مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : masiha z
  • تاریخ عضویت : 1392/2/23
  • تعداد نظرهای داده شده : 43

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 43 مورد

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/9/12 با سلام و احترام. گرچه خودتون بهتر میدونید که این دو تفاوت هایی دارن. اما به نظر من آیفون 10 بهتر از گلکسی نوت 9 هست.
کاملا مرتبط بودن چندین دیوایس با بهره گیری از یک اپل آی دی و آپدیت همزمان آنها در خصوص کانتکتس / اپلیکشن / زنگ خوردن همزمان تمامی دستگاه ها و پاسخ گویی دلخواه با هر دیوایس و ... (این مطلب برای کسانی که گوشی، لپ تاب یا آی پد دیگه ای دارن قابل فهم است)
سرعت عمل بالا و اجرای عالی برنامه ها
پشتیبانی عالی
فیس آی دی پیشرفته
خوش دست بودن / حذف کلید هوم /
دوربین عالی / گالری پیشرفته با طبقه بندی فیلم ها و تصاویر و قابلیت جستجوی پیشرفته
برنامه های کاربردی زیاد از قبیل آی مووی / پیج / نامبرز / کلیپس / کی نوت / میژر /
باتری عالی و مصرف بهینه /

یک مسئله ی مهمی که در گوشی های آیفون می بینید تمامی مدل های اون شباهت های زیادی با یکدیگر دارن و احساس نقص زیادی بین اونها نمی بینید اما در گوشی های اندرویدی علی الخصوص سامسونگ این اختلافات کاملا مشهوده و پس از گذشت چند سال کارایی اصلی خودشون و از دست میدن، باتری خراب شده، سرعت کاهش پیدا کرده، آپدیتی برای اونها نمیاد و مشاهده می کنید که مدل جدید تفاوت فاحشی با مدل های قبل داره

البته این نظر شخصی من هست که ممکنه موافق و مخالف هایی داشته باشه.
موفق باشید

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/9/12 سلام
کسی از دوستان اطلاع داره که اگه از زمان رجیستری تعیین شده گذشته باشه چطور میشه گوشی و رجیستر کرد؟

اگر کسی از دوستان میدونه که بعد از مهلت یکماهه تعیین شده برای رجیستری در سایت همتا چه راهی وجود داره که گوشی رو به صورت مسافری در گمرک ثبت کرد و در سایت همتا اون و فعال کرد؟

من دنبال یه راه رسمی و درست هستم. و الا بعضی از این موبایل فروشی ها با گرفتن صد صد و پنجاه یه جورایی انجام میدن.

خواهشا اگه اطلاع دقیقی دارید سریع جواب بدید ممنون میشم.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/9/12 سلام. در طول تاریخ بشریت چنین چیزی اتفاق نیافتاده علی الخصوص تو ایران. وقتی جنسی گرون بشه محاله که تا این اندازه ارزون بشه. مگر اینکه ظهور اتفاق بیافته که اونوقت باید منتظر یه معجزه باشیم!

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/9/3 با سلام و تشکر فراوان از پاسخ شما. در صورت امکان بفرمایید کجا باید این مبلغ را پرداخت کنم؟ از چه طریقی؟ چه سایتی؟ ممنون میشم اگه اطلاع دقیقتر و کاملتری در این خصوص بفرمایید.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/8/30 سلام
کسی از دوستان اطلاع داره اگه از زمان رجیستری تعیین شده گذشته باشه چطور میتونم اون و رجیستر کنم؟
الان چند ماهی گذشته و من فقط میتونم از اینترنت سیمکارت ایرانسلم استفاده کنم اما امکان تماس وجود داره.
تنها میتونم از اینترنت آن هم 3g استفاده کنم.
اگر کسی از دوستان میدونه که بعد از مهلت یکماهه تعیین شده برای رجیستری در سایت همتا چه راهی وجود داره که گوشی رو به صورت مسافری در گمرک ثبت کرد و در سایت همتا اون و فعال کرد؟
خواهشا اگه اطلاع دقیقی دارید سریع جواب بدید ممنون میشم.

Apple iPhone 10 (X) Apple iPhone 10 (X)

1397/5/7 با سلام و احترام. به نظرم مشکل رجیستری نشدن گوشی شماست. که ناچار میشید از فورجی به تری جی و توجی جابجا بشید. در این موارد شاید مشکلی با اینترنت نداشته باشین اما در لحظه تماس اجازه به شما داده نمیشه. یعنی از دسترس خارج هستین. گذاشتن رو حالت پرواز و غیرفعال کردن مجدد اون میتونه به طور موقت مشکل رو حل کنه. یا تعویض سیم کارت و باز گذاشتن سیم اول. خلاصه راه برای دور زدن طرح رجیستری زیاده.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/5/27 تا اونجا که ما اطلاع داریم در صورتیکه گوشی شما آنلاک فکتوری باشه و تحت اپراتور منطقه خاصی نباشه (همانطور که مطلعید برخی از مدلهای این گوشی تحت اپراتور منطقه خاصی هستند که بر چسب این مناطق روی جعبه گوشی حک شده و اگر کسی بخواد از اون در منطقه دیگه ای استفاده کنه بایستی از یک سیم کارت اروپایی اون هم به مدت بیش از پنج دقیقه استفاده کرده باشه در غیر اینصورت برخی مشکلات دامن گیر اون گوشی میشه. برخی از افراد سودجو ضمن تغییر سریال گوشی و یا برنامه های دیگه ای گوشی رو به نحوی در ایران قابل استفاده میکنن که اگه این اتفاق افتاده باشه در آپدیت ها قطعا به مشکل برخورد میکنه مگه اینکه به دست افراد خبره ای این کار صورت بگیره و یا نسبت به خرید کدهای مخصوص آنلاک که برخی از سایت ها ارائه میدن از قفل شدن گوشیشون جلوگیری کنن) با این وجود پیرو مطالب مذکور علی الظاهر آپدیت کردن اون مشکلی ایجاد نکنه!
در خصوص باتری باید عرض کنم که اولا باطری ها ساخت چند کشور هستند که تفاوتی بین اونها وجود نداره خواه ساخت چین اسمبل ویتنام یا ساخت کره یا ژاپن و ... مصرف باطری هم به میزان استفاده شما از گوشی، فعال بودن برخی از برنامه های مصرف زا مثل S Health ، وایبر، فیس بوک و ... بستگی داره، اگه از گوشیتون اینترنت خواه از طریق وای فای یا دیتای سیم کارت، یا بازی های اچ دی و ... و در کل روشن بودن صفحه نمایش به مدت طولانی استفاده میکنید نیاز به شارژ داشتن اون در یک روز به نظر میاد امری طبیعی باشه...
برای مطلع شدن از اینکه آیا برنامه ای در حالت استندبای گوشی فعال هست و سی پی یو رو فعال نگه داشته لازمه که میزان شارژ باطری رو در یک زمان خاصی یادداشت و به مدت ده دوازده ساعت بلااستفاده بزارید اگه در طول این مدت تنها سه چهار درصد یا نهایت پنج درصد مصرف شده باشه مشکلی وجود نداره در غیر اینصورت میتونید با مراجعه به بخش مدیریت برنامه ها از فعال بودن این برنامه ها و سپس به صورت دستی متوقف کردن اجباری آنها اقدام کنید.
توصیه میشه چنانچه از برنامه S Health استفاده نمیکنید هر دو برنامه اون اعم خود این برنامه و نیز سنسور اون رو غیر فعال کنید. همچنین نسبت به برنامه های دیگه
مطلب آخر نسبت به اینکه آیا گوشی شما که نسخه بین المللی نیست و جعبه به زبان انگلیسی هست و موقع روشن شدن هم مشخصات مذکور رو داره لاک بشه یا خیر اطلاع دقیقی در دسترس نیست که به عوامل مختلفی بستگی داره که برخی از اونها و نیز راهکارهاشون رو توضیح دادم.
انشاءالله موفق باشید

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/5/23 مطلب دیگه ای که میخواستم عرض کنم و اگر هم خود شما مطلعید از باب تذکر میگم این هست که دیتای بازیهایی چون آسفالت و ... رو بایستی با فولدرشون انتقال بدید نه اینکه خود اون زیر شاخه حجیم رو.
با تشکر

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/5/23 باید عرض کنم که اولا آپدیت ها به صورت منطقه ای ارائه میشه. برای اطمینان بهتر از اینکه آیا برای رام فرانسه مورد نظرتان آپدیتی ارائه شده بهتره سری به سایت سامسونگ و بخش فریمور این سایت بزنید. یا با نصب برنامه کیز در پی سی و چک کردن از طریق این برنامه از ارائه آپدیت در این خصوص مطلع شوید.
اما طبق توصیه آقایان کامبیز، امیر، امید و ... آپدیت ها برای رام بین المللی (سفارت امارات یا عربستان با چک کردن مواردهای شش گانه و ...) ارائه میشه و در خصوص ارائه آپدیت برای گوشی هایی که سفارش اروپا بوده و احتمال لاک شدن آنها وجود داره اطلاعات دقیقی در دسترس نیست. ضمن اینکه شما می تونید رام مورد نظرتون رو از سایت های معتبری چون سامسونگ دانلود و از طریق اودین یا ... فلش کرده و بر روی گوشیتون نصب کنید. اما اینکه پس از نصب مشکلات لاک و موارد اینچنینی برای شما که گوشی به سفارش اروپا دارید، بوجود بیاد چندان مطمئن نیستم.
به نظرم منطقه ای که سریعتر آپدیت برای اون ارائه میشه انگلیس باشه با مشخصه (BTU) ... البته این نظر شخصی من و نیز ثابت شده است...
علی ای حال نسبت به آپگرید رام با افرادی که در این خصوص سررشته دارند مشورت کنید.
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/5/23 ضمن اینکه به نظر امیر آقا احترام میزاریم به نظرم این مسأله (یعنی از اندروید 4 به بعد نشه فایلی رو مستقیم از پی سی به اون شاخه مورد نظر کپی کرد) عمومیت نداشته باشه (اینجانب بارها این کارو انجام دادم). شاید به دلایلی چون نوع رام نصب شده و ... بستگی داشته باشه. در هر حال توصیه امیر آقا متین و منطقی است.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/3/27 دوست عزیز سلام
در صورتیکه رام گوشی کیت کت باشه میزان دسترسی شما به رم 2.71 هست
در صورتیکه گوشی ریستارت شده باشه و برنامه ی آنچنانی لود نشده باشه میزان 700 تا 900 میگ از رم اشغال و الباقی آزاده
در صورتیکه وای فای روشن و برنامه ای متعددی همچون فیس بوک، وایبر، واتس اپ و ... هم فعال باشه میزان دسترسی به رم متغیره:
گاهی: 1.4 آزاده
و در نهایت که کلی برنامه در حال فعالیت باشه 900باز تا یک گیگ آن آزاده.
البته اینو باید در نظرداشته باشید که با وجود سه گیگ رم و در دسترس بودن میزان فوق الذکر، مدیریت دسترسی به رم به نحو دقیقی توسط خود سیستم صورت میگیره و به هیچ عنوان لگ و کندی در صورت استفاده از برنامه های متعدد وجود نداره
گفتنی است، اجرای بازی رم زیادی از گوشی شما را اشغال نمیکند حتی بازی مثل آسفالت هشت و ...
با بستن وای فای، و کلوز کردن برنامه های در حال اجرا رم به صورت اتوماتیک آزادتر خواهد شد.
دوست عزیز!
من اطلاعی از گوشی نوکیا مدل لومیا 1520 ندارم. اما نسبت به این گوشی میتونم عرض کنم که قابلیت های فوق العاده ای داره! باید در نظر داشته باشید که این یک فبلت قدرتمند با قابلیت های زیاده که شرح اون در این مجال نمیگنجه! علی ای حال باید تصمیم خودتون رو در انتخاب این دو نوع گوشی متفاوت و با قابلیت های مجزا انجام بدید. این جانب به شخصه هیچ توصیه ای مبنی بر اینکه کدام بهترینه برای شما نمیکنم. این خود شما هستید که ببینید کدامیک برای شما بهترینه

امیدوارم که اطلاعات مفید و دقیقی خدمتتان ارائه کرده باشم.
موفق باشید

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/3/27 دوست عزیز سلام
برای گرفتن بنجمارک لازمه که:
- پاور سیوینگ رو غیر فعال کنید!
- از طریق کلین مستر فضای رم رو آزادتر کنید!
- هیچ برنامه ای اضافه ای باز و در حال اجرا نباشه!
- و ... برخی تکنیک های دیگه ای بعضی از دوستان انجام میدن (مثل خنک نگه داشتن گوشی و ...)

اما:
- گرفتن بنجمارک دردی از گوشی رو دوا نمیکنه!
- در هیچ جایی این بنچمارک ثبت نمیشه و بواسطه اون به شما جایزه داده نمیشه!
- ...

در هر صورت بابت انتخاب آگاهانه اتان در خرید این گوشی و انجام تست های مذکور تبریک میگم.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/3/25 دوست عزیز سلام
همانطور که میدونید روی جعبه به زبان فرانسه توضیح داده که این محصول بایستی توسط یک سیم کارت اپراتور تلفن موبایل اروپایی فعال بشه. همانطور که مشاهده میکنید اگر کسی بخواد سیم کارتی غیر از مناطق ذکر شده رو استفاده کنه بایستی از یک سیم کارت اروپایی آن هم به مدت پنج دقیقه استفاده کرده باشه و گوشیش بدین وسیله فعال شده باشه و پس از اون هست که امکان استفاده از سیم کارت غیر اروپایی وجود داره!
با این اوصاف، چند احتمال وجود داره: ممکنه این کار صورت نگرفته باشه و با تغییر سریال و روش های دیگه ای گوشی شما روت شده و در نتیجه شما میتونید از این گوشی استفاده کنید. یا ممکنه به روش فوق عمل شده که البته در آینده احتمال اینکه لاک بشه یا نشه نامشخصه! در حال حاضر اطلاع خاصی ندارم که خدمت شما دوست عزیز عرض کنم...

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/27 طبق درخواست برخی از دوستان مجددا تست گرفتم که نتیجه به این شرح بود:
35370 A+
اندروید:
4.4.2 امارات

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1393/1/27 با عرض سلام خدمت شما و همه دوستان
رنکینگ جدیدی که با این گوشی توسط AnTuTu Benchmark گرفتم به این شرح بود:
34751
که در واقع بالاتر از گوشی های دیگه و با عبارت Amazing و نیز تمامی جزئیات را Excellent تعیین کرد.

Samsung Galaxy Note 3 N9005 Samsung Galaxy Note 3 N9005

1392/11/8 با عرض سلام خدمت شما دوستان عزیز
دو هفته ای هست که این گوشی رو خریدیم. چند سوال از شما دوستان علی الخصوص امیر آقای عزیز دارم که تقاضا میکنم با دقت پاسخ بدید:
چون رام 4.3 از اول نصب بود و در برخی موارد مشکل مصرف باطری داشتم. به تازگی رام لهستان کیت کت رو از سایت سامسونگ خودم دانلود کردم و با برنامه اودین طبق دستور سایت نصب کردم.
- آیا این روش نصب درست بوده؟
- بهترین روش نصب رام چیست؟
- به نظرتون لقی کلید هوم چه مشکلاتی را بوجود خواهد آورد؟

Samsung Galaxy Note II N7100 Samsung Galaxy Note II N7100

1392/10/15 دوست عزیز برای شما به زبان فرانسوی نوشته که انگلیسی اون میشه
Made in Vietnam by Samsung

Samsung I9305 Galaxy S III Samsung I9305 Galaxy S III

1392/10/13 آقا وثوق از لطف و بزرگواری شما کمال تقدیر و تشکر را دارم.
چرا که وقت گذاشتید و مطالبم رو خوندید و البته مهمتر از همه جوابهای منطقی و قانع کننده ای دادید.
اما در این خصوص که کدام گوشی رو از بین نوت دو یا اس تری 9305 بگیرم، منتظر نظر شما هستم.
با تشکر فراوان بابت وقتی که می گذارید

Samsung I9305 Galaxy S III Samsung I9305 Galaxy S III

1392/10/12 با عرض سلام و احترام خدمت همه شما دوستان عزیز
یه سوال داشتم که خاضعانه تقاضا دارم نظرات و تجاربتون رو در اختیارم قرار بدهید.
خودم نزدیک به هشت ماهی میشه که گلکسی اس تری معمولی دارم گوشی خوبیه و ازش راضی هستم البته تجربه کار کردن با گوشی اندوریدی دیگه ای رو قبلا نداشتم.
حالا میخوام این گوشی رو به یکی از بستگانم بدم و برا خودم یک گوشی دیگه بخرم. برا همین دو تا گوشی مد نظرم هست میخواستم شما دوستان راهنمایی کنید کدوم رو بگیرم بهتره؟!
1. نوت دو
2. اس تری 9305 - 4G
حقیقتش همه قابلیت ها برام مهمه. دوربین. سرعت عمل. هنگ نکردن. پشتیبانی. کیفیت و ...
عرض کردم که اس تری معمولی البته با گارانتی دارم و ازش راضیم. حالا میخوام از بین این دو مدل البته بدون گارانتی که ارزون تر هست بگیرم. فقط نمیدونم چون بدون گارانتی هم هستن کدوم رو بگیرم از هر نظر بهتره؟ بعضی ها میگن نوت دو و بعضی ها اس تری فور جی رو پیشنهاد میدن
توصیه شما در این خصوص چیه؟
یه مطلب دیگه اینکه تو شهرستان قیمت اس تری فور جی رو یک میلیون و صد و بیست قیمت گذاری میکنن و البته میخوام بدونم کدوم رنگش رو بگیرم قشنگ تره: سفید یا مشکی؟ یا رنگ دیگه ای؟
با تشکر فراوان از بذل عنایت شما دوستان عزیز

Samsung I9305 Galaxy S III Samsung I9305 Galaxy S III

1392/10/12 با عرض سلام و احترام خدمت همه شما دوستان عزیز
یه سوال داشتم که خاضعانه تقاضا دارم نظرات و تجاربتون رو در اختیارم قرار بدهید.
خودم نزدیک به هشت ماهی میشه که گلکسی اس تری معمولی دارم گوشی خوبیه و ازش راضی هستم البته تجربه کار کردن با گوشی اندوریدی دیگه ای رو قبلا نداشتم.
حالا میخوام این گوشی رو به یکی از بستگانم بدم و برا خودم یک گوشی دیگه بخرم. برا همین دو تا گوشی مد نظرم هست میخواستم شما دوستان راهنمایی کنید کدوم رو بگیرم بهتره؟!
1. نوت دو
2. اس تری 9305 - 4G
حقیقتش همه قابلیت ها برام مهمه. دوربین. سرعت عمل. هنگ نکردن. پشتیبانی. کیفیت و ...
عرض کردم که اس تری معمولی البته با گارانتی دارم و ازش راضیم. حالا میخوام از بین این دو مدل البته بدون گارانتی که ارزون تر هست بگیرم. فقط نمیدونم چون بدون گارانتی هم هستن کدوم رو بگیرم از هر نظر بهتره؟ بعضی ها میگن نوت دو و بعضی ها اس تری فور جی رو پیشنهاد میدن
توصیه شما در این خصوص چیه؟
با تشکر فراوان از بذل عنایت شما دوستان عزیز

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/8/28 دوست عزیز
سلام
طبق درخواست شما، به طور اجمالی و خیلی سریع و البته نیمه تمام این لینک رو مشاهده کردم که به نظرم این مطالب ذکر شده بود:
بیانیه رسمی سامسونگ در خصوص آپدیت شدن گلکسی اس 3 به اندروید 4.3
تو این لینک اومده که بعد از اینکه نسخه 4.3 اندروید برای گوشی های گلسی اس 3 اومد خیلی از کاربران با مشکلات عدیده ای که به بخشی از اون در همین لینک اشاره شده مانند خالی شدن شارژ باطری، مشکل وای فای و ... شرکت سامسونگ به طور موقت این پروژه رو قطع کرده و البته قول داده که به زودی این مشکلات و برطرف کنه. در ادامه از ناراضی بودن کاربران و اینکه یکسالی هست که منتظر 4.2 بودن و الانم که 4.3 اومده با این مشکلات. این لینک اعلام کرده که اگه سامسونگ خبری منتشر کنه به اطلاع میرسونه

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/5/14 دوست عزیز سلام
باید عرض کنم اگر قبل از اینکار بک آپ نگرفته بودی (حالا به هر طریقی: چه اینکه فایلهاتو از طریق کابل به لپ تاب انتقال داده باشی و یا تصاویر و فیلم ها و آهنگ ها رو به دراپ باکس و یا لیست مخاطبینتون رو اکسپورت کرده باشی)، حالا کافی بود همه آنها را بازیابی کنید.
اما باید متاسفانه عرض کنم اگر اینکار و نکرده باشی تا آنجا که من اطلاع دارم اطلاعاتتون بر نمیگرده
در هر صورت اتفاقی که افتاده و نمیخواد خودتو بیش از این ناراحت کنی
انشاءالله موفق باشی

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/5/5 دوست عزیز سلام
مشکل شارژ گوشی شما در بقیه گوشی ها هم وجود داره که این امر به چند دلیل بستگی داره:
- همونطور که دوستمون توضیح داده برق خونه می تونه یکی از تاثیر گذارها باشه. یعنی بعضی جاها دو ساعت و بعضی جاها بیشتر
- گاهی اوقات گوشی بدلیل باز بودن برنامه های در حال اجرا یا مثلا روشن بودن وای فای مدت زمان بیشتری برای فول شارژ شدنش طول می کشه که با بستن برنامه ها و خاموش کردن وای فای قبل از شارژ میتونه مؤثر باشه
- بعد از یک مدتی که گوشی رو داشتید بعد از بک آپ گیری می تونید گوشی رو ریست کنید. این کار سرعت گوشی رو افزایش میده و با آپدیت نمودنش موقع نصب میتونه مشکل شارژ رو هم تا حدودی حل کنه
- راه کار آخر که به نظرم بهترین باشه، خرید یک کابل اچی تی سی برای شارژ کردن گوشی است. کابل اچی تی سی اصل که فکر کنم حدود بیست هزار تومان قیمتش باشه، بجای کابل گوشیتون استفاده کنید. این کار سرعت انتقال برق از منبع تغذیه به گوشی رو سریع تر انجام میده و در نتیجه گوشی سریعتر شارژ میشه
موقع شارژ هم با گوشیتون کار نکنید. بزارید تو این دو ساعت رو همون حالت استندبای شارژکنه
موفق و مؤید باشید

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/4/24 دوست عزیز سلام
کاری که من برای بک آپ انجام میدم آماتور هست ولی فکر کنم کار درستی باشه
شاخه اندروید را که حاوی Data و Obb رو در یکی از درایوهای لپتابتون ذخیره کنید. اگر برخی از نرم افزارها را از بازار دانلود کردید حتما فولدر بازار رو از توی فولدرهای گوشیتون کپی کنید و در یکی از درایوهای لپتابتون ذخیر کنید.
کانتکت (تماسها) رو با زدن کلید سمت چپ (پائین سمت چپ) گوشی و انتخاب گزینه ایمپورت اکسپورت و در نهایت اکسپورت تو یو اس بی استورج ذخیره و سپس فایل ذخیره شده را که در یکی از دریوارهاتون ذخیره کنید
در نهایت دیگر فایلهارا که از طریق اینترنت و توسط ایمیلتون بک آپ گرفته میشه انجام بدهید.
بقیه مواردی که مهم هست به همین طریق می توانید ذخیره کنید و در نهایت ریست نمایید.
با تشکر

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/4/24 ضمنا راجع به نسخه 4.2 اگه به سایت سامسونگ سر بزنی (البته من الان لینکشو ندارم) این نسخه به صورت غیر رسمی آمده که حاوی باگ های متعددی هست.
رام رسمی چند ماه دیگه اعلام خواهد شد.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/4/24 دوست عزیز سلام
نگهداری باطری به میزان مصرف شما بر می گردد
با اوصافی که شما ذکر کردید همین مقدار مصرف طبیعی است.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/4/24 با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز
اگه به سایت دی جی کالا سربزنی یا به هر فروشگاهی بری نماینده رسمی رو فقط سامتل معرفی می کنند و قیمت این گارانتی هم از بقیه بیشتر هست.
با نگاهی به قیمت ها حتی تو این سایت متوجه مطلب این جانب خواهی شد.
بنابراین به نظر من بهترین گارانتی سامتل هست.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/4/18 آقا رضا از لطفتون ممنونم که پاسخ دادید
اتفاقا قصد خرید کابل اچ تی سی رو داشتم اما با ترفندی که توضیحش و ارائه دادم مشکل به لطف خدا حل شد
الان خدا رو شکر با کارهای عادی یعنی روزی یکی دو تا تماس و چند تا پیام چهل و هشت ساعت گذشت و فقط بیست و دو درصد از شارژش استفاده شد.
علتش و گفتم، اول ریست کردم و بعد وای فای رو روشن گذاشتم و موقعی که بالا اومد خودش آپدیتهای ضروری رو انجام داد. الان سرعتش نسبت به قبل خیلی خیلی بهتر و روانتر شده و نگهداری باتریش هم خیلی خیلی خوب شده
تایم فول شارژ هم حدود دو ساعت

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/4/16 دوستان عزیز مجددا سلام عرض می کنم
دیروز خودم تمام برنامه های گوشی رو از طریق لبتاب بک آپ گرفتم و گوشی رو ریست کردم.
باید عرض کنم که وقتی ریست تمام شد گوشی بالا اومد و اتفاقات جالبی افتاد:
- وضعیت باتری گوشی به مراتب بهتر شد. یعنی نگهداری باطری خیلی خیلی بهتر شده، و اون نگرانی من که چند روز پیش چهار ساعت برای شارژ طول می کشید به لطف خدا دیگه اساسی حل شد
- سرعت گوشی بدلیل ریست شدن و نبود برنامه های اضافی فوق العاده روان و سریع شده
- وقتی گوشی ریست شد، برخی آپدیت ها بطور اتوماتیک چون اینترنت فعال بود، انجام شد.
- بعد دفتر تلفنم که ریست شده بود، از طریق بک آپی گرفته بودم برگشت.
و خلاصه کنم به لطف خدا همه چیز روبراه شد. شارژ در همون دو ساعت انجام میشه و نگهداری باطریش خدارو شکر خیلی خوب شده. مثلا دیشب هفت ساعتی به اینترنت وصل بودم اما شارژ خیلی زیادی مصرف نشد.
ضمنا به دوستانی که در خرید این گوشی دودل هستند و شک دارن باید بگم من خودم ماه ها تحقیق کردم، گوشی های مختلفی از برندهای گوناگون اعم از ال جی، سونی اچ تی سی و ... رو مطالعه و تحقیق کردم و در نهایت این گوشی گلکسی اس سه رو گرفتم. البته با احترام به دیگر برندها چون هر کدوم مزیت های خودشون رو دارند. و البته برخی از اونها هم خیلی خوبند ولی من هم نظر شخصی خودم و گفتم و تعصب خاصی رو این برند ندارم
از وقتی که گذاشتید و پیامم و خوندید واقعا ممنونم

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/4/15 سلام بر شما دوستان عزیز
لطفا به این توضیحات توجه کنید و راهکارتون رو ارائه بدید:
یک ماه هست که این گوشی رو خریدم. حدودا دوساعت طول می کشید تا فول شارژ بشه. تا اینکه چند روز پیش جایی بودم شارژرم همرام نبود. دوستم که خودش سامسونگ گلکسی دو مدل پائینتر داشت گفت کابل گوشیم و بزن به رسیور و شارژ کن. این کار و کردم چند ساعت که شارژ شد دیدم هفتاد درصد رفته. برا همین کابل و جدا کردم.
حالا وقتی با شارژر خودم شارژ می کنم دیگه دوساعت شارژنمیشه حدود چهار ساعت طول می کشه
به نظر شما مشکل چیه؟
چند جا سؤال کردم بعضی ها می گفتن به احتمال گوشیت ویروسی شده چون از رسیور (البته اینو بگم که رسیور موقع شارژ خاموش بود) شارژ گرفتم. برا همین باید فلش بشه و ویروس کشی
نظر شما چیه؟ آیا با این مشکل مواجه شدید؟
اگه خودم با لپ تابم ویروس کشی کنم درست می شه؟
یا مشکل از کابلم هست و باید کابل اچ تی سی اصل بگیرم؟ که حدود بیست تا سی هزار تومان قیمتش هست
تو رو خدا کمک کنید.
آیا لازمه ببرم گارانتی؟ چون یازده ماه از گارانتیش باقی مونده و گارانتیش هم سامتل هست؟
اگه میشه سریع جواب بدید.

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/3/13 سلام بر شما دوستان گرامی
نرم افزار اپرا مینی گوشی من کار نمیکنه
وقتی این نرم افزار رو باز میکنم آماده نصب میشه، اما با توجه به اینکه سرعت اینترنت هم بالاست و کلی صبر میکنم در نهایت پیام میده که به اینترنت دسترسی نداره.
ضمنا حجم اپرا مینی چیزی در حدود نهصد کیلوبایت هست. که در مقایسه با اپرا کلاسیک یا معمولی خیلی پائینه.
نمیدونم با این مشکل چه باید کرد؟
آیا شما هم با این مشکل مواجه شده بودید؟ راه کارش چیه؟
با تشکر از وقتی که میذارید
در صورت امکان سریع جواب بدید

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/3/1 سلام
گوشی من هم ساخت ویتنام و باتری هم چین

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/3/1 سلام
قیمتی که اعلام کردن تقریبا همه جا هم به این قیمت هست.
اما ساخت چین و داشتن گارانتی همراه سرویس قابل تامله

هرچند که بعضی ها میگن گارانتی خیلی کارایی نداره و اگه گوشی رو تست شده تحویل بگیری و در نهایت مواظبش باشی که زمین نخوره هیچ مشکلی پیدا نمیکنه چون اگه این اتفاقات بیافته مشمول گارانتی نمیشه اما به نظرم ساخت ویتنام و گارانتی معتبر سامتل و مایکروتل بهتره / رنگش هم که سلیقه ای است گرچه رنگ سفید و حدود پنجاه شصت تومانی گرونتر میدن.
موفق باشی

Samsung I9300 Galaxy S III Samsung I9300 Galaxy S III

1392/3/1 آقا احسان سلام
نیازی نیست برای فرستادن پیام فارسی بری و زبان گوشی رو عوض کنی.
کافیه یه لحظه دستت رو روی کلید اسپیس نگه داری و بعد یه ذره دستتون رو در همون حالتی که پایین نگه داشتی بکشی به سمت چپ یا راست. اینجوری زبان پیام فرستادن از انگلیسی به فارسی تبدیل میشه.
موفق باشی

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1392/2/26 سلام مجدد
حتی اگه بخوام گوشی رو واسه یکی دو سال نگه دارم بازم همین گوشی ال جی رو پیشنهاد میکنید؟ یا بهتره گلکسی اس 3 رو بخرم؟
ممنون میشم سریع راهنمایی کنید.
با تشکر فراوان

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1392/2/25 سلام مجدد
از لینک هایی که گذاشتید ممنونم
قابل استفاده و خوب بودند.

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1392/2/25 سلام بر شما و بازم ممنون از لطف و محبتتون و این همه اطلاعات ارزشمندی که جا داره از شما صمیمانه به خاطر وقتی که گذاشتید تشکر ویژه داشته باشم.
دستتون درد نکنه
همه چیز کامل
مقایسه رو از طریق لینکی که گذاشته بودید دیدم
با این اوصاف نظر نهایی خود شما برای خرید این گوشی چیه؟
با تشکر فراوان

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1392/2/24 دوست عزیز سلام
خیلی لطف کردید که جوابهای قانع کننده ای دادید
البته که چهارصد هزارتومان پول زیادیه! اما واقعا خوبی اس 3 به اندازه این تفاوت قیمت هست؟
اما حقیقتشو بخوای من اصلا نمیدونم کارایی یو اس بی آن تو گو چیه؟ به نظرتون خیلی مهمه؟
به نظر شما اگه صبر کنم اون گوشی ال جی آپتیموس جی بیاد چه قیمتی خواهد بود؟
بازهم تشکر می کنم که وقت گذاشتی و نظراتمو خوندید.
انشاءالله موفق باشید

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1392/2/24 آقا فردین سلام
خیلی لطف کردید که سؤالاتم و خوندید و از همه مهمتر پاسخ دادید.
ازتون ممنونم

LG Optimus 4X HD P880 LG Optimus 4X HD P880

1392/2/24 آقا بهرام سلام
باید اعتراف کنم که چقدر خوب و کارشناسانه نظراتتون رو ارائه دادید.
از شما بابت وقتی که گذاشتید و به همه سؤالاتم جواب دادید واقعا ممنونم.
اما وقتی به پاسخ های دیگران هم دقت می کنم تقریبا برای خریدش دودل میشم.
اگه دیده باشی dont d و soroush s ایرادتی به اون گرفتند که قطعا تجربه اونهاست. با این اوصاف نمیدونم چکار کنم؟
انشاءالله که موفق باشید
موارد 1 تا 40 از مجموع 43 مورد

تبلیغات

تبلیغات

خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا