مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : محمد س
  • تاریخ عضویت : 1392/2/11
  • تعداد نظرهای داده شده : 140

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 40 از مجموع 140 مورد

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/4/19 آرا من توی اندروید 4.1.2 گوشیم رو با برنامه vroot روت کرده بودم و بعد برنامه gl to sd رو نصب کردم بعد وارد برنامه gl to sd میشدم و یه قسمت داشت به اسم move to sd برنامه مورد نظر رو از این قسمت انتخاب و به رم انتقال میدادم و برنامه به راحتی اجرا میشد . (البته مموری کارت من کلاس ده بود)
ولی توی اندروید 4.3 با بیلد 205 هم هنوز موفق به این کار نشدم

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/4/17 من نرم افزار camera mx رو معرفی میکنم که واقعا کیفیت عکس رو خیلی بالا میبره .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/4/17 سلام دوستان
من حدود دو هفته است که گوشی spمو از اندروید 4.1.2 با (بیلد نامبر 12.0A.1.257 ) به اندروید 4.3 با
( بیلد نامبر 12.1A.1.205) ارتقا دادم ولی بازیهای دیتا دار رو خوب اجرا میکنه . ولی فکر کنم یه ریزه قدرت اجرای بازی در 4.3 نسبت به اندروید 4.1 ضغیفتره . حالا یه مشکل اساسی که من در اندرویئ 4.3 دارم اینه که دیتای بازی رو نمیتونم به حافظه خارجی انتقال بدم . گوشیم رو با برنامه vroot روت کردم و برنامه های gl to sd و link to sd و app 2 sd تست کردم که موفق به انتقال دیتا نشدم .
خدا وکیله اگه کسی راهی بلده به من نشون بده چون در غیر این صورت من باید بازم هزینه کنم و برگردونم به 4.1
با سپاس از دوستان

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/4/11 راستش داداش من این کاری که گفتی هم انجام دادم دیتای آسفالت 8 رو به حافظه گوشی به obb انتقال دادم ولی بازم بازی دیتا رو شناسای نکرده ولی جواب نداد . اندروید من 4.3 بیلد 205 و من توی 4.1 خیلی راحت این بازی رو بدون لگ انجام میدادم حتی گرافیکش رو تا آخر بالا میبردم لامصب آخ نمیگفت اس پی من خیلی دوست دارم تو 4.3 هم امتحانش کنم .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/4/9 نه
من با VROOT روت کردم هم در 4.1 و هم در 4.3

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/4/9 سلام دوستان
من میخوام بازی آسفالت 8 رو نصب کنم . دیتای اون رو به android/obb انتقال دادم ولی دیتا رو فراخوانی نمیکنه و بازی اجرا نمیشه . فکر کنم به این خاطره که obb با o کوچیک باید تبدیل به Obb با O بزرگ بشه . ولی هر کاری میکنم که obb رو rename کنم تغیرات انجام نمیشه .
هر کدوم از این اساتید بزرگوار میتونید ، به من کمک کنید ، ممنون میشم .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/4/2 دوستانی هم که با دوربین این گوشی مشکل دارن من در این رابطه تحقیق کردم و به برنامه camera- mx رسیدم . پیشنهاد میکنم حداقل یه بار امتحان کنید واقعا عالیه بعد از نصب میفهمید که برنامه دوبین گوشی واقعا تغیر کرده . برای اثبات هم میتونید عکساشو با عکسای برنامه گوشی مقایسه کنید .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/4/2 سلام
من دو روزه که از 4.1 به 205 ارتقا دادم و تا الان مشکلی نداشتم .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/3/27 داداش یه عکس از این حالتی که میگید بگیرید و آپلود کنید تا منظور رو بهتر برسونید و جواب دقیقتری بگیرید .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/31 تا چه حد می تونی هزینه کنی

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/31 100 درص zr

LG G2 LG G2

1393/2/24 به نظر من امدو دلیل داره یا شارژرت خرابه یا اون پرزی که شارژر رو بهش میزنی سم پیچیش ایراد داره م من دوسنم یه نوت 2 داشت که همین مشکل شما براش پیش اومد ،فهمید که علت اون شارژرش بوده وقتی شارژر رو تست کرد دید که تبدیل دو شاخه اون خرابه بعد تبدیل شارژر رو عوض کرد و همه چی مثل روز اولش شد.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/22 داداش زیاد باهاش بر نرو تا خودش محو شه . و اگه بخار شیشه خیلی اذیتت میکنه ، من خودم بودم چند دقیقه جلوی آفتاب میذاشتم تا گرما اون رو محو کنه . ولی در کل تصمیم با خودته .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/22 سلام داداش . اگه دوربین خیلی برات مهمه من s 4mini رو پیشنهاد میکنم ولی ایرادی که s4 mini نسبت spداره یکی اینه که باطریش زودتر از sp خالی میشه و دوم هم کیفیت بدنه ضعیفتر و سوم هم صفحه نمایش 4.3 ولی کیفیت عکسش خیلی بهتره

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/22 نه داداش ویروس نیست . اینا cach هستند و در زمانی که به اینترنت وصل می شید و از برنامه ای استفاده میکنید خود به خود همراه اطلاعات اون برنامه دانلود میشن . در ضمن آنتی ویروس مکافی چون ایران تحریمه به ایران خدمات نمیده ولی اگه خواستی از آنتی ویروس استفاده کنی من TrustGo رو به شما معرفی میکنم که طبق آمار بهترین آنتی ویروس اندروید در ویروس کشی سال 2013 است و آپدیت اون هم چند ماه یه بار و اونم از طریق نسخه جدید میاد و دیگه نیازی نیست چند روز یه بار به اینترنت وصل باشی و آنتی ویروس همیشه فعاله و غیر فعالذ نمیشه

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/11 سلام دوستان
اکسپریا SP بدون شک از موفق ترین اسمارت فون های سونی در سال گذشته بود که در کنار سخت افزار قدرتمند و قیمت مناسب فروش بسیار بالایی نیز داشت و به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین اسمارت فون های سال گذشته سونی تبدیل شد. اگر در گذر زمان با ما همراه بوده باشید حتما متوجه شدید که اتفاق های جالبی برای این دستگاه در راه به روزرسانی کیت کت افتاده است.
سونی در مرحله اول برنامه به روزرسانی به کیت کت اعلام کرد که این دستگاه آپدیت اندروید ۴٫۴٫۲ را دریافت خواهد کرد. یک ماه بعد و پس از انتشار آپدیت اندروید ۴٫۳ سونی عقیده خود را عوض کرد و خبر قطعی دریافت این آپدیت برای اکسپریا SP را پس گرفت و گفت که هنوز این دستگاه برای دریافت کیت کت در حال بررسی است.
حالا و در هفته قبل سونی آخرین برنامه خود برای انتشار آپدیت کیت کت را اعلام کرد که در آن نام اکسپریا SP مشاهده نشده بود. همین سبب شد کاربران این دستگاه که به امید دریافت تجربه طعم کیت کت این اسمارت فون را خریداری کرده بودند از خرید خود پشیمان شوند.
در همین راستا سایت مطرح change.org در حال جمع آوری امضا از کاربران برای دریافت این به روزرسانی است. شما میتوانید با عضویت در این سایت از سونی درخواست کنید که آپدیت کیت کت را برای اکسپریا SP عرضه کند. برای ورود به سایت از لینک زیر استفاده کنید.
http://www.change.org/petitions/to-sony-please-give-4-4-for-xperia-sp-as-it-is-fully-capable-device-if-late-also-its-okay-we-can-wait-for-the-update-atleast-confirm-you-are-giving-the-update-or-not?recruiter=76392464&utm_campaign=signature_receipt&utm_medium=email&utm_source=share_petition

تا کنون حدود بیش از 2000 امضا جمع آوری شده که ما امیدواریم کاربران سایت تخصصی موبایلستان مثل همیشه اینگونه نظرسنجی ها و کمپین های جمع آوری امضا را تحت تاثیر حضور پر شور خود قرار دهند.
از شما خواهشمندیم هر چقدر که در توانتان هست با ایمیل و نام های کاربری مختلف ثبت نام کنید تا این گوشی مانند اکسپریا های دیگر به اندروید 4.4 رسمی آپگرید شود.

شما باید فرمی که تصویر آن را در بالا قرار داده ایم پر و ثبت نام کنید.

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/9 سلام
به نظر من احتمالا برنامه ای نصب کردی که کارکرد رم یا سی پی یوی گوشی رو نشون میده که ایکون اعلانش توی نوار ابزار افتاده

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/9 سلام دوستان من دیشب یه برنامه پیدا کردم برای hiden کردن soft key گوشی و کشویی کردن اون که این برنامه بخصوص برای موقع بازی کردن برای اونایی که میخوان از تمام صفحه استفاده کنن خیلی به درد میخوره (((این برنامه فقط برای گوشی های روت شده است)))

اسم برنامه : auto hide soft keys
این برنامه رو دو مارکت ایرانی : مایکت و پلازا دارن

فقط توی تنضیمات اون جلوی notification رو تیک بزنید که (notification) یباد توی نوار ابزار بالا که اگه جایی به مشکل خوردید همون جا برنامه رو غیر فعال کنید .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/1 برای تنظیمات gprs ایرانسل کد زیر رو وارد کنید
ok *130*3*6#

در کامنت قبل به gprs اشاره نکرده بودم

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/2/1 برای انتقال آسان و بی دردسر اطلاعات از حافظه گوشی به حافظه جانبی کافیه که این مسیر رو طی کنید .
settings/ storage/transfer data to sd card وقتی روی این گزینه کلید می کنید ، عکسها و ویدئو و موزیکهایی رو که روی حافظه گوشی هست خود به خود انتقال میده به کارت .

Samsung Galaxy Grand 2 Samsung Galaxy Grand 2

1393/1/31 S4 mini این گوشی به دلیل پردازنده 1.7 کریت و چیپست Snapdragon400 و پردازنده گرافیکی Adreno305 از قدرت سخت افزاری بسیار بیشتر از دو مدل دیکه بر خورداره

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/31 سلام دوست عزیز
برای تنظیمات ایرانسل کد زیر رو وارد کنید
ok *130*3*6#

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/31 داداش به نظر من بجز دوربیش (شاید من بلد نیستم دوربینش رو خوب تنظیم کنم ) بقیه رو عالی برات اجرا میکنه .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/31 ریست گوشی تمام اطلاعاتی که روی حافظه داخلی گوشی هست پاک میکنه ولی اطلاعات کارت حافظه رو نه . در خود گوشی برنامه back up & restore هست که من چند بار از برنامه ها و دفترچه تلفن ، اس ام اس
بک آپ گرفتم و بعد از ریست کردن گوشی همه اطلاعاتی رو که بک آپ گرفتم رو ریستور کردم بدون هیچ مشکلی ، فقط وقتی که می خوایی بک آپ بگیری یه رمز عبور باید تعریف کنی که برای ریستور کردن اون رمز رو ازت میپرسه .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/30 سلام داداش هر وقت گوشیتو به شارژمیزنی و باطری 100 درصد میشه بزار گوشیت 15 دقیقه اضافه زیر شارژ باشه به این صورت مطمعنی که گوشیت کاملا شارژ شده و از تمام سلولهای باطری برای شارژ استفاده شده

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/28 سلام مران خانم عزیز .
برای تنظیم کردن صدای مکالمه قسمت تنظیمات / تنظیمات تماس رو باز می کنید ، اونجا دو تا گزینه با نام اکولایزر و تقویت صدای گوینده هست که به دلخواه خودتون میتونید تغیر بدید.

شما نگفتید که نسخه اندرویدو بیلد نامبره گوشیتون چنده ؟

برای قضیه GPRS هم من چند تا پیشنهاد دارم
1 - اینکه در قسمت تنظیمات / بیشتر / شبکه های موبایل / حالت شبکه / فقط GSM رو انتخاب کنید، شاید درست شه .
2- اگه سیم کارت شما همراه اوله گوشی رو با یه سیم ایرانسل تست کنید . من خودم ایرانسل دارم در این 7 ماه بغیر از دو سه بار همچین مشکلی برام پیش نیومده که در اون مواقع GPRS دوستامم قطع بودکه یعنی مشکل از اپراتور بوده . در حال حاضر هم هر وقت اراده کنم GPRS من وصل میشه .
3- زمانی که سیم خودتون رو گوشیه و به این مشکل بر میخورید از دوستان و آشناهاتون که همراه اول دارن سوال کنید که این مشکل رو دارن یا نه .
4- اگه سیم کارت شما از سیم های 3 4 سال پیش همراه اوله اون رو تعویض کنید .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/26 سلام lمرجان ه
نظر من در مورد گزینه های شما :
1- GPRS این گوشی هیچ مشکلی نداره چون این حالتی که شما میگید ممکن برای هر گوشی اتفاق بیفته که دلیلش 100% اپراتور شما هست . من دوستم Galaxy Note 2 داره اونم این مشکل رو داره .
2- در این مورد هم با شما موافقم ولی نه به این حدی که شما گفتید . در بعضی مواقع روی سطوح صاف و نرم این مشکل رو داره بیشتر به دلیل محافظ ضد خش هست و با فعال کردن حالت دستکش این مشکل کاملا حل میشه که برای فعال شدنش بغیر از زدن تیک در تنظیمات باید باید یک بار گوشی رو لوک و با باصله حدود 1 میلی متری انگشت با صفحه آنلوک کنی .
3- اگه منظور از صدا صدای اسپیکر هست ، اسپیکر این گوشی از خیلی گوشیای دیگه قویتره ،من مقایسه کردم ،
ولی اگه منظورتون صدای مکالمه هست در حالت تنظیمات کارخانه بله مشکل داره اما اگه تنظیمات صدا رو از قسمت تنظیمات تماس درست کنی مشکل حل میشه
4- مشکل دوربین رو من قبول دارم و از همون اول هم میدونستم ولی چون دوربین برام مهم نبود گرفتم .
5- صفحه نمایش این گوشی تنها مشکلش زاویه دید که این مشکل دربه دلیل TFT بودن LCD هست که در کوشیهای SONY رایجه هست که من هیچوقت در عمرم با زاویه به گوشی نگاه نکردم، از بابت کیفیت نشان دادن تصویر به لطف براویا 2 خیلی خوب عمل میکنه .
6- lمرجان ه این مشکل شما در دو حالت به وجود میاد الف - حالت دستکش رو شن باشه و تیک مربوط به گزینه رو زده باشی ب - در تنظیمات/گزینه های برنامه نویس / نمایش تعداد لمسها ، نمایش تعداد لمس رو فعال کردی که با برداشتن تیک این گزینه مشکلت حل میشه
7- در دنیا هیچ گوشی پیدا نمیشه که مشکل نداشته باشه حتی گوشی اپل 5 هم مشکل کوچک بودن سایز صفحه رو داره و SP هم از این قضیه جدا نیست . این کار بران گوشی هستند که با توجه به احتیاجاتشون گوشی مناسب رو پسند میکنن . مثلا من این گوشی رو به خاطر سخت افزار قوی و قیمت مناسبش خریدم که الان هم خیلی راضی هستم

و در آخر :
دوستانی که معایب یک گوشی رو بیان میگن انصاف رو رعایت کنن و مزایای گوشی رو هم بگن

مثلا باطری قوی (3000) ، CPU & GPU & Chipset قوی که هر بازی و نرم افزاری رو اجرا میکنه ، حاشیه دور تا دور آلمینیومی و صفحه نمایش گوریلا ، ال ای دی ها بی نظیر و زیبا در پایین ، قابلیت کار کردن با یک دست به دلیل سایز مناسب گوشی و .... در XPERIA SP

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/24 سلام دوست عزیز شما وقتی قفل پترن گوشی رو تنظیم میکنید یه سوال امنیتی از شما میپرسه .
خب حالا شما که پترن رو فراموش کردید میتونید از طریق اون سوال امنیتی قفل رو باز کنی .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/24 سپاس عکسهای که گرفتیدخیلی جالبن . اگه امکانش هست و زیاد با دوربین گوشی کار میکنید مطلوبترین حالت رو انتخاب کنید یه عکس از از فاصله دورتر بگیر ید

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/18 sp بعد l بعد c بعد m

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/17 سلام . من با نظر اقا معین موافقم ، الان حدود 6 ماهه وقتی گوشیم شارژش بین 10 تا 20 میرسه گوشی رو به شارژ میزنم تا الانم که از باطریم راضیم. بعد شما میتونی برنامه باطری دکتر رو هنم نصب کنید تا مصرف باطری رو مدیزریت کنه که بیشتر شارژدهی داشته باشه ( البته این برنامه ها بیشتر برای زمانی هست که صفحه گوشی خاموشه نه برای زمانی که بازی یا وب گردی می کنید )

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1393/1/12 با نسخه چند antutu بنچمارک گرفتی که تا این حد کم اومده، ضمنا هرچی حافظه داخلی گوشی کمتر باشه امتیاز بنچمارک کمتر میشه

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/28 داداش من اندرویدم 4.1 بیلد نامبره 12.0.1.257 خیلیم ازش راضیم .هم از شارژدهیش ( همراه باطری دکتر) و هم از سرعتش ، من آپدیتی رو نصب میکنم که مطمعن بشم هیچکونه باگی نداره با این آپدیتای فعلی فایده ای نداره

HTC One XL HTC One XL

1392/12/24 سلام آقا حمید ، من داشتم نظرات قبلی دوستان رو میخوندم که یه کامنت از شما دیدم
این کامنت
»(سلام فیلمهای full hd روکاملا خوب و باکیفیت وبدون لگ نشون میده من خودم دیدم ..ودارم البته بایدکدک مربوطه mx player رونصب کنیدتا بدون لگ full hd نشون بده.)

حالا سوالی که من دارم اینه که کدک مربوطه mx player چیه و چه جوری باید برای نصب پیداش کرد .
ممنون میشم اگه پاسخ بدی داداش

HTC One XL HTC One XL

1392/12/24 ممنون داداش

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/24 پنج روز باطری شارژ دهی داشته بعد دنبال اشکالی ؟ نه داداش طبیعیه ،خیالت راحت باشه ،

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/24 نه احتیاجی به روت نیست ، فلشهای دیگه رو تست کن با برندی متفاوت شاید با نوع فلشت سازگار نباشه .

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/24 بازیهای hd یه فایل نصب دارن و یه فایل دیتا که بسته به نوع بازی میتونه از 60 تا 3000 مگابایت یا شاید در آینده بیشتر هم باشه . نحوه نصب بازیها به دو صورت ( 1 - دانلودفایل نصب app از طریق مارکت اندروید بازار یا مای کت یا .... ، بعد از نصب app بازی و اجرای اون خودش شروع میکنه به دانلود آنلاین دیتا که حتما باید به اینترنت متصل باشی و بعد از دانلود دیتا می تونی بازی کنی ) ( 2- الف -روش دوم هم اینه که از یه سایت اندروید فایل app و فایل دیتا رو به صورت آفلاین دانلود کنی که بعد از نصب app دیتا رو به پوشه sdcard0 / android / Obb انتقال میدی که اگه در پوشه android پوشه Obb نداشتی خودت یه پوشه Obb درست می کنی که حرف O اولش حتما باید بزرگ نوشته شه. ب- در بعضی بازیها هم بعد از نصب app دیتا رو باید به sdcard0 / android / data بدی که در این حالت اون سایت دیتای سازگار با سخت افزار گوشی خودت رو بهت معرفی میکنه ، ولی در قسمت الف دیتا برای همه سخت افزارها مشترکه )

Sony Xperia SP Sony Xperia SP

1392/12/24 من دکتر باطری نصب کردم واقعا عالیه ، کاربرد این برنامه ها برای وقتی نیست که شما بازی یا وب گردی میکنید برای وقتیه که گوشی استند بای هست ، دکتر باطری وقتی که درست تنظیم شه به نظر من از حالت استامینا اگه بهتره نباشه بدتر هم نیست

HTC One XL HTC One XL

1392/12/22 سلام دوستان xl کابل otg ساپورت میکنه یا نه
موارد 1 تا 40 از مجموع 140 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا