق العاده شده، بهترین ورژنِ اندروید تا به امروز !
موارد 1 تا 7 از مجموع 7 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا