مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : آرش آ
  • تاریخ عضویت : 1392/3/29
  • تعداد نظرهای داده شده : 5

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد

HTC One S HTC One S

1392/8/1 آقا سجاد ممنون از متانتتون در جواب دادن. محل کار من یک بیمارستانه که مجبورم به دفعات زیاد برم رادیولوژی که توی زیرزمینه و اونجا سیگنال آنتن کلا کمه ولی برای موبایلهای همکاران دیگه در اونجا مشکلی نیست و حتی یکی از کارمندای اونجا One V داره و آنتن میده هرچند سیگنالش ضعیفه. توی ساختمون وزارت بهداشت هم که توی شهرک غربه، همین مشکل رو داشتم. همکار سابق دیگری هم دارم که اون هم مشکل مشابهی داره. اخیرا مسافرت رفته بودم که باز یک جاهایی که بقیه آنتن ضعیف داشتند، موبایل من آنتن نداشت. سیم کارتم هم پانچ نیست و میکروسیمکارت گرفتم. ایشالا برای بقیه همیشه خوب باشه.

HTC One S HTC One S

1392/7/30 خواهرم من One S دارم و آنتن دهیش آبروی منو توی محل کار برده. همه موبایلها توی جاهایی که سیگنال آنتن ضعیفه، آنتن دارند غیر از این موبایل. الان دو ماهه من این موبایل رو دارم و حاضرم بفروشم، تا 400 تومن هم روش بذارم، یه سامسونگ S4 mini بگیرم . من که قبل از خرید حسابی هم سرچ کرده بودم ولی کسی به این مشکل اشاره نکرده بود. مشکل هم فقط گوشی من نیست چون یکی دیگه از دوستانم هم همین مشکل رو داره. ایشالا تصمیم درست رو بگیری!

HTC One S HTC One S

1392/7/30 آنتن دهی One S خوب نیست. من سیم کارت همراه اول دارم و یکی از دوستانم هم همینطور!

HTC One S HTC One S

1392/7/30 درباره XL نمیدونم ولی آنتن دهی One S خوب نیست. توی محل کارم جاهایی که تقریبا همه موبایلها آنتن دارند (سیگنال ممکنه ضعیف باشه)، موبایل من آنتن نداره. یکی دیگر از دوستانم هم از این موبایل داره و همین مشکل در جای دیگه ای واسش ایجاد شده. بقیه چیزاش خوبه ولی کار اصلیشو (آنتن دهی) نمیتونه درست انجام بده. تصمیم با خودته!

HTC One S HTC One S

1392/3/29 سلام به دوستان خصوصا پاهای ثابت این صفحه که همه رو راهنمایی می کنند.
من مدل 520 ساخت تایوان (سری FA33) گرفتم با گارانتی پارس کامتل مشکی 1170000 تومن. با AnTuTu بنچمارکش شد 10770
با اجازه بزرگان قوم، چند نکته ای که در این مدت متوجه شدم رو خدمتتون میگم:
من قبل از این یک موبایل معمولی (Sony Ericsson C902) داشتم و الان تنها معضلی که تو این دو هفته با این موبایل جدید داشتم، باطریه که ایشالا عادت می کنم. فقط برای اطلاع دوستان، در این وبسایت:
http://narenji.ir/-narenji-sections-28/31-frequancy/2559-15-tips-to-increase-battery-life
یکسری نکات برای افزایش کارایی باطری اومده که شاید براتون مفید باشه مثل کم کردن نور صفحه، استفاده از پس زمینه مشکی برای صفحه نمایشهای AMOLED و ...
درباره آنتی ویروس، من Comodo Mobile Security رو نصب کردم که به نظرم هم روونه و هم منوهاش ساده است و یک خصوصیت دیگه ای که داره، خصوصیت ضد سرقت هست که شما رمزی رو در قسمت ضد سرقت این آنتی ویروس می نویسید که اگر سیم کارت موبایل عوض بشه، تا زمانی که رمز را وارد نکنید، موبایل فعال نمیشه. البته چند تا آنتی ویروس دیگه هم این خاصیت رو دارند مثل Lookout
یک نرم افزار مفید دیگه DX Toolbox هست که یک نرم افزار مدیریت سیستم هست و من ازش واقعا راضیم که بهینه سازی و مدیریت سیستم را با منوهای خیلی آسان میتونید انجام بدید. نرم افزارهای مدیریت سیستم دیگری هم هست ولی این به نظرم جالبتر اومد. امتحانش کنید.
اگر نیاز به یک نرم افزار مدیریت فایل (file manager) داشتید، نرم افزار File Expert بد نیست.
موارد 1 تا 5 از مجموع 5 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا