مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : Soheil S
  • تاریخ عضویت : 1392/3/17
  • تعداد نظرهای داده شده : 8

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/31 سلام دوست عزیز.ممنون از وقتی که واسه جواب دادن به من گذاشتین.
ببینین دوست عزیز شاید تو ی کل s3 ها چهار یا پنج اینطوری شدن یا ایفون یه بار براش همچین اتفاثی افتاده.ولی تو همین پیج چند نفر مشکلات این گوشیو گزارش کردن.در مورد اسپیکر هم نیاز ها فرق داره و حق باشماست.ببین دوست عزیز اکسپریا زد فقط دو هفته پرچمدار اندروید بود که بعدش اچ تی سی وان اومد با snapdargon600 پس میشه نتیجه گرفت سونی می تونست سخت افزار یه نسل جدیدتر استفاده کرد درمورد jdc و sharp هم شما درست می گی ولی به هر حال کسی که میره بالاترین گوشی سونی رو می خره یه حس بدی بهش دست می ده که بدونه اون گوشی دو مدل داره و شاید یکی از اون یکی بهتره باشه چون هیچوقت حس بهترینو داشتنو نداره.به هر حال این گوشی تا یک سال دیگه گوشی منه و بهتره که دنبال نقص توش نگردم.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/30 یعنی میخوای بگی همه ی کسانی که دوربینشون نقاط سیاه دارن دروغ میگن؟
یعنی میخوای بگی بلند گو و صفحه نمایش و سی پی یو و دوربین و ..این گوشی از بقیه ی رقبا بهتره؟البته بعضیا دارن این گوشیو با ion 2011 مقایسه میکنن...
از همون اول که این گوشی می خری باید تو فکر این باشی که jdc یا sharp تو دوربین نقاط سیاه داره یا نه و ...
سونی این گوشی رو به عنوان ابر قدرت نداد بیرون چون سی پی یو اش s4 pro هست که الان گوشی ها دارن با سی پی یو های دو سری بعد از s4 pro میان بیرون پنل صفحه ی نمایش tft هست که جزو پنل های ارزان قیمت هست و.. تنها برتری که این گوشی نسبت به بقیه رقبا داره ضد آب بودنشه و قیمتش.
یعد شما میگی که فقط شما تو این پیج نظر بدی و اونایی که اشکالات این گوشیو میگن نظر ندن بالاخره کسی که میاد اینجا برای انتخاب گوشی باید بدونه این گوشی چه مزایاو معایبی داره.
بعدشم شما خیلی راحت تهمت میزی که کسانی که از این گوشی ایراد می گرن این گوشیو ندارن اگه خونتون تهرانه آدرس میدم بیا ببین که دیگه بی خودی تهمت نزنی.
ببخشید اگه زیاد شد.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/28 ببین تنها راه قطعی که بشه فهمید کدوم jdc و کدوم sharp هست نصب برنامه your xperia z display هست.jdc هم رنگ ها رو زنده تر و براق تر نشان می ده.ولی اونایی که 0270 هست هم اول اومد و مشکل دارن

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/28 اگر هم کثیفی باشه از سمت داخل لنزه و از سمت خارجیش نیست چون چند بار لنزشو تمیز کردم.ولی فکر نمی کنم کثیفی باشه اونم برای این همه کاربر اونم تقریبا یه شکل ولی من دوباره بگم که کسانی که می خوان این گوشیو بخرن در خریدن شک نکن چون من غیر از این مشکلی ازش ندیدم و همچیش عالیه.امیدوارم این مشکلم نرم افزاری باشه و راحت درست بشه.

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/27 http://uploadtak.com/images/t4179_DSC_0002.jpg
http://uploadtak.com/images/q535_DSC_0001.jpg
این عکس ها رو همین امروز گرفتم از دبوار
عکس دومی زوم شده و میبینید که اون سیاهی هم بزرگتر شده
در ضمن من مشکلی با صفحه نمایش گوشی(jdc هست) و داغ شدنش ندارم(ولی یکم گرم می شه)اسپیکرش هم ضیفه نه بی کیفت

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/27 در home و applecian شیشه ایه در بازی ها همون مشکی رنگه

Sony Xperia Z Sony Xperia Z

1392/5/26 دوستان گوشی منم دقیقا همین مشکلو داره.
فقط خدا کنه نرم افزاری باشه..

Samsung I9500 Galaxy S4 Samsung I9500 Galaxy S4

1392/3/17 سلام دوستان من این گوشیو دیروز خریدم تنها مشکلی که داره داغ شدنشه البته این داغ شدن تو کار عادی زیاده ولی تو انجام کارای سخت مثل بازی کردم مثل بقیقه ی پرچمدار هاست
موارد 1 تا 8 از مجموع 8 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا