مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمود ص
  • تاریخ عضویت : 1392/6/8
  • تعداد نظرهای داده شده : 3

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/6/12 سلام، مرسی از هومن عزیز بابت توضیحات فوق العادش. روشی هم که برای خلاصی از باگ صفحه نمایش گفتن خیلی خوبه، چون برای منم پیش اومد یه بار که البته از کنار قسمتی که مموری می خوره، ریست سخت افزاری کردم. اما این نکته خیلی خوب بود.
یه سوال؟ کسی میدونه لوازم این گوشی اومده ایرا یا نه؟ منظورم داک شارژر و هندزفریی مخصوص خودشه که سونی با این گوشی معرفی کرد؟

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/6/9 در مورد نگه داشتن شارژ من هر بار که به قسمت مصرف باتری تو تنظیمات میرم حداقل 80 درصد مصرف برق رو صفحه نمایش مصرف کرده در صورتیکه من همه جور کاری باهاش انجام میدم مثل وب گردی و کمی هم بازی. خوب یه نتیجه میشه گرفت و اون اینکه همون طور که در مورد اسنپ دراگون 800 گفته میشد و بهینه شدن فوق العادش در مصرف انرژی ، این واقعا درسته. بیشترین مصرف انرژی مال صفحه نمایشه و این منطقیه برای یه صفحه فول اچ.دی.6.44 اینچی. اما نکته اینجاست که این صفحه بزرگ ناخودآگاه ادمو قلقلک میکنه بیشتر از یه گوشی در حالت نرمال ازش استفاده کنه(چون این یه فبلته نه تبلت!) و نهایتا آدم احساس میکنه نسبت به انتظارش از یه گوشی خیلی زودتر باتری خالی میکنه. البته این توضیح کاملا حسی بود و یه تجربه شخصی. من شخصا منتظرم داک شارژرش بیاد که در اون صورت به جای گذاشتن رو زمین میشه همیشه روی اون گذاشت و دیگه حس شارژر زدن و کندن نداره چون مغناطیسیه و راحت میشه روش گذاشت و برداشت.
در مورد نوشتن با مداد و غیره هم باید بگم زیاد نمیشه روش حساب کرد چون باید نوک بیشتر از یه میل داشته باشه که من به سختی گیر اوردم دور و بر خودم و مثلا با چیزایی که جواب میداد مثل کلید ، من جرات نکردم زیاد بکشمش به صفحه از ترس خط افتادن، چون اسکرین گارد هم نزدم. در کل به نظرم یه چیز کار امد نیومد. اما اگه مداد مناسبو پیدا کنید و فارسی بنویسید ، تشخیص کلمات در فارسی بسیار با دقت بالایی انجام میده که واقعا عالی بود(و اینکه ساپورت زبان فارسی داشت خیلی تعجب کردم)
یه نکته مهم: اگه دوربین یکی از اولویت های شماست، این فبلتو فراموش کنید. کلا در عکسهایی که میگیره نویز بیش از انتظاره، البته برای من که از آیفون 4 به این کوچ کردم.
و در آخر اینو بگم که این فبلت خیلی سریع دل آدمو بدست میاره و به خودش وابسته می کنه. اینو همه کسایی که باهاش کار کردن گفتن. نازکی ، در کنار صفحه بزرگ و رنگهای دلنشینش، به شدت دلبرانه و دوست داشتنیه.

Sony Xperia Z Ultra Sony Xperia Z Ultra

1392/6/8 خوب بالاخره این گوشیو با کلی خوندن کامنتهای دوستان دیگه خریدم اول اینکه از آقای هومن و آدریان بخاطر توضیحات خوب و کاملشون تشکر می کنم و نظر خودمو در مورد این فبلت میگم البته بعد از یک روز کار.
اول اینکه این اولین تجربه اندرویدی منه بعد از مدتها استفاده از آی او اس و باید بگم تجربه فوق العاده ای هستش مخصوصا بعد آپدیت با نسخه 14.1. B.1.510
همه منو نرم و کاملا روون. به جرات میتونم بگم از سویچی که کردم از آیفون به این فبلت واقعا راضیم. هیچ کدوم از مشکل هایی که در مورد این فبلت گفتن من برخورد نکردم باهاش ضمنا مدلی که من گرفتم 6802 هستش و بعد از تحقیق فهمیدم که تنها تفاوتش با مدلهای دیگه آینه که 4جی نداره که اونم تو ایران هیچ کاربردی نداره و توی خارج از ایران هم تکنولوژی جدیدیه.
فقط موقع آپدیت یه مشکل با ویندوز 8 داشتم و اونم این بود که انگار تند تند قطع و وصل می شد با یو اس بی. البته نمی دونم با ویندوز های دیگه هم این مشکل هست یا نه اما من بعدش به مک بوکم وصل کردم و همه چیز به نرمی و خوبی تمام پیش رفت. البته حجم آپدیت خیلی زیادبود واسه همین یه شب تا صبح گذاشم. بعد از آپ یت واقعا همه چیز تغییر کرده بود با یه اینترفیس خیلی مدرن و با کیفیت صفحه نمایش خیلی عالی روبرو شدم. واقعا سورپرايز شدم.
در مورد سایزش هم اینو بگم که اگه مثل من خوره اینترنتو شبکه های اجتماعی هستین هرگز این فبلتو از دست ندین لذتی که در فیس بوک گردی با این فبلت تجربه کردم با مک بوک پرو رتینام هم قابل قیاس نیست. عالیه.
یه نکته هم راجع به فلش: من یه دوربین نیکون دی 7000 دارم اما به جرات میگم هرگز از فلشش استفاده نکردم چون معتقدم فلش نابود کننده عکسه. ترجیح میدم عکسم تاریک و پر نویز باشه اما اونجوري تخت و دو بعدی نباشه. اینو برای توجیح کمبود فلش دراین فبلت نگفتم صرفا تجربه شخصی من به عنوان یه عکاس نیمه حرفه ای گفتم.
قبل از خرید این فبلت بین اچ تی سی وان و اس 4 و با کلی مطالعه نظرات و کار با اون گوشی ها دلمو به دریا زدمو اینو گرفتم. و باید بگم کاملا راضیم.
موارد 1 تا 3 از مجموع 3 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا