مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مسعود م
  • تاریخ عضویت : 1392/8/2
  • تعداد نظرهای داده شده : 6

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد

Samsung Galaxy S20 FE Samsung Galaxy S20 FE

1399/10/9 دوستان بعد از یک هفته تست کامل و کارکردن با گوشی نظرم رو میگم

گوشی موقع استفاده از دوربین، نت گوشی و یا کارهای سنگین داغ می کنه ولی برای من که بازی نمی کنم و خیلی هم داغ شدنش تا زمانی که روی کارکرد اثر نذاره مهم نیست، فرقی نداره. ضمنا من قبلا گلکسی اس 5 و اس 6 هم داشتم و اوناهم همین حالت رو داشتن البته اینم یکم زیادتره.
مشکل صفحه نمایش نداشتم تا الان و خیلی عالی کار می کنه.
باطری یکی دو روز اول خیلی زود از 100 درصد میرسید به 80 درصد ولی الان بهتر شده و تقریبا از صبح تا شب نصفه می شه. فکر کنم یه چندباری که شارژ و تخلیه بشه دقیق تر نشون بده.
دوربین واقعا عالیه. با گلکسی اس 20 و آیفون 11 پرو مکس هم مقایسه کردیم واقعا چیزی از اون دو تا کم نداشت و کاملا قابل رقابت بود خصوصا که عکاسی حالت شبش از هر دوی اون گوشی ها به مراتب بسیار بهتر بود.
نبود یه شارژر 25 واتی توی جعبه واقعا حس میشه. برای شارژ باید یک ساعت و نیم منتظر بمونید که البته با هزینه حدود 400 تومن می تونید یه شارژ 30 وات خوب بخرید و این مدت رو به 50 دقیقه کاهش بدید.
سنسور اثر انگشت واقعا بده. حداقل دو سه بار باید انگشتتون رو بذارید تا بشناسه. البته محافظی که از کارخونه روی صفحه بود رو چون هنوز فرصت نکردم براش محافظ بخرم بر نداشتم شاید علتش اون باشه.

گوشی بسیار سریع و روان هست و هیچ گونه لگی در کارکردش حتی وقتی بسیار داغ شده هم نداره.

ضمنا من حالت پاور سیوینیگ رو هم روشن کردم و هیچ مشکلی توی کارکرد گوشی بوجود نیامد ولی باتری حدود 30 درصد بهتر مصرف میشه و تقریبا هر دو روز شارژ می کنم.

Samsung Galaxy S20 FE Samsung Galaxy S20 FE

1399/10/3 از نظر ظاهری و صفحه نمایش گوشی S10+ یک سر و گردن از این بالاتره.
از نظر پردازنده و دوربین این مدل بهتره

Samsung Galaxy S20 FE Samsung Galaxy S20 FE

1399/10/3 سلام
من دیروز مدل 4G اش رو با گارانتی داریا همراه از بازار تهیه کردم و تقریبا 10 ساعت مداوم باهاش کار کردم تا تمام اپلیکیشن هام رو منتقل و تست کنم.
هیچ مشکلی در تاچ گوشی وجود نداشت و تمام قسمت ها به خوبی کار می کنن.
البته کاستی هایی هست که اونم با توجه به قیمت قابل درکه.
1- شارژ موجود در جعبه شارژ 15 واتی است که با وجود ساپورت شارژ 30 واتی از طرف گوشی، خیلی جالب نیست.
2- هندزفری و گارد محافظ ژله ای در جعبه گوشی وجود نداشت.
3- عرض گوشی نسبت به طولش به نظرم یکم کمه. گوشی به زیبایی سری S20 نیست.
4- حسگر اثر انگشت خیلی سریع نیست. من قبل از این گوشی، نوکیا 8 داشتم جالبه که هم شارژرش قوی تر بود هم حسگر اثر انگشتش واقعا سریع تر بود.
5- مصرف باتری با اینکه من حالت 60 هرتز صفحه نمایش رو فعال کردم زیاده و بدون کارکرد ساعتی 3 درصد کم می کنه البته آلویز آن دیسپلی و وای فای هم روشن هست. این مورد هم در گوشی نوکیا 8 اصلا وجود نداشت.
6- کمی سنگینه و خیلی به خاطر طول زیادش خوش دست نیست (البته نظر شخصی منه)
7-

و اما مزایا :
1- صفحه نمایش واقعا عالی داره
2- دوربین فوق العاده دار که عکاسی در شب که سخت ترین عکاسی برای گوشی هست رو عالی انجام میده
3- تاچ فوق العاده روان و خوبی داره (که البته این مزیت نیست وظیفه گوشیه !)
4- قابلیت تشخیص چهره اش خوبه و خیلی سریع عمل می کنه.
5- با شارژر 30 واتی کمی بیش از یک ساعت برای شارژ کاملش بسه.

نتیجه گیری :
من تعصبی رو برندهای گوشی ندارم و تا امروز از برندهای اپل، سامسونگ، نوکیا و HTC استفاده کردم. اگر با تجربه دیشب تا حالا می خواستم مجدد تصمیم بگیرم شاید گوشی می 10 رو انتخاب می کردم با 4 تومن هزینه بیشتر گوشی زیباتر و پشتیبانی از 5جی رو داریم علاوه بر اینکه شارژ و باطری بهتری بهتون سرویس می ده. البته برای فروش قطعا گوشی سامسونگ رو بهتر می خرن. اگر به فکر فروش بعدش هستید همین گوشی گزینه ی خوبی خواهد بود.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/9/20 سلام
از سه تايي كه گفتيد هندزفري و بلندگوي تماس تلفني رو دو داره ولي چراغ نوتيفيكيشن نداره.يعني فكر كنم كلا n5100 ها چراغ نوتيفيكيش ندارند.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/9/18 با سلام
من این تبلت رو بعد از حدود 3 ماه تحقیق و بررسی کامل مدلهای مشابه مثل Fujistu M532 - Lenovo 6000 - Sony Xperia S و حتی Ipad Mini و Ipad 4th انتخاب کردم و الان حدود سه روزه که خریدمش . تقریبا تمام انتظاراتی که داشتم رو جواب میده . خصوصا وجود قلمش خیلی امکان خوبیه که در برندهای دگه وجود نداره . البته اگر صرفا برای تماشای فیلم و بازی می خواید بخرید به نظر من فوجیتسو استایلیک 532 بهتره ولی اگر حمل و نقل اش هم براتون مهمه و می خواید برای مطالعه کتاب هم استفاده کنید این تبلت یه تبلت ایده آله. خصوصا ابعادش واقعا مناسب این کاره ( البته Ipad Mini ابعاد بهتری برای مطالعه داره ولی عم گارانتی مناسب ، قیمت بالای مدل سیم کارت خور و عدم وجود قلم باعث میشه که از گردونه خارج بشه ! )
البته بحث قیمتش هم برام مهم بود به همین دلیل صبر کردم تا به یه قیمت معقول برسه و بعد خریدم . من این تبلت رو 16 آذر از مجتمع پگاه اصفهان با گارانتی هماهنگ ویکسال بیمه ایران (که فعلا مثل اینکه تنها گارانتی رسمی این تبلت هست که در بازار به صورت فراوان توزیع شده ) خریدم به قیمت 1310 هزار تومان . که با یک بوک کاور و یک محافظ صفحه مبلغ نهایی شد 1370 تومان .
البته اگر در بازار با این قیمت گیر نیاوردید ، یک سایت معروف اینترنتی هم هست که داره با قیمتی نزدیک به همین قیمت با گارانتی هماهنگ این تبلت رو میفروشه . برای اینکه تبلیغ نشه اسمش رو نمیگم ولی معروف ترین سایت فروش تجهیزات الکترونیکی ایران هست !
باتری اش هم اگر از Wifi استفاده کنید نزدیک 7-8 ساعت و اگر نکنیدبین یک تا دو روز دوام میاره و البته قابلیت پخش موسیقی تا 97 ساعت رو هم به صورت ممتد داره ! شارژ هم خیلی سریع میشه . تبلت من با 10 درصد باتری باقیمانده در کمتر از ساعت کامل شارژ شد .
مهم ترین چیزی که توی این تبلت به چشم می خوره اینه که بر خلاف قلم های دیگه ، قلم این تبلت این امکان رو به شما میده که موقع نوشتن ، دستتون رو روی صفحه تکیه بدید که در سایر تبلت ها که قلم های جداگانه براشو میخرید باید یا چیزی زیر دستتون باشه که صفحه رو لمس نکنه یا از برنامه های خاصی استفاده کنید تا اون قسمت از صفحه که دست روش قرار میگیره رو سنس نکنن و این مورد توی این تبلت واقعا عالی کار می کنه ، علاوه بر اون این قلم امکان تشخیص فشار رو هم داره . یعنی هرچی بیشتر روی صفحه فشار بدید خطی که رسم میشه ضخیم تره .
من فکر می کنم با توجه به قیمت اصلی این تبلت به دلار که حدود 500 دلاره ، لااقل تا عید دیگه تغییر محسوسی در قیمتش نداشته باشیم ، احتمالا حداکثر میتونه بین 20 تا 60 تومن دیگه کاهش داشته باشه .
البته احتمالا تا عید مدل جدیدترش هم میاد که اگر بیاد هم قیمتش بالای 1900 هزارتومان میشه و دیگه به صرفه نیست.

Samsung Galaxy Note 8.0 N5100 Samsung Galaxy Note 8.0 N5100

1392/9/12 همین الان سایت Rayansaba.ir بدون گارنتی 16 گیگش رو میده 1188 تومن که اگه بیمه و گارانتی هم بخواید 50 تومن اضافه میشه . البته من زنگ زدم گفتن گارنتی اش گارنتی نگینه . نمی دونم چه گارانتی ای هست ، احتمالا از این شرکتیاس ولی بالاخره بعض هیچیه !
دوستان کسی اطلاع نداره این تبلت قراره مدل جدیدترشم بیاد یا نه ؟
موارد 1 تا 6 از مجموع 6 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا