مشخصات کاربر

 
  • نام کاربر : مجید ر
  • تاریخ عضویت : 1391/9/21
  • تعداد نظرهای داده شده : 27

نظرها

ترتیب:
جستجو:
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد

Samsung Galaxy J7 Core Samsung Galaxy J7 Core

1397/6/30 سلام بچه ها یکی از رفقام دست دو این گوشی را گرفته وقتی تماس میگیره کلا صفحه خاموش میشه و حتی اتمام تماس را هم نشون نمیده مگه اینکه دکمه پاور را بزنی. آیا همشون این شکلی هستند یا این گوشی مورد داره

Samsung Galaxy Star S5280 Samsung Galaxy Star S5280

1392/10/21 با عرض سلام الان به عنوان گوشیه دوممه با نرم افزار وان کلیک روت روتش کردم .اونایی که می خوان روت کنن رام بزنند یا حافظه انبوها تغیر بدن این راهش نیست به خاطر اینکه حتی بعد روتم اجازه ی جابه جایی نرم افزار نمیده.با تشکر

Samsung Galaxy Grand I9080 Samsung Galaxy Grand I9080

1392/3/27 سلام رفقا من هم، هم سن و سال شما که بودم تو همین فکرا بودم اما الان طرفدار هیچ کدوم نیستم به جای جنگ و دعوا چرا ایران صاحب بهترینها نباشه.ما که 5الی 6 ساله تو کار فروش و خدمات سخت افزاری و نرم افزاری بودیم از همه نظر بهتر از اپل وجود نداشته کافیه ویدیو های مقایسه را ببینی تا ... .سامسونگ امکانات عالی داره امکانات جدیدی اضافه و سازماندهی کرده ولی هنوز در حال کپی اعم از دکمه ی هوم و سیستم اس وویس که کپی از دکمه ی ست کی است و اون سیستمشم کپی از سیستم سیری پیشرفته ی اپل.البته با این رشد روز افزون در اینده ی نزدیک رقیبی نداره.راستی اون موقع که اپل و ایفون بوق میزدن اچ تی سی گوشیه لمسی سری ای مت را سازماندهی می کرد .انگار یادت رفته طراحی کلید برنامه های اخیرا باز را اچ تی سی به اندروید اضافه کرد.

HTC One V HTC One V

1392/1/15 سلام سال نو مبارک ببخشید شما در کدوم قسمت ایران زندگی می کنید. والا من ساکن یکی از شهرستانهای اصفهانم و خودم خدمات سخت افزاری و نرم افزاری ارائه میدم اما ... .

HTC One V HTC One V

1392/1/15 سلام سال نو مبارک شما برای قبول شدن رمز کلید اینتر را لمس کنید دقیقا شکلی مثل فلش خم شده است.

HTC One V HTC One V

1392/1/15 سلام سال نو مبارک این یه شگرد میخواد اون هم اینه که برای بر طرف سازی مشکلات به نسخه ی 4.0.4 اپدیت کنی یا دوباره فردی را که در حال گرفتنه مولتی مدیایی ارسالی از جانب توه پیر کنی .
مشکله دیگه بود در خدمتم korosdidi@yahoo.com

HTC One V HTC One V

1391/11/23 سلام اما بهتر فکر کن عزیز و به نظرات دیگران احترام بگذار .من این گوشیا دارم و سالهاست خدمات نرمی و سختی انواع گوشیا میدم حمل بر غرور نباشه اما این گوشی از نظر دوربین و سخت افزار به پای سنسیشن و دیزایر نمیرسه ممنون

HTC One V HTC One V

1391/11/23 سلام خدمت اون عزیزی که ایمیل داده بود و بین سنسیشن و وان وی گیر کرده بود با اینکه وان وی عالیه اما توصیه می کنم برای دوربین و اندروید جلی بن سنسیشن بخری چون گوشی های که رم زیر768 دارند اندروید 4.1 را ساپورت نمی کنند.ایمیلم هک شده بود نتونستم ایمیل بدم عزیز بای.

HTC One V HTC One V

1391/10/7 سلام به همه ی عزیزان آهای اونایی که گوشی اندرویدی و یا ios دارید ،آهای اونایی که گوشیاتون حافظه اینترنتی مثلا دراپ باکس و اسکای درایو ویا ای کولود سرویس داره مراقب عکس ها وفیلم های خصوصیتون باشید.از قسمت تنظیمات دوربین auto upload را غیر فعال کنید .اندرویدی ها در قسمت تنظیمات گوشی سربرگ auto syncرا غیر فعال کنید.گوشیهای شما در صورت دارا بودن appleID -google+-google IDتصاویر و فیلم ها وکار ها وغیره را با ای دی های ذکر شده همسانسازی می کنند حالا بدتر از این گروهی سود جو با در اختیار گرفتن این چیزهای خصوصی از شما اخاذی می کنند مراقب باشید.راههای نشر وهمسانسازی را بلوک کنید.با تشکر

HTC One V HTC One V

1391/10/2 سلام اگه چینیش باشه بله

HTC One V HTC One V

1391/10/2 سلام دوست عزیز لطفا گوشی را فلش کن اگه جواب نداد باید برای بالا امدن روش رام فلش کنی ودست اخر باید cpu را دوباره برنامه ریزی کنی که کار نشدنی است(در ایران) ویا کلآ cpu را عوض کنی .

HTC One V HTC One V

1391/9/28 سلام تیتا عزیز ببین من تو رو از خرید وان وی منصرف نمی کنم که کار اشتباه ومنفوری است.اما طی این 2 سال که خدمات سخت افزاری و نرم ازاری ارائه میدم برام اثباط شده از نظر دوربین و سیستم عامل شخصی سازی شده اچ تی سی سر هست.اما ایس2 از جوانبی مانند پردازشگر دو هسته ای 800مگاهرتزی از وان وی بالاتر است اما از نظر انعطاف پذیری و ظرافت سیستم عامل از اچ تی سی عقب میماند ولی به اندروید 4.1 جلی بن ارتقاء پیدا می کنه که وان وی اپدیت نمیشه.korosdidi@yahoo.com از نظر سخت افزاری و نرم افزاری در خدمتم.

HTC One V HTC One V

1391/9/23 سلام گوشیاتا بگیر ودکمه ی پاور را حدود 32ثانیه نگهدار اگر مشکل سخت افزاری نداشته باشه ال ای دی های زیر صفحه حدود 4الی 5 بار روشن خاموش میشه وگوشی بالا میاد.اگر جواب نداد فلش کن رو نسخه ی 2.3.6 وبعد اپدیتش کن.اگر روت نشده باشه حتما جواب میده.

HTC One V HTC One V

1391/9/23 سلام با احتساب 10درصد تفکیک بازار، بدون گارانتی حدود695000تومان

HTC One V HTC One V

1391/9/23 سلام مشکل اتوماتیک در قسمت htc problem بررسی وپس از بررسی ارسال میشه برات وگوشی ری استارت میشه ومشکل انشاالله حل میشه.اعم مشکلات htcسری وان هست که سیستم اندروید را شخصی سازی کرده ونخسه ی ازمایشی را مورد استفاده قرار داده.

HTC One V HTC One V

1391/9/22 سلام رفقای عزیز ایا توانسته اید بدونه لانچر از لایووالپپر در سری وان استفاده کنید؟

HTC One V HTC One V

1391/9/22 با سلام دوست عزیز شما مشکل گوشیتا در قسمت report problem to htcبرای شرکت ارسال کن که وقتی مشکلی پیش میاد خودکار از شما اجازه میگیره که ارسال کنه یا نه.

HTC One V HTC One V

1391/9/21 سلام در حدود 1تا 1.5 ساعت.

HTC One V HTC One V

1391/9/21 سلام بهتره دنبال کد مربوطه که همیشه جواب نمیده نگردید وحین درج سیمکارت پس ازبرداشت درب کوچک انتهای گوشی در کادر مستطیلی مارک ومدل را درج کرده می تونید از خریدتون اطمینان حاصل کنید.

HTC One V HTC One V

1391/9/21 سلام فول اپدیته ورژن بازی های angry birdz star wars-sprinklr-greedy spiders2-cut the rope2.فول ورژن نرم افزار -AIVC- my quran-ireader-go launcher ex 3.2.2

HTC One V HTC One V

1391/9/21 سلام در منوی بلوتوث دویس های مورد نظر راAddکنید(pairکنید)وسر برگ htc one vرا فعال کنید تا دستگاه discover وقابل شناسایی باشد.

HTC One V HTC One V

1391/9/21 سلام در مورد وای فای تا حالا که حدود 11 تا شا فروختم گلایه ای نبوده و در مورد قطب نما،این گوشی قطب نمای سخت افزاری به شکل سنسور proximity(مجاورت) نداره.اشتباه نشه ها سنسور مجاورت داره .

HTC One V HTC One V

1391/9/21 سلام دیزایر اچ دی نوش دیگه نیست ولی قدرت سری وان را نداره.باهاش کار کردم ولی به خوش دستی سری وان نیست.

HTC One V HTC One V

1391/9/21 سلام شما به جز دسترسی به مموری وسیم کارت به چیزی بیشتر دسترسی ندارید ویعنی باتری ان بورد است برای تعویض نیاز به تعمیرکار حرفه ای دارید که مشکل محسوب نمیشه.

HTC One V HTC One V

1391/9/21 با سلام بازی های اچ دی وسه بعدی را به خوبی ساپورت میکنه ولی به صورت پیشفرض نمیشه فارسی ارسال کرد ولی فارسی بدونه مشکل دریافت میکنه ودر مورد قطب نما ،قطب نما زیاد کارایی نداره وقبلا بیشتر در برند نوکیا ارائه میشد.

HTC One V HTC One V

1391/9/21 معایب این گوشی حین کار :در لبه ی لاک اسکیرین در صورتی که پترن(patern look mode) فعال باشه وقتی می خواهی از شورتکاتی استفاده کنی با جلوه ی زشتی روی الگو نمایش داده میشکه باعث رنجه.*سرعت گوشی در حد انتظار نیست.*به سختی روت میشه.*مشکل اصلیش که مشتریهام ازش گلایه داشتن رد کردن ناگهانی مموریه(مموری را نمی خونه).*لبه ی اب وهوا به درستی کار می کنه ولی با سرعتی کند صفحه چینی می کنه.*راستی حواستون باشه در قسمت همگامسازی اطلاعاتی محرمانه اعم از کانتکت ها و عکسها و..را در گوگل نشر میده وپس از فعالسازی حافظه ی دراپ باکس عکس وفیلم خودکار در ان اپلود میشه.**مزایا نسبت بقیه برندها :قابلیت hdr بی نظیر.*حافظه ی دراپ باکس 25گیگی ودرایو اسکای درایو.*ال ای دی هوشمند که هنگام شناخت وای فای و... روشن میشه(چشمک زن).*....
من خودم 5 الی 6سال است تو کار خدمات سخت افزاری(تعمیرات)ونرم افزاری(فلش،رویت،جیلبرکو..)هستم.در هر صورت در خدمتیم رفقا.

HTC One V HTC One V

1391/9/21 با سلام شما برای خلاصی از این مشکل می تونی یک با در قسمت تنظیمات لبه ی حافظه گوشی را ریسیت بکنی اگر جواب داد که هیچ در غیر این صورت باید گوشی روی نسخی اندروید 4فلش بشه که خودم کار هر روزمه حتما جواب میده.سوالی بود با korosdidi@yahoo.comدر خدمتم.
موارد 1 تا 27 از مجموع 27 مورد
خرید گوشی موبایل سامسونگ گلکسی آ 55 از دیجی کالا