مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : میلاد ع
  • تاریخ عضویت : 1392/2/13
  • تعداد نظرهای داده شده : 55

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 55 مورد

Microsoft Lumia 640 LTE Microsoft Lumia 640 LTE

1395/11/17 من الان با همین گوشی و اینترنت داده کار میکنم و مشکلی ندارم. هم با ایرانسل هم تست کردم و هم رایتل. برای حل مشکل باید تنظیمات apn رو درست کنید. یعنی یا یک apn جدید طبق اطلاعات اپراتورتون بسازین یا همون قبلی رو ادیت کنید و تنظیمات پراکسی که بعضی وقتا خود به خود ست میشه و این مشکل رو به وجود میاره پاک کنید.

GLX Spider GLX Spider

1392/11/2 بله من این گوشی رو نخریدم و اون دوستانی هم که دارن می‌کوبنش هم نخریدن! این به اون در.
مشکل من اینه که دوستان از اول شروع می‌کنن به تخریب همه‌جانبه. می‌گن باتری ضعیفه دوربین ضعیفه پردازنده ضعیفه قطعات از شرکت‌های نامعتبر تهیه شده رم پایینه و ... و وقتی با مدرک بهشون ثابت می‌کنم که مثلا پردازنده یا چیپست گرافیکی تو گوشی‌های شرکت‌های بزرگ هم استفاده شده یا عکسی که با گوشی گرفته شده رو نشونشون می‌دن و ثابت می‌کنن دوربین ضعیف نیست یا هر مورد دیگه‌ای که بهشون ثابت می‌شه سریع می‌رن سراغ یه مورد دیگه انگار نه انگار که یه حرفی از روی بی‌انصافی زده بودن و الان باید عذرخواهی کنن به خاطر حرف خلاف واقعشون.

ولی چشم. توجه می‌کنم و دیگه ادامه نمی‌دم! فک می‌کنم به اندازه‌ی کافی بحث کردم و اونایی که می‌خواستن چیزی بفهمن فهمیدن تا حالا. منم از شما متشکرم

GLX Spider GLX Spider

1392/11/1 ۱. هندزفری جی‌ال‌ایکس در حد گوشی‌های متوسط ال‌جی و سامسونگه. گوشی‌های سطح بالاشو تست نکردم که بدونم واقعا اونا اینطوری که شما می‌گی بهترن یا نه. ضمنا حتی اگه هندزفری اسپایدر در حد گوشی‌های زیرمتوسط سامسونگ هم باشه همین نشون می‌ده که حداقل اونطوری که شما می‌فرمایید (افتضاح و بی‌کیفیت و ...) نیست!
۲. ببین شما باید انصاف رو رعایت کنی. بعله نرخ خرابی تو گوشی‌های جی‌ال‌ایکس از شرکت‌های معتبر خارجی بالاتره. این درسته اما نه تا این حد. اما مزایایی هم داره از جمله گارانتی تعویض یک ماهه (که اگه مشکلی بزرگی وجود داشته باشه تو یه ماه صددرصد مشخص می‌شه) و قیمت پایین‌تر نسبت به گوشی‌های هم‌رده. به هر حال مثلا کیفیت اپل هم از سامسونگ خیلی بالاتره اما هنوز آمار فروش سامسونگ بالاتره چون حداقل از نظر قیمت سامسونگ وضع بهتری داره.
من همزمان با میرایی که خریدم با یه مدل ال‌جی که صد تومن گرون‌تر بود و یه مدل سونی که ۱۵۰-۲۰۰ تومن گرون‌تر بود هم کار می‌کردم و غیر از اون قضیه‌ی نویز که گفتم واقعا چیزی کم نداشت از اونا. تاچش در حد همونا بود (شاید از ال‌جی یه مقداری بهتر و از سونی یه مقداری بدتر). باتریش از سونی اکسپریا E دوال بهتر بود. سونی تو حالتی که سیمکارت رایتل می‌ذاشتم و آنتن نمی‌داد مرتب خاموش و روشن می‌شد و میرا این مشکلو نداشت.
۳. تا حالا کسی درباره‌ی اسپایدر حرفی نزده؟ اینهمه دوستان دارن میان می‌گن مثلا دوربینش فلان مشکلو داره یا نظرات دیگه می‌گن اینا حرف نیست؟!!! تا حالا دیدی کسی از اینا در مورد باتری صحبتی بکنه؟ یه سر هم می‌تونی اینجا بزنی تا نظرات یه سری دیگه از دوستانو بخونی:
http://www.centralclubs.com/glx-spider-t111180.html
۴. نکسوز ۴ نزدیک ۳۰۰ تومن از این گوشی گرون‌تره و تو مواردی هم ازش پایینتره (دوربین، حافظه داخلی، اندازه صفحه و ...). جی‌ال‌ایکس مسلما از گوشی‌های رده سومی سونی خیلی بالاتره! یه نگاهی می‌تونی به امتیاز بنچمارک این گوشی بندازی تا بفهمی باید با چی مقایسه‌ش کنی. قطعات که ساخت شرکت‌های معتبر هستن. امتیاز بنچمارک نرم‌افزارهای معتبر هم که مشخصه. از نظر قیمت هم که مشخصه نسبت به هم‌رده‌های خودش بهتره. فقط می‌مونی همون بحث برند و همون نرخ خرابی بالاتر که یه مقداری تردید ایجاد می‌کنه.
۵. دوربینش بی‌کیفیت نیست و خودت می‌دونی! باتریش با توجه به چیپست بهینه‌ای که برای پردازشش گذاشته شده مصرف بالایی نداره و راحت دو روز دووم میاره. صداش و هندزفریش شاید در حد متوسط به پایین باشن که قدرت پردازش بالا و حافظه‌ی داخلی و کیفیت صفحه و کیفیت بالای دوربینش جبران این مشکلاتو می‌کنه.
۶. من توان خریدم در حد خرید میرا بود که خریدم! بله اون موقع حمایت کردی اما الان داری با تمام توان تخریب می‌کنی! دوربین این گوشی یکی از نقاط قوتشه اما میای می‌گی دوربین بی‌کیفیت! اطلاعی از مصرف باتریش نداری اما می‌گی باتری ضعیف! اطلاعی از قطعات استفاده شده‌ش نداشتی و هی می‌گفتی قطعات بی‌کیفیت و حالا که بهت ثابت شده اشتباه می‌کردی خودتو می‌زنی به اون راهو هیچی نمی‌گی!

GLX Spider GLX Spider

1392/11/1 یه مقداری درست می‌گین و یه مقداری هم بی‌انصافی می‌کنین. جی‌ال‌ایکس پردازنده‌های تک‌هسته‌ای رو به دوهسته‌ای رسونده و حالا هم چهارهسته‌ای روی گوشیش استفاده می‌کنه. خب این ینی تقویت قدرت پردازنده دیگه! یکی از ایرادات گوشی هم مثلا مشکل پرش باتری بود که ظاهرا مشکلش حل شده. پس اینطوریام نیست که هیچ کار خوبی نکرده باشه و فقط دوربینو زیاد کرده باشه

GLX Spider GLX Spider

1392/11/1 یه سرچی تو گوگل بکن با این عنوان: green screen camera
می‌بینی که این مشکل روی بعضی مدل‌های سامسونگ و ایسوز هم گزارش شده و الانم من دارم بهت می‌گم که روی لومیا۵۲۰ هم این مورد رو دیدم. البته روی لومیا با یه ریست به نظر می‌رسه که کاملا حل شده باشه اما مواردی گزارش شده که به این سادگیا حل نشده و حتی گارانتی هم جواب درستی بهشون نداده (منظورم گارانتی اصلی ایسوزه برای مثال!).
بعله این مشکلات معمولا با ریست یا آپدیت حل می‌شن و منم منتظرم که جی‌ال‌ایکس آپدیت بده بیرون چون ظاهرا مشکل از درایور چیپست هست که باید آپدیت بشه.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/30 راستی یه چیزی بگم دوستان در جریان باشن: خانم من نوکیا لومیا ۵۲۰ داره که خیلی هم گوشی خوبیه و الان یکی دو ماهه داره و کاملا راضیه اما دیروز موقع تماس با اسکایپ ناگهان تصویرش سبز شد و دقیقا مثل حالتی که اسپایدر داره براش پیش اومد و موقع عکس گرفتن هم اوضاعش همین بود. البته با ریست حل شد مثل اسپایدر! می‌گم که دوستان فک نکنن گوشی‌های خارجی همچین مواردی رو هیچوقت ندارن!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/30 عکسی که با گوشی گرفته شده رو دیدی که این حرفو می‌زنی؟

GLX Spider GLX Spider

1392/10/30 احتمالا اینکه فعلا گوشی تو بازار نیست و گفتن حداقل دو هفته طول می‌کشه تا دوباره بیاد همینه که می‌خوان ایرادو رفع کنن. امیدوارم اینطوری باشه البته!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/30 - حالا نظر شماست که میگی کیفیت هندزفری خیلی پایینه و من نمی‌تونم از این مورد با شما دعوا کنم! من هندزفری گوشی سامسونگ و ال‌جی هم تست کردم و فرق خاصی با جی‌ال‌ایکس نداش.
- میرا رو از اوایل امسال دارم و مشکلاتی داره که تو قسمت نظرات میرای همین سایت گفتم اما اینطوری که شما می‌گین نیست. تاچ و کیفیت صفحه‌ش در حد یه گوشی ارزون خوبه. باطریش برا من حداقل دو روز و اگه هم کار خاصی نداشته باشم راحت سه روز کامل کار می‌کنه و هیچوقت هم مشکلی که شما می‌گین (زدن به برق و دیگه روشن نشدن!!!!) برام پیش نیومده. البته ممکنه مورد خاصی برای اون گوشی برادر شما پیش اومده باشه که مطمئنم نمایندگی رسیدگی می‌کنه مثل گوشی خودم که صداش نویز داره و خیلی از میراهای دیگه این مشکلو نداشتن!
- همین تعداد اندکی که این گوشی رو خریدن اگه مشکل پرش باتری داشت می‌گفتن همون طوری که مشکل سبز شدن دوربین رو گفتن.
- الان واقعا انتظار داری جی‌ال‌ایکس گوشی در حد بهترین گوشی سونی یا اچ‌تی‌سی یا هر شرکت دیگه‌ای بزنه؟ اونم با یک سوم قیمت اون گوشی‌ها؟ خب انتظار بی‌خودی داری عزیزم! این شرکت در حد خودش گوشی‌هایی می‌زنه که به نسبت قیمتشون خوبن. کسی نگفت جی‌ال‌ایکس از سونی قوی‌تره. هرکی گفت مخش تاب داره به نظر من!
- مگه گوشی برای خوب بودن باید چیز عجیبی داشته باشه؟ گوشی باید کار عادی خودش رو خوب انجام بده که این گوشی تو اکثر موارد همینطوره و تو موارد کمی ضعف داره. اتفاقا من نه روی ان‌اف‌سی مانور می‌دم نه شارژر وایرلس. می‌گم این گوشی پردازنده و دوربین و صفحه‌ی خوبی داره که اینا مهم‌ترین مواردن برای یه گوشی هوشمند خوب. بقیه‌ی موارد با توجه به اینکه خیلی از افراد ازش استفاده نمی‌کنن می‌شه گفت بیشتر از اینکه فایده برسونن، بی‌خودی باعث افزایش هزینه ساخت و در نتیجه قیمت می‌شن.
- خب الان یه مقداری حرفت بهتر شد! از اون گوشی که تو ایران ۱۴۳۰ قیمتش بود یکمی اومدی پایین‌تر! اشکال نداره کسی مجبورت نکرده می‌تونی بری ۳۰۰ تومن پول بیشتر بدی یه گوشی با دوربین ضعیفتر و حافظه داخلی کمتر و صفحه‌ی کوچیکتر اما مارک‌دار(!) بخری اما نمی‌تونی بیای بدون دلیل موجه این گوشی رو بکوبی
- پردازنده‌ی گلکسی اس۳ فک می‌کنم یه مقداری از این قوی‌تره که البته باعث مصرف بیشتر باتریش می‌شه. حالا شما گشتی گوشی پیدا کنی که بنچمارکش از این بالاتر باشه؟ خب مثلا اس۲ بنچمارکش از این پایینتره. این چی رو ثابت می‌کنه الان؟
- اون کاری که شما می‌گی اسمش حمایت ملی نیست! در قبال جنس خوب پول خوب بدی بعد منت هم بذاری که آقا ازت حمایت کردم؟! خسته نباشی! شما به نفع خودت کار کردی نه به خاطر حمایت از تولیدکننده.
لطفا حمله‌ی الکی نکنید:)

GLX Spider GLX Spider

1392/10/30 عدد بنچمارک برای شما ملاکه؟ عدد بنچمارک اسپایدر رو دیدی؟ اگه ندیدی برو ببین اگه دیدی دیگه این حرفارو نزن!

GLX G5 GLX G5

1392/10/28 شما فک می‌کنین طرح به چی می‌گن؟ قاب گوشی؟ اینکه چه قطعاتی کنار هم قرار بگیره جزو طرح گوشیه! پس طبیعیه که مشخصاتش یکی باشه.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/28 - شما طوری می‌گین هندزفری گوشی جی‌ال‌ایکس کیفیت فوق‌العاده پایینی داره در حال که فرق زیادی با مال مثلا سامسونگ نمی‌کنه.
- من خودم میرا دارم و پرش باتری نداره. دوستانی رو هم می‌شناسم که اسکای دارن و اونام می‌گن این موردو نداره. جی۳ رو می‌دونم که داره و اسنوی هم فک می‌کنم داشت. اسپایدر رو هم دوستانی که تازه گرفتن می‌گن نداره. اگه می‌خواستم با تعصب نظر بدم می‌گفتم فقط گوشی شما شاید داشته باشه!
- واقعا کار سختیه سرچ کردن مشخصات یه گوشی که می‌خوای از دوستت بپرسی؟ نگفتم اس۴ مدیاتک استفاده کرده. عرض شد که اکسپریا سی از مدیاتک و دقیقا همین چیپست ۶۵۸۹ برای پردازش استفاده کرده و اس۴ هم پردازنده گرافیکیش با اسپایدر یکیه (PowerVR SGX 544).
- سی‌پی‌یوی ۴هسته‌ای ۱.۲ داره و پردازنده‌ی گرافیکی قوی. حافظه داخلی ۱۶ گیگ داره. صفحه‌ی ۵اینچی با تراکم پیکسلی خوبی داره. ان‌اف‌اس (که من چیز بی‌خودی می‌دونمش!) هم داره. چه امکانات خاصی مد نظر شماست که نداره؟ مثلا براتون غذا درست کنه یا خونه رو جارو کنه خوبه؟
- شما برو کره جی‌پرو با قیمت ارزون بخر برگرد ایران :) برادر من شما الان تو ایرانی و می‌خوای یه گوشی بخری. اینکه تو کره فلان تومن ارزون‌تره جبران پول اضافی که باید بدین رو می‌کنه؟ اگه می‌کنه برو بخر خیلی هم خوبه!
- وقتی زنگ می‌زنی شرکت با مهندس طراح گوشی صحبت نمی‌کنی عزیزم! یه اپراتوره که باید یه سری اطلاعات در اختیارش قرار داده باشن تا جواب شما رو بده. این مورد رو بهش نگفتن پس نمی‌تونه جوابی بده! شما رزولوشن رو تقسیم بر سایز صفحه کن تراکم پیکسلی بدست میاد
- صحبت شماره ۸ همون بحث تراکم پیکسلیه! احتمالا منظورت همون بحثه که گفتم جی‌ال‌ایکس با سونی و .... مساوی نیست. بعله خب می‌گم در اون حدود نیست. اما تولید ملیه و شرکت خوبیه که داره پیشرفت می‌کنه و اینکه به نسبت قیمت گوشی‌هاش می‌تونه از همون سونی و اپل و .... هم بهتر باشه.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/27 ۱. اکثر شرکتا هندزفری‌هایی با مارک شرکت خودشون همراه گوشی می‌فروشن. من غیر از چند مورد معدود ندیدم شرکتی هندزفری ساخت شرکت دیگه رو رو گوشیش بذاره.
۲. گفتم که جی۴ رو نمی‌دونم! اسکای رو اطلاع دارم که این مشکل رو نداره و الان می‌دونم که اسپایدر هم این مشکل رو نداره. جی۵ هم احتمالا مشکلی نداشته باشه.
۳. وقتی می‌گن نسبتا خوب یعنی به نسبت قیمتش خوبه! و من معتقدم به نسبت قیمتش که حدود ۸۰۰ تومنه دوربین خوبی داره. هرچند الزامی هم ندارره که یه گوشی خوب حتما دوربینش خوب باشه. ممکنه از یه سری جنبه‌ها بهتر باشه و از یه سری مثل دوربین پایینتر.
۴. نمی‌دونم!
۵. واقعا [متوجه نشدی] این که گفتم اینا برندهای خوبی نیستن به طعنه بود؟!!!! دارم می‌گم شما می‌گی این شرکت شرکتِ خوبی نیست چون از مدیاتک استفاده کرده و اگه بخوای با همین منطق جلو بری باید درباره سونی و سامسونگم همین نتیحه رو بگیری
۶. شما به هر حال داری تو ایران زندگی می‌کنی. تو ایران اسپایدر ۷۸۰تومنه و جی پرو ۱۴۳۰تومن. البته شما مختاری هرچی دوس داری بخری اما مقایسه‌ی دوتا گوشی که قیمتاشون هیچ تناسبی به هم نداره زیاد عادلانه و حتی عاقلانه نیست!
۷. بله متاسفانه پشتیبانی نرم‌افزاری جی‌ال‌ایکس ضعیفه. امیدوارم بهترش کنن! اصلا اصلاح می‌کنم که خیالت راحت شه: خیلی ضعیفه از این نظر!
8. تراکم پیکسلی رو تو خیلی از گوشی‌ها دیدم که شرکت اعلام نمی‌کنه و سایت‌ها با محاسبه‌ی نسبت رزولوشن به سایز صفحه بدست میارن و اعلام می‌کنن. من گفتم الان جی‌ال‌ایکس رسیده به سونی و اپل و فلان؟ یادم نمیاد همچین حرفی زده باشن! من می‌گم با انصاف صحبت کنین. انصافا شما جواب نصب سوالاتو نگرفتی؟

GLX Spider GLX Spider

1392/10/27 خیر بازار از اون چیزی که فکرشو می‌کردن (مقدار تولید اولیه) بیشتر اقبال نشون داده باعث شده فعلا موجودی تموم بشه و نیاز به تولید مجدد داشته باشن

GLX Spider GLX Spider

1392/10/26 اپل n ساله داره گوشی می‌سازه. این شرکت تا حالا گوشی با این مشخصات نساخته پس کاملا طبیعیه که ندونه بازار چقدر به گوشیش اقبال نشون می‌ده.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/25 شاید دوس نداشتن بیشتر تولید کنن! حرفا می‌زنینا!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/25 نه ولی وقتی یه شرکت خارجی به خاطر محصول خرابش میاد این کارو می‌کنه همه فورا به‌به و چه‌چه می‌کنن که واااااااااااااااای ببینین خارجیا چقدر باوجدان و بامعرفت و فلانن! به ایرانی که می‌رسه طرف به خاطر این کارش باید فحشم بخوره!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/24 وقتی تعداد کم بشه می‌نویسه اتمام موجودی و دیگه نمی‌شه سفارش داد. از روی سایت حذف نمی‌شد قبلا. مثلا همین الان اسکای همچین وضعیتی داره ولی اسپایدر کلا از سایت حذف شده!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/23 البته نمی‌دونم این خبر درسته یا نه ولی احتمالا اگه این اتفاق افتاده باشه به این خاطر روی سایت خبرشو نزدن که با نوشتن همچین خبری تخریب‌چی‌های گرامی شروع می‌کنن به این که ببینین گوشی‌شون خراب بوده خودشونم فهمیدن ... و این حرفا!
ظاهرا صحبت از اینه که با جی۵ تعویض کنن. چقدر صحت داره اطلاع ندارم

GLX Spider GLX Spider

1392/10/22 یه بار از گوشی سنگین کار بکشید تا باتری گوشی خالی بشه و خاموش بشه بعد شارژش کنید و روشنش کنید ببینید بازم اینطوری می‌شه یا نه

GLX Spider GLX Spider

1392/10/20 نه با وای‌فای اونطوری که شما فکر می‌کنین شارژ نمی‌شه. شارژر وای‌فای یه دستگاه مخصوصی هست که باید جداگانه خریداری بشه.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/20 همه‌ی شرکت‌ها طرح انحصاری ندارن. ممکنه شرکتی فقط طراحی انجام بده و طرحش رو به شرکت‌های مختلفی بفروشه. منع قانونی هم نداره چون با اختیار خودش این کار رو می‌کنه. طبیعتا شرکت‌ها هم در جریان هستن که این طرح ممکنه به شرکت دیگه‌ای هم داده بشه

GLX Spider GLX Spider

1392/10/20 1. همه‌ی شرکت‌ها همراه گوشی هندزفری بیتس دارن؟
2. همه‌ی گوشی‌های جی‌ال‌ایکس پرش باتری ندارن. اسکای رو می‌تونم با قطعیت بگم اما در مورد G4 و اسپایدر اطلاع ندارم. تا اینجا که دوستانی که اسپایدر رو گرفتن چیزی در این مورد نگفتن
3. تراکم پیکسلی کدوم گوشی غیر از اسکای کمه؟ تراکم پیکسلی این گوشی رو محاسبه کردی؟ مال G3 چطور؟ G4 و اسنوی هم تراکم پیکسلی خوبی دارن. اسکای هم البته به خاطر صفحه‌ی بزرگشه که تراکم پیکسلیش نسبتا کمه.
4. دوربین اسپایدر که بالاست و دوستان هم عکسای گرفته شده باهاش رو گذاشتن. عالی نیست ولی بی‌کیفیت هم نیست.
5. چرا خیلی از شرکت‌های دیگه هم از چیپستی که به نظر شما ضعیف و بی‌کیفیت هست (مدیاتک) استفاده می‌کنن؟ پردازنده‌ی همین گوشی تو Xperia C و پردازنده گرافیکیش تو Galaxy S4 استفاده شده. البته می‌دونم شرکت‌های سامسونگ و سونی هم شرکت‌های ضعیفی هستن مخصوصا گوشی اس4 :)
6. اندروید جی4 قابل آپدیت بود که البته این ضعف بزرگیه و امیدوارم شرکت پشتیبانی نرم‌افزاریشو بیشتر کنه
7. تا چند وقت پیش بهترین گوشیش اسکای بود. یه مدت بعد جی4 بود و حالا اسپایدر و جی5. پیشرفتی نمی‌بینی شما؟

کدوم جی‌پرو؟ لایت؟ قیمتشو نمی‌دونم شما اگه جایی دیدی که قیمتش رو هم نوشته بود به من بگو. اگه هم منظورت اپتیموس جی پرو هست که قیمتش دو برابر این گوشیه

جواب نصف سوالاتو گرفتی؟ حالا برو مشتریش شو! اولین مشتری که نمی‌تونی بشی ولی می‌تونی جزو خیلیایی که مشتریش هستن باشی

GLX Spider GLX Spider

1392/10/20 متاسفانه یا خوشبختانه فرصت زیادی برای تلویزیون نگاه کردن و حفظ اسامی شرکت‌های تبلیغ‌کننده ندارم! اما تا اونجا که خاطرم هست این قانون اجرایی نشده بود و همین امسال این خبر اومده بود رو خبرگزاری‌ها:
http://goo.gl/Q0hp0x
ضمنا همیشه برنج و چای هندی داره تو صدا و سیما تبلیغ می‌شه (این یکی رو دیگه دیدم اقلا!) به وضوح هم گفته می‌شه که خارجی هستن و دروغی هم نمی‌گن که مال ایرانه!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/20 این عددو از کجا آوردین؟ پایه‌ی حقوق تو چین استان به استان متفاوته و این 700 دلاری که آوردین تازه مقداری بیشتر از بیشترین حداقل حقوق تو استان‌های چینه اونم تازه اگه هنگ‌کنگ رو استان چین به حساب بیاریم! پایه‌ی حقوق تو هنگ‌کنگ نزدیک به 682 دلار در ماهه اما توی استان‌های دیگه وضع به شدت فرق می‌کنه! بعد از هنگ‌کنگ بالاترین پایه‌ی حقوق می‌دونی چند دلاره در ماهه؟ شانگهای پایه‌ی حقوقش 266 دلاره. البته اینم مقدار کمی نیست. مقدار رو اگه می‌خوای ببینی به استان‌های پایینتر نگاه کن که پایه‌ی حقوقشون به 150دلار هم نمی‌رسه!
این لیست حداقل حقوق کارگرای چینیه تو استان‌های مختلفه:
http://en.wikipedia.org/wiki/Minimum_wage_in_China
اینم حداقل حقوق در کشورهای مختلف جهان:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_minimum_wages_by_country

خوبه که آدم با مطالعه و اطلاع حرف بزنه. وقتی بدون اطلاع بیای یه چیز غلطی بگی این نمی‌شه انتقاد. می‌شه تخریب مغرضانه!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/20 شما احتمالا متوجه منظور ایشون از رم نشدین! رم به معنی حافظه‌ای که برای برنامه‌ها استفاده می‌شه قابل افزایش نیست

GLX Spider GLX Spider

1392/10/19 ال‌جی جی‌پرو تقریبا نزدیک دوبرابر این گوشی قیمت داره! انتظار داری تو یه سطح باشن؟!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/18 سری اول شرکت طبیعیه که ضعیف‌تر باشه هر شرکت یا آدمی وقتی کار می‌کنه تجربه‌ش بیشتر می‌شه و پیشرفت می‌کنه نه اینکه کار اولش عالی باشه بقیه متوسط و ضعیف! گوشی‌های جی‌ال‌ایکس پیشرفت خوبی داشتن. خیلیارو می‌شناسم و اسکای و اسنوی و جی۳ و جی۴ دارن و الان منتظر اومدن جی۵ هستن یا دنبال همین اسپایدر هستن و تا حدود خوبی راضی هستن. البته منکر اینکه بعضیا ناراضی هستن و تو بعضی موارد مشکلاتی دارن نیستم!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/18 ۱. اطلاع دقیق داری که جی‌ال‌ایکس برای قطعات اساسی که وارد می‌کنه تعرفه گمرک نمی‌ده؟
۳. اطلاع دقیق داری که قطعه‌ها از کمپانی‌های درجه ۲ خریداری می‌شه؟ اینکه می‌گین قطعه‌های بی‌نام و نشان چینی رو از کجا می‌گین؟ مدیاتک شرکت بی‌نام و نشانِ چینیه؟ سایر قطعاتش کدومش تو تست‌های مختلف بی‌نام و نشان تشخیص داده شدن؟ خوبه با یه تست آنتوتو تا پدرجد هرکدوم از قطعات مشخص می‌شه!
۴. حقوق کارگرهای چینی خیلی کمتر از حقوق کارگرهای ایرانی و حقوق کارگرهای همه‌ی کشورهای دیگه‌ست!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/18 ینی قانونه که یه شرکت هر گوشی که می‌خواد تولید کنه از همون اول باید روندش رو به اطلاع شما برسونه که الان طراحی شده الان رفته رو خط تولید الان داره میاد تو بازار و .... ؟ شرکت جی‌ال‌ایکس گفته همزمان با کار روی جی۵ روی این هم کار نمی‌شد اما اخبارش رو رسانه‌ای نکرده که یه جورایی بازارو شگفت‌زده کنه که به نظرم موفق هم شده. من نمی‌تونم تضمین کنم که این حرف راست هست یا نه، اما شما هم صددرصد نمی‌تونی بگی این حرف دروغه. بهتره حسن ظن داشته باشین نه سوء ظن. اگه حرفی که شما می‌زنین اشتباه باشه این مصداقه تهمته و از نظر اخلاقی مطمئنن درست نیست. بعضیام ممکنه در جواب این تیکه‌ی آخر بگن شرکت به ما دروغ می‌گه پس ما هم تهمت می‌زنیم! اما این حرف هم منطقی نیست!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/18 کی می‌گه تبلیغ جنس خارجی تو صدا و سیما ممنوعه؟

GLX Spider GLX Spider

1392/10/16 واقعا نتیجه‌گیری عاقلانه‌ای کردید! یه گوشی که تولید سال 2011 بوده رو دارین که مشکل داره ازش نتیجه گرفتین که گوشی اسپایدر که اواخر 2013 به بازار اومده هم خوب نیست؟ بماند که اون گوشی که شما دارین جزو اولین تولیدات شرکت جی‌ال‌ایکسه

GLX Spider GLX Spider

1392/10/15 البته در مورد خدمات سخت‌افزاری پس از فروش و تعمیر یا حتی تعویض گوشی‌ها خوب عمل می‌کنن تا جایی که من دیدم و شنیدم.

GLX Spider GLX Spider

1392/10/14 البته من منظور آقا فرهادو پرسیده بودم از اطلاعات تخصصی :)
نظر شما هم درسته و به شدت قبولش دارم! تو این زمینه‌ها خیلی بد و ضعیف عمل می‌کنه شرکت جی‌ال‌ایکس. امیدوارم درست بشه

GLX Spider GLX Spider

1392/10/14 اتفاقا یه دلیل که طراحی گوشی رو از شرکت‌های دیگه می‌خرن احتمالا همین باشه که هنوز توانایی کافی برای کنار هم قرار دادن خوب قطعات رو ندارن. شما بگین چه قطعه‌ای با چی نمی‌خونه بعد درباره اون مورد خاص صحبت کنیم. معمولا صحبت از این بود که سی‌پی‌یوی چهارهسته‌ای با رم یک چندان مناسب نیست که بررسی دوستان نشون می‌ده گوشی طوری بهینه‌سازی شده که نسبت به گوشی‌های دیگه مقدار رم مصرفی سیستم عاملش پایینتره و مشکلی از نظر رم وجود نداره. مورد دیگه هم پایین بودن ظرفیت باتری بود که اونم به خاطر استفاده‌ی پردازنده از هسته‌ی A7، مصرفش کمتر شده و باز مشکلی خاصی وجود نداره.
فقط من دوربین جلوی 8 رو معقول نمی‌دونم! البته اگه من قرار باشه یه گوشی سفارش بدم که بسازن ترجیح می‌دم یه گوشیِ سریع بدون دوربین جلو و عقب باشه چون از دوربین استفاده نمی‌کنم! اما در کل بله، به نظرم نیازی نبود دوربین جلو اینقدر بالا باشه. تکنولوژی خاصی هم نیست که دیگران نرسیده باشن. لابد صلاح ندونستن استفاده کنن!
دوربین لومیا 520 یکی از بهترین دوربیناییه که من دیدم. عکس مشابهی که از لومیا520 و گالکسی اس3 که دوربینش 8 هست دیدم و عکس گرفته شده با لومیا بهتر بود! حالا اینکه دوربینش از اسپایدر بهتره یا نه رو واقعا نمی‌دونم چون عکسی با شرایط و منظره‌ی مشابه وجود نداره که بشه مقایسه کرد. البته لومیا متاسفانه فلش نداره!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/14 در مورد گوشی‌های دیگه غیر از اسپایدر هم همین مورد وجود داشته که شرکت جی‌فایو یا شرکت دیگه‌ای عین همون طرح رو داشتن. چیزی که مسئولین جی‌ال‌ایکس می‌گن اینه که هزینه طراحی بالاست و به همین خاطر اونا طرح رو از شرکت‌های دیگه خریداری می‌کنن و تو ایران بعضی قطعات (طبیعتا منظورم از بعضی قطعات سی‌پی‌یو و قطعاتی در این حد نیست!) ساخته و بعد مونتاژ می‌شه. البته فک می‌کنم شرکتی که یه گوشی مشابه اسپایدر داشت جی‌فایو نبود و شرکت شِن‌زِن چین بود. اشتباه می‌کنم؟

GLX Spider GLX Spider

1392/10/14 سلام
والا نمی‌دونم منظور شما از اطلاعات تخصصی چیه! چیپست سی‌پی‌یو و پردازنده گرافیکی رو که نوشتم. اطلاعات کلی مثل حافظه داخلی و رم و دوربین و ... هم که تو همه‌ی سایت‌ها از جمله همین سایت هست. فقط خب مثلا این نکته مهمه که با اینکه این گوشی یک گیگابایت رم داره و سی‌پی‌یوی چهارهسته‌ای داره، اما بازم میزان حافظه‌ی آزادش نسبت به گوشی‌های دیگه بیشتره. گوشی‌های دیگه که از همین چیپست استفاده می‌کنن بدون نصب نرم‌افزار خاصی، حدود 650 مگابایت از رمشون اشغاله و بقیه در اختیار کاربره اما تو این گوشی فقط حدود 400 مگابایت اشغاله (همچین مزیتی رو تو اسنوی دوال‌کور هم داشتیم)
دوربین هم که دوستان فک کنم عکسایی که باهاش گرفته شده رو گذاشتن و حتما دیدین. کیفیت خوبی داره فوق‌العاده نیست ولی واقعا خوبه! من با دوربین جلوی 8مگاپیکسلی موافق نیستم چون وقتی کسی بخواد ارتباط تصویری داشته باشه ممکنه ترجیح بده حجم داده‌ی ارسالیش کم بشه اما با این کیفیت بالایی که این دوربین جلو داره احتمالا حجم تصویر زیاد و طبیعتا سرعت کم می‌شه مگه اینکه خود نرم‌افزار کیفیت تصویر ارسالی رو محدود کنه.
مشکل دیگه‌ِ دوربین هم همین قضیه‌ی سبزشدنه که ظاهرا یه مشکل نرم‌افزاریه و چیز حادی نیست که نگران‌کننده باشه. استفاده از یه نرم‌افزار دیگه برای دوربین احتمالا مشکل رو حل می‌کنه. البته این وظیفه‌ی شرکته که یه طوری زودتر راه‌حل رو پیدا کنه و اطلاع‌رسانی کنه که از شرکت جی‌ال‌ایکس این یه قلم کار بعیده!
از نظر سرعت که خیلی خوبه. باتری هم به نظر می‌رسه با توجه به بهینه‌سازیِ چیپستی که توش استفاده شده ضعیف نیست و عملکرد خوبی داره.
به نظر من بزرگترین مشکلی که شرکت جی‌ال‌ایکس داره اینه که پشتیبانی نرم‌افزاریش خیلی خیلی ضعیفه. اینهمه گوشی که تا حالا ساخته فقط برای جی4 آپدیت اندروید گذاشته بود. امیدوارم این مشکل رو یه جوری حل کنن و توجه بیشتری به جنبه نرم‌افزاریِ کار بکنن.
و بهتره یه سر به http://www.centralclubs.com/glx-spider-t111180.html بزنی! آقامهدی عزیز معمولا جواب سوالات همه رو سریع می‌ده!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/13 الان از کجا مطمئن شدین که شارژر رو همینجا درست نمی‌کنن؟ یه آداپتور ساده چی داره که فک می‌کنین جی‌ال‌ایکس خودش درست نکرده؟
گوشی‌های برند دیگه که تو چین مونتاژ می‌شه پشتش می‌زنن ساخت چین. بسیار خوب، شما هم که می‌گین جی‌ال‌ایکس تو ایران فقط مونتاژ می‌کنه، خب پس باید بزنه ساخت ایران دیگه نه؟

GLX Spider GLX Spider

1392/10/13 الان مثلا سامسونگ تو سایت رسمیش یه قسمتی داره که مردم برن نظر بذارن و اونام به تک‌تک نظرات جواب می‌دن؟ جی‌ال‌ایکس تو سایت فروشگاهش اوایل به نظرات جواب می‌داد اما ظاهرا الان دیگه حجم نظرات و حجم کارها زیاد شده دیگه همینطوری فقط نظرات رو نشون می‌دن. می‌تونین تو قسمت نظرات هر گوشی برین به صفحه‌های آخر تا ببینین حرفم درسته یا نه
البته بعله خوبه اگه بتونن به همه‌ی مشتری‌ها جواب بدن؛ اما یکم انتظار زیادیه!

GLX Spider GLX Spider

1392/10/13 تو توضیحاتی که تو سایت جی‌ال‌ایکس درباره اسپایدر گذاشته بالای عکس شارژر وایرلس این جمله رو نوشته:
Notice : WIRELESS CHARGHING SYSTEM IS NOT IN SPIDER BOX !

تو قسمت مشخصات هم تو اقلام همراه گوشی اینارو نوشته:
باتری - شارژر کابلی باتری - هندزفری - دفترچه راهنما - کارت گارانتی- کابل داده usb

مشخصه که بین اینا شارژر وایرلس نیست

البته ممکنه این جمله که بالا نوشتم رو بعدا اضافه کرده باشن. من یادم نیست که از اول بود یا نه. کلا زیاد جالب کار نمیکنن تو سایتشون و کارشون ناقصه
موارد 1 تا 40 از مجموع 55 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا