مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : علیرضا ب
  • تاریخ عضویت : 1392/8/16
  • تعداد نظرهای داده شده : 2

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/9/6 درود دوستان
من فقط خواستم به یه نکته بسیار مهم اشاره کنم که هیچ کس توی نظرات هیچ کجا بهش اشاره نمیکنه. موضوع سلامتی! همون طور که میدونید امواج موبایل برای بدن انسان بسیار سرطانزا هست و باید بدونید که نرخ جذب ویژخ یا (SAR) که در این سایت در انتهای مشخصات گوشیها اومده نشون دهنده این موضوع هست که هر چقدر عدد کمتری باشه، نشون دهنده این هست که اون گوشی ضرر کمتری داره. بهتر هست استاندارد اروپا را در این مورد به عنوان شاخص در نظر بگیرید. این یکی از مشخصات گوشی هست که هیچ کس به آن توجهی نمی کند که مطمئن باشید در دراز مدت بسیار تاثیرگذارتر از پردازنده و صفحه نمایش گوشی هست! البته باید خدمتتان عرض کنم خوشبختانه این گوشی در مقایسه با بقیه گوشی ها و حتی برندهای معروف جهان مثل آیفون، نرخ جذب ویژه رویایی دارد و بسیار کمتر از حداکثر مقدار مجاز می باشد!
این پیام من جهت بالا بردن اطلاعات عمومی و اشاره به یکی از شاخصهای بسیار مهم بود که دوستانم از این به بعد به عنوان یکی از فاکتورهای انتخاب گوشی مد نظر قرار بدند.
هر کس که موافقه یه تایید بده. در ضمن اولین ارسالم در این سایت هست. با سپاس از ادمین محترم.

Samsung Galaxy Note 3 N9000 Samsung Galaxy Note 3 N9000

1392/8/16 داداش درسته. اصلا باید داغ بکنه. شما حساب بکنید که سی پی یوهای این چنینی در لپ تاپ و کامپیوتر با فن خنک میشن با این وجود داماشون بسیار بالا هست. حالا اینکه سی پی یو در این حد قوی توی بازیهای سنگین یه کم داغ بکنه طبیعی هست و نشان دهنده قدرت پردازش بالای سی پی یو هست.
موارد 1 تا 2 از مجموع 2 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا